הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 13.05.2017 – 07.05.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 13.05.2017 – 07.05.2017

הורוסקופ מזל טלה

אנרגיות: הכוכבים מביאים לכם אחלה אנרגיות שעושות משהו מדהים להופעה החיצונית שלכם, שזה ממש סבבה בשביל מה שנראה כמו חיזור משמיים.

כוכבים: אם אתם רוצים שהכוכבים יעזרו לכם להשיג את מי שאתם דלוקים עליו, אז גם אתם צריכים לתפוס יוזמה ולעזור לעצמכם. תשלחו מסר, אל תחכו.

רעיונות: יש מישהו שמביא לכם אחלה רעיון בשביל לנצח בתחרות שאתם משתתפים בה, ויש מצב שזו בכלל תחרות בקטע רומנטי.

קטעים: השבוע באים לכם קטעים שקשורים בעזרה שלכם לאנשים שקצת קשה להם בחיים. הכי טוב בשבילכם זה פעולות של התנדבות, אבל לא רק.


הורוסקופ מזל שור

דיבור: אתם לוקחים את עצמכם אל מקום שיש בו הרבה אנשים עם מוסיקה וכאלה, ויש מצב שדווקא שם אתם יכולים לתפוס דיבור עם מישהו שאתם נמשכים אליו.

משפחה: קטעים שקשורים במשפחה שלכם יביאו לכם הרבה שמחה. מישהו שנורא חשוב לו שיהיה לכם טוב, נותן לכם משהו שכבר המון זמן אתם רוצים.

ריגושים: כל מיני אנשים שנכנסו לחיים שלכם ממש בזמן האחרון, מביאים לכם ריגושים שלא מהעולם הזה. כל מה שאתם נותנים לאחרים, יחזור אליכם בענק.

סבלנות: צפויה הצלחה רומנטית לאלה מביניכם שגילו סבלנות בקטע של לחכות למישהו. המישהו הזה גם נורא יתפלא כשתספרו לו על איך שהרגשתם.

הורוסקופ מזל תאומים

התחדשות: פרשייה שנפרדתם ממנה, מביאה לכם פרשייה חדשה שעושה רושם הרבה יותר חיובי מהקודמת. לפני שבוע יכולתם רק לחלום על זה.

בילויים: מישהו שהחוויות הרומנטיות עלו לו לראש, רוצה שתצטרפו אליו בבילויים שלו. אתם אומרים לו שתשקלו את זה, אבל לא לגמרי סגורים על עצמכם.

כספים: זה לגמרי סבבה שפתאום בא לכם להרוויח קצת כסף. אם זה מה שקורה לכם, כדאי שתחליפו מילים עם ההורים שלכם.

התלבטויות: אתם מתלבטים אם כדאי לכם לחזור אל מישהו שכבר היה לכם קטע איתו. זה בסדר, אבל בתנאי שהוא למד משהו מהשטויות שלו.

הורוסקופ מזל סרטן

אקשן: קטע חברתי שמתארגן במהירות ובספונטאניות משדך לכם מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז כדאי שתלכו על זה.

סודות: אתם מתלבטים אם כדאי לכם לספר סוד אינטימי למישהו שאתם לא לגמרי סגורים עליו. אם זה מה שקורה אז עדיף שתחכו עם זה קצת.

התאמות: בכל מה שקשור להתאמות רומנטיות אתם שייכים ליסוד אסטרולוגי שקוראים לו יסוד המים, שהולך טוב עם יסוד האדמה ועם המזלות גדי, שור ובתולה.

אינטימי: יש מישהו שרומז לכם שהוא היה שמח אם הייתם עוזרים לו בקטע של משהו אישי ופרטי שעלול לעשות לו פאדיחות. סבבה, למה לא. בכיף.

הורוסקופ מזל אריה

סיפורים: מישהו שממש דלוק עליכם, מספר לכולם שאתם מקסימים ומדהימים. הוא לא מחפש פדיחות, אבל רוצה שזה יגיע גם לאוזניים שלכם.

חיפושים: צפויות לכם פגישות בסבבה עם מישהו שקצת נשבר לו מסתם בילויים, והוא מחפש מישהו שאפשר לשוחח איתו אל תוך הלילה.

כיוונים: מישהו שלא ממש היה נחמד אליכם, משנה כיוון ובא אליכם בטוב. אם זה מה שקורה לכם איתו, כדאי שגם אתם תבואו קצת לקראתו.

ראשים: אל תקשיבו למי שטוחן לכם את המוח ואומר שפתאום התחלתם להיות 'כבדים' וכל זה. תעשו את מה שטוב בשבילכם, ולא את מה שבראש שלו.

הורוסקופ מזל בתולה

מוטרף: אתם עושים משהו מוטרף שמצליח לכם בגדול וגורם למישהו נחשק להידלק עליכם. עכשיו תצטרכו להרגיע מישהו שמקנא בכם.

זמנים: אם אתם מחפשים את הזמנים הכי טובים שבהם יש לכם את הכי הרבה מזל, אז כדאי לכם לבחור בימים שני, שלישי וחמישי. למה אתם מחכים?

סולו: אל תתנו לאף אחד להעביר מסרים מכם אל מישהו שאתם דלוקים עליו. הכי כדאי לכם לעשות את זה בעצמכם ובלי שמישהו יקלקל לכם.

דימוי: מישהו שמתעניין בכם גורם לדימוי העצמי שלכם לזנק לשמיים וזה טוב. מצד שני זה עלול לעצבן מישהו אחר שגם הוא מחזר אחריכם.

