הורוסקופ אהבה שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה – מזל גדי

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית אסטרולוגית שנתית 2017 לאהבה – מזל גדי. לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות.

תחזית אסטרולוגית לאהבה – הורוסקופ אהבה מזל גדי
מעט על מזל גדי:
 אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: עקרב, סרטן ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא ארבע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, ארבע או שמונה. הכוכב שסוחף אתכם אל פסגת ההצלחה – הוא שבתאי [סטורן]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך המטבעות" המסמל אהבות רציניות, מחייבות ועקביות. אבן המזל– טורקיז. צבע המזל– חום. הסמל – יעלי עין-גדי.

אתם שאפתניים, יציבים, עקביים, מפוכחים ומחושבים: אינכם מתרגשים מקשיים: מתכננים כל פעולה עד לפרט האחרון. רציניים, תכליתיים ובני זוג נפלאים בכל מה שקשור ביציבות ובנאמנות: חרוצים, יסודיים וקפדנים: אינכם שוגים באשליות, אינכם הוזים הזיות שווא: בחברת זרים אתם עלולים להתגלות כביישנים ומופנמים.

 מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנה הקרובה
בתחילת השנה נראה שאתם מעדיפים לעסוק בהימורים רגשיים. מיקומו של כוכב סטורן שליטכם, מבשר על רוח הרפתקנית שקופצת עליכם: התופעה עלולה להוליד בחירות שגויות. קביעה מעין זו זקוקה להתייעצות עם אדם ניטראלי ואובייקטיבי מסוגו של מיסטיקן בעל חזון. אנרגיה הרמונית זורמת אליכם מגזרת מזל סרטן ומהדקת את יחסיכם עם ילידי וילידות שבט זה.

בחודשים מאי-יולי מתגלגלות שמועות שמרנינות את ליבכם. כדי למשוך אליכם אנרגיות טובות, השתדלו להקרין ביטחון ואופטימיות.  קטע רומנטי תובע גישה קצת יותר מציאותית. אז נכון שבא לכם לזרום עם הלב, אבל לסיפור הזה דרוש ראש. צפוי פרק זמן חלומי לכל אשר עולה ממנו ניחוח של חיזור.זה הזמן לפתוח את הלב מבלי להתחשבן על אירועי העבר. על הפרק ניצבים נושאים של כבוד עצמי ונאמנות. השאלה היא עד כמה אתם דבקים בעקרונותיכם.


בחודשים ספטמבר-נובמבר אנרגיה סוערת מעודדת רעיונות שפעם נשמרתם מפניהם. אתם הולכים עם צו הלב וזוכים במזל והצלחה. צפויים אירועים משמחים בחברת אנשים שזה עתה הכרתם. מצד שני, אין סיבה להזניח ידידים וותיקים. מצב הכוכבים מעודד התייחסות רצינית לנושא הזוגיות. הפנויים שביניכם ירגישו צורך למסד את אהבתם.
רוצה לשאול את הטארוט מה יהיה באהבה? לחצו לקריאה בטארוט אונליין


מאמרים קשורים

Back to top button