הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.12.2017 – 03.12.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.12.2017 – 03.12.2017

הורוסקופ מזל טלה

שחרור: אתם מצליחים להשתחרר מאשליות רומנטיות שיש לכם כלפי טיפוס מעצבן. כדאי לשכוח ממנו עד שיחליט מה בעצם הוא רוצה מעצמו.

אירועים: אם תכננתם מספר אירועים שקשורים במספר בילויים, קחו בחשבון שהם עשויים להתאחד, מה שאומר שהם יתקיימו באותו היום ובאותו המקום.

בילויים: גם אם אתם לא ממש הרוסים על אטרף וכאלה, אז השבוע יבואו לכם אחלה קטעים שיוציא אתכם אל בילויים שלא מהעולם הזה.

ניסיון: בא לכם דיבור עם מישהו שיש לו המון ניסיון והוא יודע על מה הוא מדבר. אתם יוצאים מהקטע הזה עם ראש טוב יותר ממה שנכנסתם לתוכו.


הורוסקופ מזל שור

לחץ: אל תחששו להפעיל קצת לחץ בשביל לחדור אל החוגים החברתיים שבראש שלכם, אתם יודעים, הביישנים תמיד יוצאים מופסדים.

כתף: אתם זקוקים לכתף אוהדת [או, אפילו, יותר מזה] מפרטנרים השייכים למזלות המים [עקרב, סרטן ודגים], כמו גם מאלה שמספר המזל שלהם הוא 6.

קליק: יש מצב לקליק מדליק עם מישהו שכבר המון זמן עושה לכם עיניים, רק שהדברים לא ממש הסתדרו ביניכם. למה אתם מחכים ?

סודות: בסוף כדאי לכם לשמור בסוד את מה שקרה איתכם השבוע, ככה רק בשביל לא לתת צ'אנס לאלה שאוהבים לרכל. אם כבר, אז רק למישהו ממש קרוב.

הורוסקופ מזל תאומים

צ'אנס: תנו צ'אנס להזדמנויות ספונטאניות, גם אם הסובבים אתכם אוהבים לתכנן הכל מראש. סרבו לקבל תכתיבים והציעו פתרון אחר כתחליף.

תקשורת: תפור עליכם ללמוד תקשורת, וזה אומר שאתם מתאימים למקצועות שצריך בהם כישרון הבעה בעל-פה ובכתב, כמו גם יכולת שכנוע.

פגישות: אקשן של נסיעות מסדר לכם פגישה עם מישהו שכבר המון זמן אתם מתלבטים אם כדאי לכם לדבר איתו. אז הנה, רק שתדעו שקופידון עשה לכם את העבודה.

טבעיות: הקטעים הרומנטיים יבואו לכם בסבבה אם תתנהגו הכי טבעי שאתם יכולים. כל מה שלא טבעי, רק יכול לקלקל לכם. סבבה ? 

הורוסקופ מזל סרטן

הישגים: צפויים לכם אחלה הישגים, גם אם ברגע זה אתם עדיין מהססים ומתלבטים. ביום חמישי תוכלו לקדם קשר רומנטי שעד כה לא היה מי-יודע-מה.

אקשן: מילים ודיבורים לא יעזרו בקטע הזה ונראה שאין ברירה אלא לעבור לאקשן, גם אם הצד השני משחק אותה אדיש.

פוזות: שימו לב למישהו שדופק פוזה של אדישות שכאילו שלא אכפת לו מכלום וכאלה. אם זה המשחק שלו, כדאי שישר תנפנפו אותו מהרשימות שלכם.

חזרה: יש מצב שיחזור אליכם מישהו שהיחסים שלכם איתו לא היו משהו ששווה להתייחס אליו. עושה רושם שהוא קיבל קצת שכל, כדאי לבדוק.

הורוסקופ מזל אריה

מחזרים: אתם תופסים ראש טוב עם מחזרים ממזלות האוויר [דלי, תאומים ומאזניים], כמו גם עם אלה שמספר המזל שלהם הוא 8.

כישרון: נולדתם עם כישרון למשחק ולדרמה ונורא חבל אם תבזבזו אותו. מה שיעשה לכם טוב זה לעמוד על במה ולזכות בתשואות. חומר למחשבה.

ריגושים: אתם קולטים איך שדברים טובים קורים לכם רק כשאתם ביחד עם מישהו שתמיד מצליח להטריף אתכם. מעניין לאיזה מסקנות תגיעו עם הסיפור הזה.

התמקדות: נופל עליכם קטע עם מישהו שאתם לא ממש אדישים כלפיו. סבבה, רק כשזה קורה לכם, תדברו איתו על מה שהולך ביניכם ולא על שום דבר אחר.

הורוסקופ מזל בתולה

ביישנות: חוסר ביטחון או ביישנות, עלולים לבלגן את חייכם הרומנטיים. כדאי לכם לוותר על משחקי כבוד, [פוזות] גם אם חבריכם חושבים אחרת.

פרשיות: אחלה שבוע בשביל לחדש פרשיה רומנטית שאתם עדיין מתגעגעים אליה. אם מישהו לא עוזב את הראש שלכם, סימן שאתם זקוקים לו.

ספינות: יש מצב לקטע עם מישהו שפעם כמעט שהלך לכם איתו, רק שאיכשהו הדברים לא ממש הסתדרו. השבוע נושבת רוח רומנטית בספינת האהבה שלכם.

שיגועים: מישהו שאתם דלוקים עליו, משגע לכם את המוח על דברים שלא מדברים אליכם. אם הוא בראש שלכם, כדאי שתקבלו אותו כמו שהוא.

