הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.07.2017 – 02.07.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.07.2017 – 02.07.2017

הורוסקופ מזל טלה

מתנות: משהו שאתם מקבלים במתנה, עשוי להפוך לקמע שמביא לכם אנרגיות רומנטיות. אל תסתכלו על המחיר אלא על מה שזה עושה בשבילכם.

מילים: אל תחזיקו בבטן את מה שיש לכם לומר למישהו שבא לכם עליו. אם תמשיכו לשתוק וגם הוא לא ידבר, אז מה אתם חושבים שיקרה?

נסיעות: טיול מדהים מסדר לכם חברים חדשים. צפויה התכתבות עם מישהו שנמצא ממש-ממש רחוק מכם. אחלה אנרגיה זורמת אליכם מעבר הים.

שיקולים: מישהו מספר לכם משהו ממש סתמי, רק שפתאום אתם קולטים שבתוך המילים שלו מסתתר מסר מסעיר. כדאי שתישנו על זה בלילה ורק אחר כך תגיבו. 


הורוסקופ מזל שור

ניסיון: מישהו בפוזה של נסיך, מתברר כלא משהו. מצד שני, אל תמהרו להתאכזב ממנו. ייתכן שזה בגלל שאין לו הרבה ניסיון.

התייעצויות: אהבות גדולות הן סבבה, כל עוד אתם מתייעצים עם אנשים שאתם סומכים עליהם. הכי כדאי לכם להחליף מילים עם ההורים. כן, ההורים.

סבלנות: אתם עשויים למצוא את עצמכם מחזרים אחרי מישהו שלא מיד מחזיר לכם אהבה. מצד שני, אם תגלו סבלנות – הוא יהיה שלכם.

שיקולים: גם אם אתם חושבים שמישהו עושה שטויות, זה לא אומר שכדאי לכם לרדת עליו. כדאי שתדעו שהוא מכבד אתכם וזה אומר שהוא עלול להיעלב.

הורוסקופ מזל תאומים

לבבות: יש מישהו שמרוב שהוא שופך בפניכם את הלב שלו, אתם מרגישים כאילו שאתם הפסיכולוגים שלו. מצד שני, נורא חשוב בשבילו זה שיש לו עם מי לדבר.

חיפושים: אם אתם מחפשים לעצמכם תחום יצירתי, אז הכי טוב בשבילכם זה לכתוב שירים או סיפורים או יומן שיספר לכולם על החיים שלכם.

דיבורים: יש לכם דיבור עם מישהו מדהים שמשכנע אתכם לשדרג את הקטעים החברתיים שלכם. זה אומר שהשבוע תצטרכו לשנות תוכניות.

כוונות: מישהו שהייתם בטוחים שנעלם מהחיים שלכם, חוזר עם סיפור קורע. כדאי שתבדקו ככה טוב-טוב למה בדיוק הוא מתכוון הפעם.

הורוסקופ מזל סרטן

גילויים: מתחיל לכם קטע מדהים עם מישהו שעד עכשיו לא ממש התייחסתם אליו. פתאום אתם מגלים בו כל מיני דברים שבכלל לא ידעתם עליהם.

צירופים: הנומרולוגיה עושה טוב ליחסים שלכם עם אנשים ועם מקומות שקשורים למספר 2, כמו גם עם אלה שנולדו במזלות גדי, שור ובתולה.

העדפות: בקטע הרומנטי כדאי לכם להעדיף מישהו שכבר הוכיח לכם את הכוונות הרציניות שלו. בהזדמנות זו כדאי שתנפנפו את מי שלא כזה.

נאמנות: צפוי לכם דיבור עם מישהו שמנסה לברר איתכם את הקטע של נאמנות וכל זה. סבבה, אין לכם בעיה עם זה, רק שהשאלה היא – אם לו יש בעיה.

הורוסקופ מזל אריה

רמזים: אתם מקבלים המון רמזים ממישהו שנורא דלוק עליכם, רק שהוא לא בטוח שגם אתם מאוהבים בו. אם הוא בראש שלכם, תגידו לו. למה אתם מחכים?

מזל: אחלה קטעים יבואו לכם בחברת אנשים וילדים שמספר המזל שלהם הוא 6, כמו גם בחברת אלה שנולדו במזל דלי.

דיבור: ביום רביעי יבוא לכם דיבור עם מישהו שתיכף אחרי הדיבור הזה, תרגישו הרבה יותר טוב עם עצמכם. כן, נכון, בעיקר בקטעים שבין בנים לבנות.

תשובות: מילים שזרקתם למישהו קורע, חוזרות אליכם עם תשובה מהממת. מצד שני, יש מצב שהתשובה שלו כבר תופסת אתכם עסוקים עם משהו אחר.

הורוסקופ מזל בתולה

חוויות: אין סיבה שתחזרו אל קשר שלא ממש הביא לכם אושר או כיף. השבוע אתם צריכים לזרום רק עם חוויות משמחות, ולא לטחון את אכזבות העבר.

העדפות: יש מישהו שרומז לכם שכדאי לכם להעדיף אותו על פני מישהו אחר שמתחרה בו. אם הוא בא אליכם בטוב, כדאי שתתנו סיכוי.

ביקורתיות: אל תתרגשו ממישהו שאומר לכם שאתם נורא ביקורתיים וכל זה. אם הייתם אומרים עליו דברים טובים, לא היה אכפת לו שאתם ביקורתיים.

עידוד: הכוכבים שלכם מעודדים קשרים רומנטיים שיש להם עתיד. כל זה רומז לכם לא לבזבז את האנרגיות שלכם על קשרים שחוץ מלב שבור, לא מביאים לכם כלום. 

