הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.11.2017 – 05.11.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.11.2017 – 05.11.2017

הורוסקופ מזל טלה

ידידות: אם נורא בא לכם להתיידד עם ההוא-ההוא שבראש שלכם, אל תחפשו מישהו שיעשה לכם שידוך איתו אלא תעשו את זה בעצמכם. כן, אתם.

קנאה: מישהו שהקנאה מדברת מהגרון שלו, טוחן לכם את השכל. שימו לב איך שהוא נותן לכם עצות, אבל היה מת להתחלף איתכם.

ביקורת: תנו צ'אנס למישהו שנורא רוצה להתקרב אליכם. זה בסדר שאתם קצת ביקורתיים, אבל אל תגזימו עם זה. האהבה תבוא כאשר תשדרו אנרגיה טובה.

טריקים: מישהו מספר לכם על משהו שיכול להקפיץ את החיים הרומנטיים שלכם. זה סבבה שאתם מקשיבים לו, אבל כדאי שתשאלו אותו אם הוא ניסה את זה על עצמו.


הורוסקופ מזל שור

הגזמות: מישהו רומז לכם שאתם קצת מגזימים ביחס שאתם נותנים למישהו מסוים. אז נכון שאולי הוא צודק, אבל איך שזה נראה, לא בראש שלכם להפסיק.

אטרף: הדברים הכי טובים באים לכם באטרף ובספונטאניות. מצד שני, כשאתם מתכננים, אז זה קצת משתבש. סבבה, מה רע באטרף ובספונטאניות?

אמירות: אתם אומרים למישהו את מה שאתם חושבים עליו, אבל ההפתעה הכי גדולה שלכם היא שהוא בכלל לא כועס ואפילו אומר תודה.

דימוי: אין סיבה להיות מודאגים בגלל מישהו שאולי לא בא לו עליכם. תתחילו לשנן לעצמכם שיש הרבה דגים בים ושאף אחד לא יעשה לכם טובות.

הורוסקופ מזל תאומים

איפוק: בא לכם קטע רומנטי בו גם הצד השני לא ממהר לחשוף את מה שהוא מרגיש כלפיכם, אבל אם לומר את האמת, גם אתם לא.

מסתוריות: משהו שהיה בקטע מסתורי כזה, מתחיל לזרום בכיוון של חברות מהממת. המצחיק בסיפור הזה הוא שאף צד לא ממש הכריז על אהבתו.

ספונטאניות: אתם אומרים את מה שאתם חושבים ויש הרבה אנשים שממש אוהבים את זה. מצד שני, אל תתרגשו בגלל הצבועים והמתחסדים שרוצים לשמוע שקרים.

אכפתיות: ממש אכפת לכם מזה שאנשים יבינו את הכוונות שלכם. מצד שני, אם הם לא ממש בקטע של קליטה, אין לכם סיבה להתאמץ יותר מדי.

הורוסקופ מזל סרטן

ציפיות: צפוי סיפור מהמם עם מחזר שרק לפני שבוע לא הייתם מאמינים שהוא בכלל סופר אתכם. אתם רואים? יש הפתעות בחיים ותמיד יש למה לצפות.

דוגרי: מתעופפים אליכם רמזים מצד מישהו שעושה לכם עיניים, אבל לא אומר דוגרי את מה שהוא רוצה. בעצם, למה שלא תעשו לו תרגיל שיכריח אותו לדבר?

עיכובים: קטעים שבאים לכם בבלגאן, כמו פגישות שמתעכבות, מפילים עליכם הזדמנויות שלא חלמתם עליהן. זה אומר שצריך לתת סיכוי למה שנראה מטורף.

סליחות: אל תתנחלו בתוך רגשי אשמה שממש אין סיבה שיבואו לכם. זה בסדר גמור שתסלחו לעצמכם, גם אם פה ושם עשיתם טעויות.

הורוסקופ מזל אריה

יצירתיות: צפוי לכם אחלה שבוע בקטעים שקשורים למוסיקה, משחק ודוגמנות. היצירתיים שביניכם מוזמנים להתקלף מהביישנות שלהם ולשחק אותה.

מארגנים: יש מישהו שיציע לכם להשתתף באירוע חברתי שהוא מארגן. הוא לא מתכוון שסתם תהיו שם אלא שגם אתם תהיו בין אלה שמארגנים.

משחקים: אל תיקחו את זה קשה אם מישהו יעשה לכם קולות של אדישות. איך שהוא משחק אותה כלפי חוץ, בכלל לא אומר על איך שהוא מרגיש בפנים.

חפירות: אתם לא חייבים כלום למישהו שכל הזמן מקטר וחופר לכם במוח. אם הקשר שלו איתכם לא מוצא חן בעיניו, אז שיחפש לעצמו חברים אחרים.

הורוסקופ מזל בתולה

טוחנים: יש מישהו שטחן לכם בראש על קטע שכבר המון זמן אין לכם רגש כלפיו. גם אם אין לכם במה להתבייש, אתם לא חייבים לחשוף בפניו את כל הסודות.

מחשבות: נסיעה אל מקום חדש, מדליקה בכם מחשבות וגעגועים אל מישהו שהיה לכם סיפור איתו. אם זה ממש מעניין אתכם, אז גם הוא מתגעגע אליכם.

מתגלגלים: צפוי לכם קטע מהסרטים שיכול להתגלגל אל סיפור אהבה. קופידון רומז על אקשן מוטרף, גם אם הצד השני עושה קולות שכאילו זה לא מזיז לו.

