הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.04.2017 – 02.04.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.04.2017– 02.04.2017

הורוסקופ מזל טלה
דיבורים: צפויים לכם דיבורים עם אנשים שחושבים שאתם צריכים להשקיע ביחצנות. צפוי שבוע מפתיע לאלה מכם שדוגמנות היא בראש שלהם.
נאמנות: כשעושים לכם חישובים בנומרולוגיה, אתם מתחברים עם המספר 9 שמסמל אקשן, ריגושים והרפתקאות. כדאי לכם להשקיע במי שהמספר 9 הוא מספר המזל שלו.
חיבורים: אתם מצליחים להשתחרר מכל מיני חסימות שרק הפריעו לכם בחיים. זה אומר שאתם מתחברים עם מישהו שעד עכשיו שמרתם מרחק ממנו.
שינויים: מישהו מספר לכם דברים טובים על מישהו אחר שבכלל לא חיבבתם, רק שעכשיו אתם משנים את דעתכם עליו. מדהים איך שדברים משתנים ומתהפכים
.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
מרכלים: אתם עושים את מה שבראש שלכם בלי לספור את אלה שאולי מרכלים עליכם. אם תמשיכו לא לדפוק להם חשבון, יש מצב שהם יתהפכו ויתחילו להתחנף אליכם.
סיבוכים: צפויים קצת סיבוכים בקטע שלכם עם מישהו שדווקא די נדלקתם עליו. אבל מה? איך שזה נראה אז פתאום הוא יגיע בשביל להתוודות על הרגשות שיש לו כלפיכם.
הזדמנות: נופלת עליכם הזדמנות ענקית לעשות קצת כסף מתחביב שפיתחתם. הצ'ופרים שתקבלו בסיפור הזה יהיו הרבה יותר משמעותיים ממה שחלמתם.
עוזרים: אתם עוזרים למישהו אהוב להשתחרר מבלגאן שקפץ עליו. יש מצב שזה מביא לכם זיכרונות מקטע שגם אתם עברתם, ובזכות זה אתם מבינים אותו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
פרשיות: צפויה לכם פרשייה מהממת עם מישהו שפעם סתם עשה לכם עיניים, רק שעכשיו הוא מתחיל לחזר אחריכם עם כל הלב. איך שדברים משתנים. לא ככה?
מחבבים: אתם עלולים לפגוע ברגשות של מישהו שאתם מחבבים, גם אם זה בכלל לא היה בראש שלכם. אם אתם קולטים מי זה, כדאי שתהיו נחמדים אליו.
מוצפים: גם אם אתם מוצפים במעריצים, זה לא אומר שאתם צריכים להתבלבל. הכי כדאי לכם זה לבחור במי שהכי מקפיץ לכם את הלב.
כוכבים: אתם פוגשים כוכב נפלא וחלומי שמביא לכם לא רק אהבה אלא גם אחלה בשורות בשביל אלה מביניכם שחולמים על עולם הבמה והמשחק.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
פוזה: מישהו ינסה לחזר אחריכם בעזרת פוזה מלאכותית שלא ממש משקפת אותו. אתם מסבירים לו שהכי טוב בשבילו זה להיות טבעי.
הצעות: באמצע השבוע צפויה לכם הצעה שקשה לסרב לה. סיפור עם הרבה מזל עוזר לכם לצאת לבילויים מסחררים במקומות רחוקים.
מסרים: מישהו שאתם מכירים מביא לכם מסר ממישהו אחר. הקטע הזה מפתיע אתכם בגלל שכבר המון זמן אתם דלוקים על המישהו ההוא.
אווירה: צפויה לכם אווירה של חו"ל שתפגיש אתכם עם טרנדים מטריפים. שופינג היסטרי יעשה לכם את זה. צפויים קשרים עם אנשים שלא ממהרים להתיידד.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
מדברים: צפויות שיחות ליליות על יחסי חברות וכל זה. האהבה תהיה חלומית וזורמת. זה לא פלא בגלל שהאנרגיות מעניקות לכם הרגשה רומנטית.
זוכים: מישהו רומז לכם שאתם נכנסים לתחרות רומנטית שקצת גדולה עליכם, אבל איכשהו הכול מסתדר לכם בגדול ואתם זוכים במי שאתם רוצים בו.
מבלים: אתם מבלים במקום מהמם שקיבלתם עליו המלצות טובות אבל גם ביקורות שליליות. רק בעתיד תוכלו לדעת אם מדובר באכזבה או בריגושים.
ספונטאניות: צפוי לכם דיבור סוער עם מישהו שהראש שלו מלא בקטעים שלא ממש מקובלים על אחרים. הדברים יסתדרו לכם בסבבה אם תתנהגו בספונטאניות.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
במה: צפויים לכם קטעים ממוזלים שאיכשהו קשורים אל במה ומשחק. צפויה חוויה מהממת לאלה מכם שכבר המון זמן חולמים על בילויים שלא מהעולם הזה.
חלומות: זה הטיימינג שלכם להגשים חלומות שכבר התייאשתם מזה שהם יתגשמו. מישהו שהתעלף עליכם, חוזר אליכם עם הצעה ששווה להקשיב לה.
התייחסות: מישהו שפעם גרם לכם להרגיש מפודחים, גורם לכם עכשיו להרגיש מחוזרים. צפוי שינוי ענק בחשיבה שלכם ובהתייחסות שלכם למישהו הזה.
