הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.09.2017 – 17.09.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.09.2017 – 17.09.2017

הורוסקופ מזל טלה

מוסיקה: דברים ממש טובים צפויים לאלה מביניכם שבראש שלהם להשתלב בקטעים של מוסיקה או מחול. אל תשחקו אותה ביישנים ופשוט תתחברו עם עצמכם.

הזוי: מישהו זורק לכם רעיון שיכול להשיג בשבילכם את מי שאתם דלוקים עליו. אז נכון שזה נראה קצת הזוי אבל מה אכפת לכם?

מחמאות: אתם מקבלים הרבה מחמאות בזכות משהו מדהים שעשיתם והדלקתם את כולם. הקטע הזה גם יפנה אליכם את ה- תשומי של מישהו שבא לכם עליו.

שינויים: אתם בראש טוב עם מישהו שבהתחלה לא ממש נקרעתם עליו, אבל משהו שהוא עשה לטובתכם גרם לכם לשנות לטובה את דעתכם עליו.


הורוסקופ מזל שור

סודיות: אל תשחקו אותה בסודיות אם בראש שלכם להיכנס אל תוך רומן חדש. יש דברים שכולם צריכים לדעת עליהם בשביל שיפסיקו לשאול שאלות.

שפוכים: יש לכם מצב לקטעים שפוכים עם אנשים שאתם ממש מחבבים. במקום להתרגש וכל זה, הכי טוב בשבילכם זה להציע הצעה שכולם סגורים עליה.

מחזרים: לכוכב שלכם קוראים ונוס והוא מביא לכם קטעים עם מחזרים קצת מוטרפים. בסיפור הזה תצטרכו לשכנע את מי שלא השתכנעו.

מקובלות: אתם תופסים דיבור עם מישהו שיכול להביא לכם מקובלות וגם פופולאריות חברתית. כדאי שתסמכו על האינטואיציות שלכם. 

הורוסקופ מזל תאומים

סידורים: נורא חשוב שתעשו את כל הסידורים שלכם עוד לפני שאתם סוגרים על בילוי מהמם. זה טוב בשבילכם וטוב גם בשביל לוודא ששום דבר לא מתחרבש.

עניינים: אל תעשו עניין בגלל משהו שרציתם לשמור בסוד אבל איכשהו הוא טפטף החוצה. יש מצב שזה אפילו עשה לכם משהו טוב על הדרך.

מסתוריות: אנרגיה מסתורית רומזת לכם שאם יש משהו שאתם רוצים, ואם תחשבו על זה ממש חזק בלי להזיז את המחשבות שלכם, זה גם יקרה.

הרגעה: אין סיבה להתאכזב בגלל קטע רומנטי שלא ממש הסתדר לכם כמו שרציתם. אתם יכולים להרגיע בזכות קטע חדש שמביא לכם חוויה מתקנת.

הורוסקופ מזל סרטן

דיבור: הקטעים שבין בנים לבנות מביאים לכם אחלה מצב רוח. מצד שני, תצטרכו לקחת דיבור עם מישהו שקצת מתבייש לחשוף את מה שהוא מרגיש באמת.

הרוסים: מישהו שהרוס עליכם מפרגן לכם בענק, אבל היה יכול להיות מאושר אם הייתם נותנים לו קצת יותר תשומי. כל מה שצריך זה רק קצת יותר להתייחס אליו.

קיטורים: מישהו מקטר לכם על זה שאתם לא משתפים אותו בכל מה שעובר עליכם. יש מצב, אבל אתם לא ממש חייבים לזרום עם הראש שלו דווקא.

עננים: אין לכם מה להתרגז על מישהו שמסתובב עם האף בעננים. אם השחצנות שלו מעצבנת אתכם, אתם לא ממש צריכים להיות בספייס שלו.

הורוסקופ מזל אריה

רומנטי: יש מצב למשבר רומנטי אצל מישהו שתמיד מתווכח איתכם. הקטע הזה עוזר לו להבין יותר טוב את הראש שלכם. צפויים לכם בילויים איתו.

ספונטאניות: בקטעים שבין בנים לבנות אתם מחליטים לזרום עם מישהו שבאמת בא לכם עליו, ולא מתייחסים ברצינות למה שהאחרים חושבים שטוב בשבילכם.

אסרטיביות: מחזר הזוי מיישר איתכם קו בגלל שאתם לא מרשים לו לשחק את המבולבל. רק שיבין שתשובות מתחמקות יגרמו לו להתעופף החוצה.

רמזים: קופידון רומז שכדאי לכם להחצין התנהגות קצת יותר מסתורית, ולא להיות כל כך שקופים וגלויים. הכי טוב זה שתתנו גם לצד השני להשקיע.

הורוסקופ מזל בתולה

אקזוטי: מישהו שהגיע ממקום מופלא, מצליח להוציא מכם את הטוב שבכם. דברים מהממים מתחילים לקרות לכם ישר אחרי שמישהו שווה מחזיר לכם אהבה.

משדרגים: אתם משדרגים את החיים הרומנטיים שלכם, גם אם פה ושם אתם צריכים להתגמש קצת. מישהו נקרע עליכם בזכות האנרגיות שאתם משדרים.

זורמים: המזל ממתין לכם בדרכים ובכל מה שיוצא ממנו ריח של שקי-שינה. יש מצב לדיבורים על חוץ לארץ וכאלה. האהבה תהיה כיפית וזורמת.

בצפר: מישהו שבא לכם עליו תופס אתכם ברגע הכי פחות מתאים בשביל לדבר לכם על משהו שבכלל לא בראש שלכם. אתם הולכים לעשות לו בצפר.

