הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 27.05.2017 – 21.05.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 27.05.2017 – 21.05.2017

הורוסקופ מזל טלה

חיבורים: אתם מצליחים לחבר בין אנשים שאין ביניהם מכנה משותף ואולי, אפילו, מתקוטטים ביניהם. החברים שלכם מהצד הזה ומהצד ההוא, מה-זה יהיו מבסוטים.

יכולות: אל תשימו לב לאנשים שמזלזלים בכישרונות שלכם [בעיקר בכישרונות היצירתיים]. תיכף אחרי שתוכיחו לכולם מה אתם שווים, הם יחזרו בשביל להתחנף.

הצלחות: אל תזרקו בכיוון של אלה שמקנאים בכם וגם קצת מרכלים. ככה זה, תמיד מרכלים על אלה שהולך להם ולא על הלוזרים.

תפילות: ברגע שנפתח לכם קטע שהתפללתם בשבילו, אל תשאירו דברים לא סגורים. הכי טוב שתחליפו מילים עם מי שקשור לסיפור הזה.


הורוסקופ מזל שור

הפתעות: בא לכם סיפור רומנטי בקטע שהוא די הפתעה בשבילכם. אם האינטואיציה שלכם לא ממש הרוסה עליו, אז כדאי שישר תרדו ממנו.

כוונות: הדבר האחרון שאתם צריכים השבוע הוא מישהו שטוחן לכם את המוח. אז נכון שיש לו המון כוונות טובות וכל זה, רק כדאי שתשימו אותו בצד.

רמזים: מישהו רומז לכם שהוא לא היה מתנגד לצאת איתכם לאיזשהו בילוי. סבבה, רק תוודאו שהוא גם יודע לתת אהבה ולא רק לקשקש עליה.

צירופים: השבוע מסתדר לכם מזל עם אנשים ומקומות שיש להם קשר עם המספרים 7 ו – 14. זה יכול להיות קשור במספרים של בתים ודירות, כמו גם בתאריך לידה של מישהו.

הורוסקופ מזל תאומים

לבבות: בא לכם אחלה שבוע בשביל לתפוס ראש טוב עם אנשים שקצת רבתם איתם. עזבו אתכם ממשחקי כבוד, לכו על אהבה שבלב.

איקס: אל תנסו לשכנע את אף אחד בקטעים של אהבה וכאלה. אם הקטע הרומנטי לא ממש מסתדר לכם איתו, כדאי שתעשו עליו איקס ותמשיכו הלאה.

מסקנות: יש מישהו שתמיד מצליח להצחיק אתכם, גם כשאתם מבואסים. אם זה מה שקורה לכם איתו, כדאי שתתחילו להסיק מסקנות.

קשרים: קצת נשבר לכם ממישהו שיש לו מלא סיפורים לכל הפדיחות שהוא עושה. רק טוב יצא לכם אם תבחנו מחדש את הקשרים ביניכם.

הורוסקופ מזל סרטן

טיימינג: הימים ה – ממש טובים השבוע הם שלישי ורביעי. אם בראש שלכם לזרום איתם הכי טוב, כדאי שתגשימו לעצמכם משאלה שהולכת איתכם כבר המון זמן.

נומרולוגיה: מתגלגלים קטעים רומנטיים עם אלה שחיבור האותיות של השם שלהם או חיבור המספרים של תאריך הלידה, מסתכמים במספרים 3 או 6.

התלבטות: יש מצב לקטע של התלבטות בין מישהו שממש רוצה קשר איתכם, לבין מישהו שעושה קולות שהוא לא שם בכיוון. לכו על הראשון.

התעניינות: מישהו קופץ לבקר אתכם בכאילו התעניינות בשלומכם, אבל משאיר אצלכם מסר שאפשר לפרש אותו גם בכיוון רומנטי. סבבה, תפרשו.

הורוסקופ מזל אריה

פופולארי: מישהו שווה ופופולארי בוחר להיות איתכם ולא עם מישהו שהתחרה בכם. זה אומר שגם בעתיד אתם לא צריכים לפחוד מהשוואות ומתחרויות.

שיקולים: אנשים שפעם הייתם קרועים עליהם כבר לא מצליחים להשפיע עליכם. אז נכון שאתם ממשיכים להיות נחמדים וכל זה, אבל עושים את מה שבראש שלכם.

ויתורים: הלב שלכם אומר לכם שאתם צריכים לעשות משהו בשביל מישהו שהחיים שלו לא משהו. אולי, אפילו, לוותר לו קצת – העיקר שיהיה מבסוט.

נפנופים: כדאי לכם להתנער מקשר עם מישהו שההצלחות הרומנטיות שלו עלו לו לראש. יכול להיות שבעתיד הוא יתבגר, אבל עד אז אין על מה לדבר.

הורוסקופ מזל בתולה

קולות: כבר בתחילת השבוע יבואו לכם קטעים רומנטיים עם מישהו שעשה קולות של קשה להשגה. יש מצב שהצלחתם לצבוט לו את הלב.

מחשבות: צפויים לכם קטעים עם מחזרים שלא דופקים חשבון למה שאנשים אומרים עליהם. מצד שני, אולי כדאי לכם לחשוב על זה שוב.

חיזורים: אנרגיות של חיזור לוהט מעודדות אתכם להתמקד ב- 'לוק' שלכם ובהופעה החיצונית, רק שבקטע הזה כדאי לכם להיות הגיוניים ולא להתפרע.

אווירה: אתם נדלקים על מקום שיש לו אנרגיה מסתורית שעושה לכם את זה. ככל שהאווירה תהיה יותר מסתורית, ככה אתם יותר מבסוטים ממנה.