צחוקים: קטע רומנטי הולך להתחיל בצחוקים ובדאחקות. גם אם יהיו שם ירידות ועקיצות, זה רק אומר שהצד השני קרוע עליכם. אל תעשו מזה עניין.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
בלבולים: מישהו יוצא מבולבל ממסר או רמז שאתם משגרים לו. אם בראש שלכם לומר לו משהו, כדאי שתעשו את זה לגמרי בגלוי.
שופינג: אתם דופקים שופינג שעלול לבזבז לכם המון כסף. אז נכון שזה עושה לכם טוב בלב, אבל זה גם עלול לעשות לכם בעיה בכיס.
נפנופים: ברגע בו אתם מנפנפים מישהו שמתעלק עליכם, נפתח לכם קטע חדש עם מישהו מדהים שרק מחכה לרגע שתשימו לב אליו.
צירופים: היחסים הרומנטיים צפויים לזרום עם מישהו שהמספר 3 קשור בשם שלו או בתאריך לידתו. זה הזמן לשים עין על ילידי המזלות אריה, קשת וטלה.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
כישרונות: צפוי קטע חלומי שאיכשהו קשור בכישרון יצירתי שיש לכם. לפעמים אתם טיפה מזלזלים ביכולות שלכם ולא נותנים להן להתפתח. לא חבל?
החלטות: מישהו רוצה שתדעו מה הוא מרגיש כלפיכם, אבל לא רוצה שכל העולם ואחותו ידעו על זה. תצטרכו לומר לו שהוא צריך להחליט, אי אפשר להמשיך ככה.
געגועים: אתם תופסים געגועים למישהו שפעם היה לכם קטע איתו אבל איכשהו הדברים לא ממש הסתדרו. אל תתביישו להעביר לו מסר.
סיפורים: גם אם נדלקים לכם חשדות בנוגע למישהו שלא ממש קשור בכם, אל תמהרו לספר אותם לאחרים. לא כל מה שידוע לכם אתם חייבים לדבר עליו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
סודות: השבוע צפוי לכם קטע מרגש עם מישהו שיספר לכם את הסודות שלו. אחרי שיסתיימו ההפתעות וכאלה, יתחילו הדיבורים על אהבה וכל זה.
באמצע: צפויים ויכוחים בין מחזרים שרק עכשיו יצא לכם להכיר, לבין מחזרים שכבר המון זמן קרועים עליכם. אתם לא ממש חייבים להתערב.
דימוי: אחלה אנרגיה מביאה לכם קטעים שעד עכשיו נראו מה-זה הזויים. זו יופי של מתנה בשביל הדימוי העצמי וגם בשביל הביטחון העצמי שלכם.
מחבבים: החברים שלכם מחבבים אתכם גם בזכות זה שאתם מביאים איתכם אקשן אל תוך חיי חברה משעממים. זה לא סתם וכולם אומרים את זה.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
זיכרונות: באים לכם זיכרונות על 'אקס' ועל קטעים שהסתיימו בוויכוחים ובלגאנים. כדאי שתבדקו את זה בגלל שיש מצב שהכול השתנה לטובה.
שאלות: בקטע שבין בנים לבנות כדאי לכם להציג שאלה ישירה שאין צ'אנס להתחמק ממנה. ככה, לפחות, תדעו היכן אתם עומדים. נכון או לא?
טיפים: כדאי לכם לנפנף את מי שטוען שהוא קרוע עליכם אבל מצפה שתעשו שינוי שלא בא לכם טוב. מחזר אמיתי זה רק מישהו שאוהב אתכם כמו שאתם.
לוהטים: מישהו מחליט לקחת צ'אנס ומשגר אליכם מסר לוהט או הצעה מסקרנת. מה שכן, הוא עלול להתייעץ עם האנשים הלא נכונים. כדאי שתעזו לו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
רמזים: מישהו שהיחסים איתו התחילו לבאס אתכם, מבין את הרמז ומתחפף לכם מהעיניים. סבבה. מעכשיו רק השמיים הם הגבול.
מעדיפים: מישהו רוצה לשכנע אתכם לחזור אל פרשייה ששייכת להיסטוריה, אבל אתם מעדיפים לזרום עם קטע חדש שסוחף אתכם אל סערת רגשות.
סטייל: אל תופתעו אם טיפוסים דו-פרצופיים לא יאהבו את הסטייל התקשורתי שלכם. השאלה היא עד כמה חשוב לכם ממה שהם חושבים עליכם?
שינויים: צפויים לכם רגעים רומנטיים בחברת מישהו שפעם לא ספרתם ממטר. אז נכון שהוא השתנה וכל זה, אבל גם אתם השתניתם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!



הורוסקופ מזל דגים
מיסטי: פגישות עם מישהו שאתם דלוקים עליו גורמות לכם להתחיל להאמין בצירופי מקרים גורליים. כאילו יש מישהו שמסדר לכם את העניינים.
פוזות: מישהו בפוזה שחצנית עושה קולות של כאילו לא אכפת לו אבל בתכלס הוא מחזר אחריכם. תנו לדברים לזרום בשביל שתוכלו להחליט לאן לקחת אותם.
הפתעה: אתם מדברים עם החברים שלכם על כל מיני קטעים רומנטיים שעשו לכם המון בלגאנים וכאלה. פתאום מתברר שלמישהו מהם קרו דברים ממש דומים.
תחכום: מישהו מביא לכם התרגשות עם סיפורים שהוא מספר לכם. עם קצת תחכום ואומץ תוכלו להצטרף אליו בפעם הבאה שהוא יוצא לבלות.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button