שאלות: צפויים לכם קטעים מוטרפים עם מישהו שרק עכשיו התחלתם להתיידד איתו. אתם מתחילים לשאול את עצמכם למה זה לא קרה לכם קודם.

הורוסקופ מזל מאזניים

נחמדים: מישהו רומז לכם שהוא מבואס בגלל שאתם לא נותנים לו את ה – 'תשומי' כמו שהוא רגיל לקבל מכם. איך שזה נראה אז כדאי שתבואו לקראתו.

מוטרף: מישהו בראש מוטרף מנסה לחזר אחריכם אבל בגלל שהוא לא דופק חשבון, זה לא ממש מצליח לו. יש מצב שאתם רומזים לו שהוא רצוי.

קפיצות: צפויה לכם פגישה עם מישהו שהלב שלכם קופץ בכל פעם שהוא עובר. אל תאבדו את הלשון שלכם בדיוק ברגע שהכוכבים מביאים לכם את צ'אנס.

משתדלים: אתם משתדלים לזרום עם החברים שלכם, גם עם אלה שלא תמיד בראש אחד איתכם. אם זה מה שקורה, כדאי שתנסו לתפוס איתם דיבור בארבע עיניים.

הורוסקופ מזל עקרב

בילויים: קטעים של בילויים נסגרים ונפתחים ברגעים הכי לא צפויים. מצד שני, דווקא הבלגאנים מביאים לכם המון ריגושים ואקשן.

כועסים: יש מצב שאתם כועסים על מישהו שנכנס לכם לתוך הורידים. סבבה, אתם צודקים, אבל זה לא הזמן להתכסח איתו.

מוטרפים: יבואו לכם קטעים מוטרפים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם. מישהו מציע לכם הצעה שלא מהעולם הזה שממש כדאי לכם ללכת עליה.

אופקים: אל תחזירו לאחור את הגלגל בקטע שיש לכם עם מישהו מבאס. אם תסתכלו קדימה, אז ישר יבוא לכם קטע עם מישהו הרבה יותר שווה.

הורוסקופ מזל קשת

רמזים: פגישה שלא חלמתם עליה מביאה לכם צ'אנס לשגר רמז למישהו שאתם דלוקים עליו. אל תלחיצו אותו, תנו לו לחשוב על זה.

הזדמנות: יש מישהו שמחפש הזדמנות ליצור איתכם קשר, רק שהוא חושב שאתם דלוקים על מישהו אחר. בשלב זה הוא ממתין בשביל לראות מה יתפתח.

מחשבות: אתם קולטים את המחשבות של מישהו עוד לפני שהוא הספיק לומר אותן בקול רם. יש מצב לנשמות תאומות, בתקווה ששמעתם מה זה אומר.

טשטושים: לא כדאי לכם לנסות לטשטש פגמים שאתם מוצאים במישהו מדליק ושווה. זה סבבה שהוא מדליק, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לסבול את השטויות שלו.

הורוסקופ מזל גדי

אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם ללבוש בגדים כתומים וירוקים, ולהצמיד לעצמכם קמע או תכשיט מכסף טהור.

תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית ביניכם לבין מישהו שהוא קצת חבר שלכם. מה שלא יהיה, זה לא משהו שבגללו אתם צריכים לפרק חברות.

היכרויות: קטע חברתי מביא לכם היכרויות חדשות. זה אומר שאתם מגדילים את מעגל החברים שלכם ועל הדרך גם את מספר המסיבות שאתם מוזמנים אליהן.

חיבה: אתם תופסים מרחק ממישהו שפעם די חיבבתם. יכול להיות שמישהו שלישי גרם לכם לשנות את דעתכם, אבל יש מצב שעוד תחזרו לחבב את ההוא.


הורוסקופ מזל דלי

שאלות: מישהו שואל אתכם המון שאלות שקשורות לאחד מהחברים שלו. זה לא כל כך תמים כמו שאתם חושבים, בגלל שיש לו כוונות בשאלות האלה.

דיבורים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שלא מצליח להסתיר את מה שהוא מרגיש כלפיכם. אם גם אתם לא אדישים אליו, זה הזמן לסגור עניין.

בישולים: מתחיל להתבשל משהו טוב ביניכם לבין מישהו שעד עכשיו הייתם בסטייל של ידידים בלבד. הדברים צריכים להתגלגל בטבעיות בלי למהר לשום מקום.

חגיגות: צפויה חגיגה אצל מישהו ממש קרוב. כל דבר מטריף שיקרה אצל המישהו הזה, יביא מזל גם לכם. כדאי שתזרמו עם השינויים בתוכניות שלכם.


הורוסקופ מזל דגים

אירועים: צפוי לכם שבוע עם המון אירועים שבאים לכם מכיוונים שונים. בשביל להסתדר עם הכול בראש טוב, תצטרכו לתכנן את הזמן שלכם.

חישובים: חישובים נומרולוגיים קובעים שהשבוע צפויים לכם קטעים מטריפים בחברת אנשים שתאריך הלידה שלהם או השם שלהם, קשורים למספר 8.

מעשים: יש מישהו שמנסה להרשים אתכם בעזרת מעשים, לא בעזרת דיבורים. גם אם זו לא אהבה ממבט ראשון, עדיין שווה לכם מבט שני.

בליינדייטים: צפויים קטעים שיתנו לכם סיבות לשמוח. כשהמזל מחייך אליכם מתוך העיניים של קופידון, זה אומר שמותר לכם לתת צ'אנס גם ל – 'בליינדייטים'.


מאמרים קשורים

Back to top button