הורוסקופ מזל מאזניים

התייחסות: יש מישהו שנורא רוצה שתתחילו להתייחס אליו, בשביל שיוכל להדביק את השברים של הלב שלו. עושה רושם שהוא בעצמו ממש מתאמץ בכיוון.

שדכנים: מישהו בפוזה של שדכן או משהו בקטע, עלול לקלקל לכם ואתם לא צריכים אותו. יש מצב שתצטרכו לשקול מחדש את כל הסיפור שיש לכם איתו.

חברים: משהו טוב שקורה לכם מקפיץ אתכם לראש הרשימה של אלה שכולם רוצים להתחבר איתם. עכשיו תוכלו לעזור לחבר שהקטע החברתי שלו על הפנים.

מזלות: צפויים לכם קטעים מדהימים עם אנשים שנולדו במזלות יסוד האש שהם טלה, אריה וקשת. גם המספר 6 יביא לכם מזל והצלחה. 

הורוסקופ מזל עקרב

ווידויים: אתם מופתעים לשמוע ווידוי אהבה ממישהו שבכלל לא חשבתם שהוא סופר אתכם ממטר. קחו את זה למקום שעושה סבבה לדימוי העצמי שלכם.

מחשבות: מישהו חושב שהוא עלול להפסיד אתכם, אז בגלל זה הוא מתחיל לחזר אחריכם. זה אומר שהוא חושב שמישהו אחר מתחרה מולו על הלב שלכם.

הכרויות: המקובלות החברתית שלכם מסדרת לכם הכרויות עם כאלה ששמעו עליכם, אבל לא פגשו אתכם. צפויים לכם ריגושים במקומות חדשים.

גוונים: השבוע יבוא לכם מזל עם אנשים וילדים שנולדו במזלות גדי, שור ובתולה. בשביל לחזק את האנרגיות הרומנטיות, כדאי שתלבשו בגדים בגוונים חומים וירוקים.

הורוסקופ מזל קשת

סודות: משהו שסיפרתם למישהו בסוד, עלול למצוא את דרכו אל האוזניים הלא נכונות. מצד שני ובהפוך על הפוך, זה יכול להביא לכם מחזר חדש.

התאמות: צפויים לכם קטעים מהממים עם כל אלה שנולדו במזלות תאומים, דלי ומאזניים. הסיפור הזה זורם בסבבה גם עם מי שמספרי המזל שלהם הם 5, 22 ו – 3.

רוח: פרשייה רומנטית שפעם לא הצליחה לכם, תופסת רוח גבית ומסתדרת לכם בכיף. הכול בזכות זה שאתם התבגרתם וככה גם הצד השני.

מנהיגות: משהו מדהים שקורה בשמיים יוצר תופעה שמזרימה מזל וברכה אל המנהיגים החברתיים שביניכם, כמו גם אל אלה מכם שמארגנים מסיבות.

הורוסקופ מזל גדי

דאחקות: צפוי לכם ריגוש ענק בקטע שמתחיל ב- כאילו דאחקות וכאלה אבל תופס כיוון חלומי ורומנטי. זה אומר שהצד השני לוקח עליכם את הצ'אנס שלו.

חברתי: כוכב רומנטי שאחראי על החיים החברתיים שלכם, מביא לכם היכרויות מדהימות עם אנשים בראש טוב. שימו עין על מזלות המים סרטן, עקרב ודגים.

מסתורי: כדאי שתדעו שאתם לא חייבים לשפוך את הלב שלכם כבר בפגישה הרומנטית הראשונה. תשאירו לצד השני טעם מתוק ומסתורי לטובת הפגישות שיהיו בעתיד.

פרשיות: צירוף מקרים עוזר לכם בקטע של פרשייה שהסתבכה. אם לא תיכנסו ללחץ ואם תשחקו אותה כמו גדולים, תראו איך שהכול יסתדר לכם בסבבה.


הורוסקופ מזל דלי

תכשיטים: צפויים לכם ימים קסומים בחברת ידידים מאוד לא שגרתיים, בדיוק כמו שאתם אוהבים. זה גם הזמן לבגדים ולתכשיטים בראש זרוק וכאלה.

שדרוג: אתם מסכימים לזרום עם קטע שפעם חשבתם עליו שהוא מביך. יש מצב שממש בזמן האחרון שיניתם את דעתכם על עניינים אישיים ורומנטיים.

חיבורים: השבוע יבואו לכם קטעים מהממים עם כל אלה שחיבור אותיות השם שלהם או חיבור המספרים של תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 9.

מצברים: אם סבלתם ממחסור וחסך באהבה, זה הזמן למלא את המצברים שלכם. התחום האישי מפגיש אתכם עם מישהו שמוכן לאתגר שהצבתם לו. 


הורוסקופ מזל דגים

אטרף: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שהרבה אנשים מעריצים אותו. מה שכן, כדאי שתיקחו בחשבון שזה בגלל שההתנהגות שלו קצת מוטרפת.

נסיעה: צפויה נסיעה שמביאה לכם הזדמנות לגשש אחרי מישהו שלא משאיר אתכם אדישים. אל תפחדו לשאול שאלות בשביל שלפחות תדעו מה מצבכם אצלו.

הצעה: אתם מקבלים הצעה רומנטית שאי אפשר לסרב לה. אז נכון שבהתחלה אתם לא יודעים איך לאכול אותה, אבל מהר מאוד אתם זורמים איתה לאן שצריך.

הקשבה: אתם בקשר טוב עם מישהו שכל העולם ואחותו דלוקים עליו, רק שאתם עוד לא החלטתם מה לעשות איתו. הכי כדאי שתקשיבו למה ש- ללב שלכם יש לומר.


מאמרים קשורים

Back to top button