הורוסקופ מזל מאזניים

יועצים: יש מצב שאתם הולכים על יותר מדי התייעצויות בכל מה שקשור ליחסים הרומנטיים. סבבה, רק שהשבוע יבוא לכם מזל על מעשים ולא על דיבורים.

מסיבות: אתם לא מרגישים שעשיתם משהו מיוחד במסיבה או בקטע חברתי שהשתתפתם בו, אבל המסרים שאתם מקבלים מוכיחים שיש כאלה שחושבים שהייתם כוכבים.

בהפוך: לא כל מי שעושה לכם פאדיחות מתכוון למשהו רע. יש מצב שהוא קרוע עליכם, רק שאין לו מושג איך צריך להתחיל איתכם בלי שתיעלבו.

משעשע: מישהו שיש לו המון מחזרים לא מבין למה רק אתם לא שמים עליו. הקטע הוא שדווקא ההתנהגות שלכם מצליחה לעשות לו את זה.

הורוסקופ מזל עקרב

זורמים: אתם זורמים עם מישהו חדש שהכרתם ושפתאום התברר שאתם והוא בראש אחד. הימים חמישי ושבת מסדרים לכם אחלה אנרגיות למשהו רומנטי.

צירופים: הנומרולוגיה מביאה לכם אחלה קטעים עם אנשים ועם מקומות שמושפעים מהמספר 8. יש מצב שזה קשור באותיות שלהם אבל גם בתאריך הלידה.

כספים: דברים שקשורים בכסף יבואו לכם בסבבה ואין לכם מה לפחוד שאולי לא תצליחו לקנות את מה שאתם רוצים. מצד שני, זה לא אומר שמותר לכם לבזבז כאילו אין מחר.

מפגשים: מישהו מהחברים שלכם רוצה להפגיש אתכם עם מישהו שהוא דלוק עליו. סבבה, רק שאם יש לכם משהו ביקורתי להגיד אז יותר טוב שתשמרו את זה לפעם אחרת.

הורוסקופ מזל קשת

הורסים: צפויים לכם קטעים הורסים עם מישהו שאף פעם אי אפשר לנחש מה עובר לו בראש. זה אומר שתצטרכו לזרום עם ההתנהגות הקצת מוטרפת שלו.

סודות: מישהו שהבטיח לשמור בלב את הדברים שסיפרתם לו, עלול לפטפט ולהסגיר סודות. בפעם הבאה כדאי לכם לשמור על שתיקה ועל חיוך מסתורי.

ניחושים: צפויים לכם רגעים הורסים עם מישהו שאף פעם אי אפשר לנחש מה הקטע שלו. זה אומר שתצטרכו לזרום עם ההתנהגות הקצת מהממת שלו.

רכילויות: מישהו שכלפי חוץ דופק קולות של כאילו לא שם על כלום, משקיע בשביל שתשימו מבט בכיוון שלו. אחר הוא מתפלא מזה שמרכלים עליו.

הורוסקופ מזל גדי

סוער: אנרגיות סוערות זורמות אל התחום הרומנטי ומעוררות בכם צורך בשינויים. צפויים קטעים עם מישהו שממשיך לחפש את עצמו.

תחבולות: צפויים לכם המון צ'אנסים בקטעים שבין בנים לבנות. מצד שני, אל תפחדו לחתוך מטיפוסים שבעצמם לא יודעים מה הם רוצים.

קופצני: צפוי שבוע קופצני וממש לא כמו תמיד. תוכניות עשויות להשתנות מהרגע ל- הרגע. סבבה, עושה רושם שזה מה שאתם אוהבים עכשיו.

תחרויות: מישהו שקרוע עליכם מצליח לנפנף את אלה שמתחרים בו. הוא ממש משקיע בשביל שתתנו לו 'תשומי' אבל הכול תלוי ב-איך שאתם מרגישים.


הורוסקופ מזל דלי

עידוד: הכוכבים מעודדים אתכם להוציא מהחיים שלכם אנשים שלא ממש מתלבשים לכם על הלב, אתם יודעים, כאלה שרק מביאים את הג'ננה.

מעריצים: יש לכם המון מעריצים בזכות הסטייל הרומנטי המקורי שלכם (ככה זה עם מזל דלי). זה אומר שאתם יכולים להשיג יותר ממה שאתם חושבים.

ביישנות: יש לכם קטע כזה שמטריף אתכם מבפנים אבל אתם מתביישים לדבר עליו. אין צ'אנס שמישהו יצחק אם תשחקו אותה באדישות כאילו.

מילים: הכי כדאי לכם להחליף מילים עם אנשים שיש להם ניסיון בקטע הרומנטי, בעיקר אם יש לכם פרשייה עם מישהו מאוד לא שגרתי. אל תזלזלו בעצות.


הורוסקופ מזל דגים

רעיון: מישהו מביא לכם רעיון שמדליק אתכם. אז נכון שתצטרכו להתגבר קצת על הביישנות שלכם, אבל עושה רושם שלא תהיה לכם בעיה עם הקטע הזה.

קנאה: אם מישהו ינסה לגרום לכם לקנא בקטע של האהבות הקודמות שלו, אז ישר תשאלו אותו אם בא לו שגם אתם תספרו לו סיפורים דומים.

בלגאן: מישהו שקרוע עליכם עובר עכשיו בלגאן מהסרטים. אם תהיה לכם סבלנות אז בקרוב תוכלו להבין ממנו מה בדיוק עשה לו את זה.

הפתעה: מישהו שלא ממש נקרעתם עליו יוצא גדול מהחיים. אתם אפילו מופתעים מזה שהוא מלמד אתכם עכשיו משהו חדש. תמיד יש הפתעות.


מאמרים קשורים

Back to top button