הורוסקופ מזל מאזניים

כיוונים: בא לכם רעיון מדהים בקטע רומנטי שלא ידעתם לאיזה כיוון לקחת אותו. אז נכון שלא כולם יהיו מאושרים מזה אבל זו הבעיה שלהם, לא שלכם.

מסתורי: צפוי לכם מזל שמגיע ממקום מסתורי. הנומרולוגיה מעודדת אתכם להעביר מסרים של אהבה בימים ראשון, שלישי וחמישי.

חברתי: דווקא קטעים שפחדתם להתפדח בגללם מביאים לכם הצלחה במקובלות החברתית שלכם. אתם רואים? תמיד יש הפתעות. לא ככה?

זיכרונות: מישהו חוזר אליכם בשביל לקיים לכם משהו שהבטיח. צפוי לכם בילוי משותף איתו בקטע של זיכרונות מן העבר. סבבה, למה לא?

הורוסקופ מזל עקרב

אופי: מישהו מהמם רומז לכם שהצלחתם להדליק אותו בזכות האופי שלכם ולא רק בזכות ה – לוק המטריף שלכם. קחו את זה בתור אחלה מחמאה.

רעיונות: קטע שהתחיל לפני איזה שבועיים, מביא אל תוך החיים שלכם מישהו עם הרעיונות הכי משוגעים שיש. יש מצב שזה בדיוק מה שמדליק אתכם.

חוויות: מישהו שעברה עליו חוויה מהממת, מנסה לשכנע אתכם לזרום עם הראש שלו. סבבה, רק אל תשברו בשבילו את העקרונות שלכם.

כישרונות: זה אחלה שבא לכם להשקיע בכישרונות היצירתיים שלכם. צפויה לכם הצלחה בקטע הזה ובכלל זה טוב שאתם לא מבזבזים אותם כאילו. 

הורוסקופ מזל קשת

מחבבים: מישהו שאתם מחבבים מספר לכם על קטע שקצת מבאס אותו. אם בראש שלכם לעזור לו, כדאי שתגידו לו את מה שאתם באמת חושבים.

מבסוטים: רק שתדעו שהמון אנשים מבסוטים מהראש המוטרף שלכם, גם אם לא תמיד הם אומרים לכם את זה. הגיע הזמן שתקלטו שיש בכם משהו מאוד ייחודי.

רכילויות: צפוי לכם ויכוח בקטע של 'מי-אמר-למי-ולמה'. רק שתדעו שכל מי שמרכל עליכם, אוכל לעצמו את הלב בגלל שהולך לכם.

אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות, כדאי לכם להכניס גוונים סגולים בבגדים שלכם ולענוד תכשיט שמשובצת בו אבן סגולה שקוראים לה אמטיסט. 

הורוסקופ מזל גדי

מסוחררים: יש מצב שאתם מסוחררים ממישהו חדש, מדליק ושווה. אז נכון שיהיו גם כאלה שיאכלו לעצמם את הלב, רק שאתם צריכים לעשות את מה שבא לכם.

מרגישים: שום דבר לא צריך לגרום לכם להתפדח בגלל מה שהלב שלכם מרגיש. אם אתם שלמים עם עצמכם, אל תדפקו חשבון לאף אחד.

שותפים: צפוי לכם קטע מטריף ומפתיע עם מישהו שמגלה לכם סוד הורס. בסוף יבואו לכם איתו המון קטעים משותפים בכיוון של בילויים וכאלה.

צ'אנסים: לפני שאתם לוקחים צ'אנס על משהו שאולי תתחרטו עליו, כדאי שתעשו דיבור עם ההורים שלכם או עם מישהו שאתם מרגישים איתו בנוח. 


הורוסקופ מזל דלי

פיות: אנרגיה של פיות מביאה לכם מצב רוח מה זה רומנטי. אל תתרגשו מקנאים שיגידו שבזמן האחרון אתם הזויים. הם לא ממש יודעים מה באמת קורה איתכם.

זיכרונות: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו שנעלם לכם בזמן האחרון. יש מצב שהזיכרונות שהשארתם אצלו גרמו לו להיקרע מגעגועים אליכם.

הזויים: מישהו מדליק עוזר לכם לצאת מקטע הזוי שהיה עלול להסתיים בפדיחה. עכשיו הכול תלוי בכם וב- איך שבראש שלכם להמשיך את הסיפור הזה.

חיזורים: אם אתם בקטע של חיזור לוהט, אין לכם מה להתבאס בגלל מישהו שמתחרה בכם. אתם יכולים להירגע בגלל שהוא חושש מכם יותר ממה שאתם חוששים ממנו.


הורוסקופ מזל דגים

בילויים: יש מצב לבילוי מוטרף עם מישהו שפעם חיזר אחריכם, רק שלא ממש התייחסתם אליו. זה לא חייב להיות סיפור אהבה, גם יחסים של סחבקים שווים משהו.

זורמים: אתם זורמים עם מישהו שתמיד מוכן ושמח לפרגן לכם. אם אתם מתכננים נסיעה מוטרפת, אל תשכחו להציע לו להצטרף אליכם.

בלגאן: אתם לא ממש סגורים על עצמכם בנוגע למישהו שעובר עליו בלגאן רגשי. אתם לא חייבים לקטוף בשבילו את הירח, רק לתת לו לשפוך את הלב.

הפתעות: מישהו שחשדתם שהוא לא מספר לכם את כל האמת, מוכיח לכם שכל מה שהוא אמר זה ממש נכון. עכשיו אתם מה-זה מופתעים. לא ככה?


מאמרים קשורים

Back to top button