הורוסקופ מזל מאזניים

הופעה: ה-לוק החדש שלכם מצליח להדליק עליכם מישהו שפעם לא ממש לקח אתכם ברצינות. השבוע הוא משנה את דעתו לטובה.

חיבובים: מישהו שאתם מחבבים נזרק על קטע רומנטי משוגע. יש מצב שאתם מצליחים להכניס לו קצת שכל לראש, לפני שהוא מביא לעצמו פדיחות.

אקשן: ריגושים חדשים ואקשן עלולים לגרום לכם להזניח מישהו שהיו לכם איתו קטעים חבל על הזמן. בשביל לסגור עניין כדאי שתשתפו אותו במה שקורה.

חלומות: מישהו שהיו לכם חלומות עליו מתגלה כשונה מאוד ממה שדמיינתם אותו. אם תזרמו איתו תוכלו להתפנן על קטעים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם.

הורוסקופ מזל עקרב

שופינג: נופל עליכם אחלה שבוע בשביל קטעים שקשורים בכסף ובשופינג. מה שחשוב בסיפור הזה הוא שתפנקו את עצמכם עד הסוף.

רכילות: אל תתרגשו מקטעים של רכילות מצד כל מיני כאלה שלא מבסוטים מזה שהולך לכם בענק. כדאי שתדעו שהם מרכלים רק על המצליחנים.

אהבה: אלת האהבה מביאה לכם קטעים שעד עכשיו יכולתם רק לחלום עליהם. זה טוב בכללי אבל בעיקר זה אחלה בשביל הביטחון העצמי שלכם.

דיבורים: אתם שומעים כל מיני דיבורים על מישהו שאתם קצת דלוקים עליו. זה לגמרי סבבה, אבל הכי טוב בשבילכם זה לדבר איתו בפרטיות.

הורוסקופ מזל קשת

זורמים: אתם זורמים עם קטע חברתי שמככב בו מישהו שאתם דלוקים עליו. הכוכבים מביאים לכם סיכוי ענק אבל רק אתם תוכלו להחליט מה לעשות איתו.

הצלחה: אין לכם מה להיות מודאגים בגלל שהחל מיום שני תבוא לכם אחלה אנרגיה שמביאה איתה מזל והצלחה בכל תחומי החיים שלכם.

עיניים: מישהו עושה לכם עיניים בקטע שמביא לכם הפתעות וריגושים. אם אתם יודעים מה יכול להיות טוב בשבילכם, אל תחכו עד שמישהו אחר יחטוף לכם אותו.

בלגאן: יבוא לכם קטע מדהים בזכות מישהו שרק עכשיו הצליח להשתחרר מכל הבלגאנים שלו. יכול להיות שמישהו מהחברים שלכם יהיה מעורב בסיפור הזה.

הורוסקופ מזל גדי

טיולים: יש מצב לנסיעה שיכולה לשדרג בשבילכם את הקטע הרומנטי. המזל הטוב יבוא לכם גם אם זה סתם טיול בטבע וכל זה.

רמזים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שרומז שהוא דלוק עליכם. זה סבבה, רק כדאי שתחשבו גם על מישהו אחר שעלול להתפדח מהסיפור הזה.

התקדמות: יש מצב שאתם מרגישים דברים שקשה לכם לדבר עליהם. מצד שני, אם לא תדברו עליהם אז אין צ'אנס שמשהו יתקדם.

מחמאה: אין לכם סיבה להתרגש בגלל מישהו שמקנא בכם ואולי גם לא מפרגן. כדאי שתדעו שאנשים לא מפרגנים רק על מי שמצליח, אז זה גם קצת מחמאה.


הורוסקופ מזל דלי

צ'אנס: מישהו שאכזב אתכם רוצה לקבל מכם צ'אנס נוסף. זה בסדר שתהיו נחמדים אליו אבל זה גם בסדר שתפקחו עליו עין.

גבהים: קטע רומנטי תופס גובה בדיוק כמו שתכננתם. מצד שני, אתם לא חייבים לספר לצד השני את כל הסודות שלכם.

קטעים: עושה רושם שאתם לא רגועים בגלל מישהו שאומר לכם דברים סותרים. יש מצב שהשבוע יהיה לכם קטע מפתיע עם המישהו הזה.

תפילות: מתגשמת לכם תפילה שחוץ מחבר קרוב אף אחד לא ידע עליה. אם זה קשור לפרשייה רומנטית, כדאי שתמשיכו להשקיע בכיוון.


הורוסקופ מזל דגים

הצעות: באות לכם המון הצעות שאיכשהו קשורות לחיים הרומנטיים שלכם, וזה אומר שהרבה אנשים חושבים שאתם צריכים לעשות איזשהו שינוי.

הרגשה: אין לכם מה להרגיש מפודחים בגלל סיפור רומנטי שעובר עליכם, בעיקר אם יוצא לכם להתחבר עם הרגשות הכי עמוקים והכי אינטימיים שלכם.

קליק: מישהו שכבר היה לכם איתו קליק רומנטי שמשום מה התנדף, עושה קולות של מבקש צ'אנס נוסף. עכשיו זה תלוי בכם אם בא לכם להסכים.

אטרף: צפויים לכם קטעים מטריפים עם מישהו שעד עכשיו היה רק בפנטזיות שלכם אבל איכשהו לא יצא לכם לסגור עניין. השבוע זה הצ'אנס שלכם.


מאמרים קשורים

Back to top button