הורוסקופ מזל מאזניים

ספורטאים: צפויים אחלה הישגים לספורטאים שביניכם. אל תסתבכו עם דיאטות קיצוניות מדי. פעילות התנדבותית יכולה לתרום לכם המון.

ידידים: החיים הטובים יחייכו אליכם השבוע. האקשן האמיתי מחכה לכם מחוץ לבית, וזה אומר שאתם הולכים להתארח אצל ידידים ותיקים.

עצות: חבר טוב זורק לכם עצה שקשורה למישהו שבא לכם עליו. אם תלכו עם העצה הזו, אז המישהו הזה לא יוכל להתעלם מכם.

סולחה: אתם תופסים התפייסות עם מישהו שהיו לכם איתו קטעים על הפנים, רק שתיכף אחרי ההתפייסות אתם קולטים שיש לו גם צדדים חיוביים.

הורוסקופ מזל עקרב

מסלולים: אנשים שלא התראיתם איתם תקופה ארוכה, יצוצו וישפיעו על מסלול חייכם. זה סבבה כל עוד לא נפגעים יחסי ידידות אחרים.

גבהים: הפופולאריות שלכם תהיה על הגובה וכך גם המקובלות. זה אחלה, אבל כדאי להקפיד שהקטע החברתי לא יבוא על חשבון קטעים אחרים.

בשורות: צפויות לכם אחלה בשורות שקשורות לקטע חברתי. אם אתם רוצים שהדברים ימשיכו לזרום, כדאי שתארגנו את המסיבה הבאה.

צחוקים: אל תסתכלו על ההופעה החיצונית של מישהו שתמיד מביא לכם צחוקים וכאלה. יותר כדאי לכם להסתכל על מה שיש לו בלב ולא על כלום אחר.

הורוסקופ מזל קשת

משו-משו: התחום הרומנטי יהיה פעיל משו-משו וגם כאן אין לכם רגע של שקט. בני המין השני משדרים לכם המון מסרים ורמזים.

אהבה: אלת האהבה [ונוס] מחייכת אליכם, וזה אומר שצריך ללכת על הצ'אנס שהיא נותנת לכם. שימו עין דווקא על אלה שמשחקים אותה בפוזה של מיוחדים.

אנשים: קטע מוזר מביא לכם מצב רוח מה זה רומנטי. אל תתרגשו מאלה שיגידו שבזמן האחרון אתם הפוכים. הם לא ממש יודעים מה עובר עליכם.

הפתעות: צפויה לכם הפתעה ממישהו שכבר חשבתם שלא תראו אותו יותר. איך שזה נראה, אז נתתם לו מספיק סיבות בשביל להתגעגע אליכם.

הורוסקופ מזל גדי

חברתי: בתחום החברתי כדאי לכם לגלות יוזמה ולא להמתין לאלה שממילא לא ייצא מהם כלום. אם מתבשל אירוע או מסיבה, היו אתם בין המארגנים.

הזדמנויות: קיימות אחלה הזדמנויות ליצירת קשרים עם שכנים חדשים, או עם אנשים שעוסקים ומתעניינים בתחביבים דומים לאלה שלכם.

חברים: אתם עוזרים לחבר לצאת מתוך פדיחה שהוא סידר לעצמו בידיים שלו. הקטע הזה מדליק עליכם מישהו אחר שמתרשם מאוד מהסטייל שלכם.

אומץ: אם אתם בקטע של תחרות רומנטית, אין לכם מה לפחוד ממישהו שמתחרה בכם. רק כדאי שכשאתם הולכים על זה, תשכחו את הביישנות בבית.


הורוסקופ מזל דלי

שיקולים: מישהו עוזר לכם לשקול מחדש קשרים מסוימים ולהעמיד במבחן את רגשותיו של הצד השני. אתם חייבים לעצמכם בילויים רבים ככל האפשר.

יועצים: הולכים ונעלמים מכשולים שנוצרו בגלל ביישנות מוגזמת. ה"מישהו" שאתם חושפים את רגשותיכם בפניו, משמש יותר כיועץ מאשר בן-זוג.

דיבורים: אין לכם מה לדבר על אהבה וכאלה, ליד מישהו שרק מחכה שתפלטו איזה משהו. אם יש לכם מה להגיד בקטע, אז תגידו את זה למי שצריך לשמוע.

לוק: מישהו שאתם מחבבים דופק שדרוג ל – לוק שלו. גם אם אתם נדלקים על השדרוג, אל תעשו כלום לפני שאתם מתייעצים.


הורוסקופ מזל דגים

ניסיון: אנשים מבוגרים יעניקו לכם מניסיונם, ושותפות עם חבר ותיק תצליח בגדול. ידיעה שתיפול לידיכם ב"פוקס" תפנה אתכם בכיוון הנכון.

קריצות: רומן חדש קורץ לכם, אך כדאי לברר כבר עכשיו את חילוקי הדעות כדי להימנע מבלגאנים בעתיד. האהבה נועדה להביא אושר ולא שום דבר אחר.

מקומות: מישהו מדליק אתכם על מקום שעשה לו את זה. הקטע הוא שכשאתם הולכים איתו לשם, צפוי לכם סיפור רומנטי עם מישהו שווה.

אטרף: מישהו רומז לכם על הצעה רומנטית בדרך הכי מוטרפת שרק אפשר. יש מצב שרק מרוב ההפתעה, אתם מחליטים שהוא ראוי להתייחסות שלכם.


מאמרים קשורים

Back to top button