הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.04.2017 – 26.03.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.04.2017– 26.03.2017

הורוסקופ מזל טלה
אקשן: האהבה תיפול על אלה מביניכם שלא מחכים לניסים ונפלאות אלא אוספים את עצמם ועושים משהו בשביל קשר אמיתי. האם אלה אתם?
זמן: אתם מצליחים לחלק את הזמן שלכם בין החברים שלכם לבין הבילויים וגם נשאר לכם קצת בשביל מישהו שכבר המון זמן יושב לכם בלב. רק אל תערבבו ביניהם.
התחברות: אתם מנסים להסביר למישהו את מה שעובר עליכם, אבל אל תצפו שהוא יבין. זה משהו שרק אתם יכולים להתחבר אליו בלי ללכת לאיבוד.
נפנופים: מישהו מחליט שהוא חייב לשפוך בפניכם את הלב שלו. זה הרבה מאהבה אבל גם בשביל לנפנף מחזרים נוספים שמתחרים בו עליכם.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
היכרויות: יבוא לכם שבוע עם המון היכרויות חדשות בחברת אנשים בראש טוב. אל תיקחו ללב את מי שמרכל ואומר שזה בגלל שבא לכם להיות קולים וכל זה.
הבנה: הסטייל שלכם מביא לכם אהבה עם מישהו שגם הוא מחפש קטעים קורעים שלא מהעולם הזה. סוף סוף יש לכם דיבור עם מישהו שמבין אתכם.
סיכוי: אתם הולכים לקחת צ'אנס עם מישהו שגם החברים שלכם שרופים עליו. הכול סבבה רק כדאי שתבדקו שאף אחד מהם לא מאוהב בו קצת במקרה.
יועצים: אתם מוצאים את עצמכם מתנדבים לתת עצות באהבה וכאלה. יכול להיות שזה בשביל מישהו שהחיים שלו בזבל ורק אתם יכולים להוציא אותו מזה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
שינויים: אין לכם סיבה להתבאס רק בגלל שאיזשהו קטע לא ישר הצליח לכם. תמיד יש אפשרות לשנות את הדברים וכל מכשול הוא גם הזדמנות בתחפושת.
אטרף: צפויה לכם פגישה מוטרפת עם מישהו שרק השמיים הם הגבול שלו. סבבה, אבל אל תעשו שום דבר שיכול להביא לכם בלגאנים בגללו.
רמזים: מתחילים להתגלגל רמזים שמבשלים בשבילכם קטע רומנטי. מישהו אומר את זה למישהו אחר שמעביר את זה אליכם אבל הכי טוב שתשמעו את זה ממקור ראשון.
שיקולים: מישהו שאתם לא ממש הרוסים עליו מבקש מכם לעשות בשבילו משהו שלא בא לכם. אל תשפטו אותו על פי מה שהיה ביניכם אלא על פי מה שקורה עכשיו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
דיבורים: יבוא לכם דיבור עם מישהו שעד השבוע הייתם בשבילו רק סיפור שהוא שמע עליו, אבל פתאום הוא גם רואה אתכם. יש מצב לקטע מהסרטים.
גישושים: צפויים להתרוצץ גישושים ביניכם לבין מישהו שמחפש לעצמו אקשן וריגושים. אתם צריכים לדעת שההבטחות שלו לא משהו, אז כדאי שתחשבו שוב.
משיכה: הלב שלכם מושך אתכם לקשור קשרים עם מישהו שפגשתם, אבל לא ממש החלפתם איתו מילים. רק לפני שתסגרו על עצמכם כדאי לכם לשמוע אותו מקרוב.
ווידויים: יש מישהו שנורא רוצה להתוודות על הרגשות שיש לו כלפיכם אבל משהו או מישהו מונעים ממנו לעשות את זה. בסוף זה ייפלט לו אל תדאגו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
התגברות: אתם מצליחים להתגבר על מכשולים מה-זה מעצבנים. הפופולאריות החברתית שלכם עוזרת לכם בכל התחומים, גם באהבה.
הזדמנות: באה לכם הזדמנות להדליק מישהו שנחשב קשה להשגה. מצד שני, אל תופתעו מזה שיש לו להקה עם הרבה מעריצים ומעריצות.
סגנון: אתם אומרים את מה שאתם חושבים ומצליחים להרגיז את מי שלא מחבב את הסטייל שלכם. כדאי לעדן קצת את המילים אבל לא יותר מזה.
שיקולים: מישהו חנפן עושה הכול בשביל שתשימו לב אליו. כדאי שתדעו שהוא מתחנף אליכם בגלל שהוא מקווה שייצא לו משהו מהקשר איתכם.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
ראש: פתאום אתם קולטים שמישהו שחשבתם שהוא לא סופר אתכם, עושה קולות של חיזורים וכאלה. יש מצב, אפילו, שתתפסו איתו ראש טוב.
רומנטיים: אל תיקחו ללב את מי שטוען שאתם יותר מדי רומנטיים. הרבה יותר סבבה ושווה להיות רומנטיים, מאשר להיות אדישים וממורמרים.
פגישה: צפויה לכם פגישה שתתחיל לא משהו, אבל תסתיים בחיבוקים וכל זה. אם גם יידלק לכם ניצוץ רומנטי, צפוי לכם סוף שבוע מהמם.
מצבים: אל תסכימו שמישהו ייתן לכם להרגיש שמשהו לא בסדר איתכם. אם תחשבו על זה, ישר תראו שזו בכלל הבעיה שלו ולא שלכם.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
הרגשה: היכרויות חדשות עוזרות לכם לשכוח את הקטעים המבאסים של השבוע הקודם. מישהו נותן לכם להרגיש טוב בשביל להוציא אתכם מהבאסה.
עיניים: פתאום באה לכם הרגשה שמישהו עושה לכם עיניים, רק שאתם לא ממש בטוחים. מכיוון שיש לכם חברים טובים, תנו להם לשפוט בקטע הזה.
מילים: זה סבבה שאתם אומרים את מה שבראש שלכם, גם אם יש אנשים שלא אוהבים את הסגנון הזה. מצד שני, יש מילים שלא כדאי להגיד אותן.
התחלות: בכל פעם שמסתיים לכם סיפור רומנטי, ישר נופל עליכם קטע חדש. זה אומר שאתם לא צריכים לקחת ללב אם משהו לא מסתדר לכם.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
דלוקים: מישהו שדלוק עליכם משקיע הרבה בשביל שתשימו לב אליו. סבבה, רק שאתם צריכים לעשות את מה שטוב בשבילכם ולא את מה שבראש שלו.
מחמאות: אנשים מחמיאים לכם ואומרים שבזמן האחרון אתם הרבה יותר תקשורתיים וזורמים מכפי שהייתם בעבר וזה עושה לכם סבבה בלב.
דיבור: צפוי לכם דיבור עם מישהו שנפל עליו בלגאן גדול. יש מצב שתוכלו לעזור לו, גם אם האחרים כבר ניסו ולא כל כך הצליחו.
חברתי: בקטע החברתי אתם זורמים עם אקשן או פעילות שמביאה לכם הרבה מקובלות ופופולאריות. אולי זה בזכות מישהו שאתם עוזרים לו להשתלב.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
אנרגיות: החל מיום שני זורמת אליכם האנרגיה הכי חלומית בשביל הקטעים שבין בנים לבנות. אל תתביישו להציע הצעה למישהו שבראש שלכם.
משתחררים: זה אחלה טיימינג בשביל לפרוץ את המכשולים ולהשתחרר מהביישנות. קטעים של אהבה מוציאים מכם את הכי טוב שבכם. אל תקשיבו לרכלנים.
יצירתיים: רעיון מהסרטים עושה לכם חשק לתחביב יצירתי. אז נכון שתוכלו לדבר על זה עם מישהו שאתם מכירים, אבל אל תצפו שהוא יבין את הראש שלכם.
מתרגשים: צפויים לכם רגעים מרגשים עם מישהו שהיה קשה לכם לשכוח אותו. אתם הרי יודעים שבסיפור הזה דולקת אש רומנטית, אז כדאי שתסתכלו אל תוך הלב שלכם.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
זיכרונות: באים לכם זיכרונות על 'אקס' ועל קטעים שהסתיימו בוויכוחים ובלגאנים. כדאי שתבדקו את זה בגלל שיש מצב שהכול השתנה לטובה.
שאלות: בקטע שבין בנים לבנות כדאי לכם להציג שאלה ישירה שאין צ'אנס להתחמק ממנה. ככה, לפחות, תדעו היכן אתם עומדים. נכון או לא?
טיפים: כדאי לכם לנפנף את מי שטוען שהוא קרוע עליכם אבל מצפה שתעשו שינוי שלא בא לכם טוב. מחזר אמיתי זה רק מישהו שאוהב אתכם כמו שאתם.
לוהטים: מישהו מחליט לקחת צ'אנס ומשגר אליכם מסר לוהט או הצעה מסקרנת. מה שכן, הוא עלול להתייעץ עם האנשים הלא נכונים. כדאי שתעזו לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
צחוקים: צפויים לכם קטעים מצחיקים עם מישהו שאתם תמיד מרגישים איתו בסבבה כזה. לקופידון יש רעיונות מוזרים שקשה לעקוב אחריהם.
ידידים: מישהו שאתם מתייחסים אליו כמו אל ידיד, רומז לכם על כיוון קצת יותר לוהט. בעצם, לא ממש על קצת אלא על הרבה יותר מזה. ההחלטה בידיים שלכם.
מנפנפים: מישהו ינסה להדליק אתכם בעזרת רכילויות שקשורה לאהבות הקודמות שלו. אם זה מה שהוא יעשה, כדאי שישר תראו לו את הדלת.
זורמים: הכוכבים איתכם כשאתם זורמים עם התכונות הכי טבעיות שלכם. אתם תקבלו מהם את כל מה שאתם משוכנעים שבאמת מגיע לכם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!



הורוסקופ מזל דגים
מחפשים: אתם רומזים למישהו שיש לכם חיים משלכם וכדאי שגם הוא יחפש לעצמו חיים משלו. עכשיו הוא יצטרך להחליט מה לעשות עם מה שאמרתם לו.
הרפתקאות: לא כל הרפתקה צריכה להפחיד אתכם. אז נכון שיש קצת בלגאנים וכאלה, אבל הם מסוג הקטעים שכדאי לכם להתנסות בהם באופן אישי.
קולות: מישהו שאתם חושבים עליו די הרבה, מתחיל לעשות קולות של מעוניין. במקום לעשות לו עיניים, כדאי שתתנו לו לרדוף אחריכם.
רגישות: מתחיל לכם קטע מהסרטים עם מישהו שממש עכשיו הסתיים לו קשר רומנטי. סבבה, רק במקום לדבר איתו על מה שהיה, כדאי שתדברו איתו על מה שיהיה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button