הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 24.03.2018 – 18.03.2018

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 24.03.2018 – 18.03.2018

הורוסקופ מזל טלה

מחמאות: אנשים מחמיאים לכם ואומרים שבזמן האחרון אתם הרבה יותר תקשורתיים וזורמים מאשר הייתם בעבר, וזה עושה לכם טוב בלב.

דיבור: צפוי לכם דיבור עם מישהו שנפל עליו בלגאן גדול. יש מצב שתוכלו לעזור לו, גם אם אחרים כבר ניסו ולא כל כך הצליחו.

חברתי: בקטע החברתי אתם זורמים עם אקשן או פעילות שמביאה לכם הרבה מקובלות ופופולאריות, ואולי זה בזכות מישהו שאתם עוזרים לו להשתלב.

טיפ טארוט: לקלף של מזל טלה בקלפי הטארוט, קוראים "מלך המטות" והוא מנבא קטעים רומנטיים חמים ולוהטים, עם הרבה אקשן וים של ריגושים מוטרפים.


הורוסקופ מזל שור

תחרות: קטן עליכם להיכנס לתחרות רומנטית מול מישהו, רק שאולי לא בא לכם הקטע או שאתם חושבים שהאובייקט לא שווה את זה. סבבה.

מילים: מישהו זורק לכם מילים שנשמעות כאילו סתם כזה, אבל אם אתם מקשיבים טוב-טוב, אז אתם שומעים שיש בהן הרבה מאוד רמזים רומנטיים.

ביישנות: צפויה שיחה מפתיעה בטלפון, ומיד אחריה קורה לכם משהו טוב. הקטע הזה יכול לקרות לכם רק עם מישהו שמתבייש לדבר איתכם בארבע עיניים.

טיפ טארוט: לקלף של מזל שור בקלפי הטארוט קוראים "מלכת המטבעות" והוא מנבא אהבות שקטות ויציבות שזורמות בכיף עם המון הגשמה של חלומות ורודים.

הורוסקופ מזל תאומים

עידוד: יש מישהו שזקוק לעידוד בשביל שיוכל להגיד לכם את מה שהוא מרגיש כלפיכם. רק טוב ייצא לכם אם תתנו לו איזה 'פוש' בשביל שיתחיל לדבר.

סרטים: קטע מהסרטים מעודד אתכם להתחבר עם רגשות עמוקים ואינטימיים. אם אתם במבוכה מהסיפור הזה, אז אל תדברו עליו עם אף אחד.

קסם: הקלילות והקסם האישי שלכם, מדליקים עליכם מחזרים חדשים. אם הם מחליטים להתחרות אחד מול השני, אז לכם כדאי רק להסתכל ולבחור.

טיפ טארוט: לקלף של מזל תאומים בקלפי הטארוט קוראים "נסיך החרבות", והוא מנבא קטעים רומנטיים קלילים וספונטאניים שמתפתחים תוך כדי נסיעות וטיולים.

הורוסקופ מזל סרטן

ריגושים: החיים שלכם הופכים להיות תוססים ומרגשים, וזה הרבה בזכות אנשים שבאים להתארח. בילויים במקום מוטרף, גורמים לאהבה להיות שונה מהרגיל.

הקפצה: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שעד לא מזמן הקפיץ לכם את הלב. סבבה, זה טוב בשבילכם, רק אל תתנו לו להבין שאתם לחוצים.

הורסים: קטעים רומנטיים ממש הורסים, כאלה שלוקחים אתכם ממש גבוה, מחכים לכם במקום רחוק. כדאי שתענדו תכשיטים של כסף בשביל למשוך אליכם אנרגיות טובות.

טיפ טארוט: לקלף של מזל סרטן בקלפי הטארוט קוראים "מלך הגביעים" והוא מנבא אהבות חלומיות שזקוקות להמון קילוגרמים של חום, אהבה ופינוקים.

הורוסקופ מזל אריה

הבטחות: מישהו נותן לכם הבטחה וגם ממהר לקיים את מה שהבטיח. אם הקטע הזה לא בדיוק מסתדר עם מה שהיה לכם בראש, עדיין כדאי שתתנו לו הרגשה טובה.

נעולים: אתם ננעלים על מישהו שיש לו להקה של מעריצים. מצד שני, אולי הוא יאהב את הרעיון שכדאי לו לנסות קשר עם מישהו שלא ישר סוגד לו.

זרימה: בראש שלכם לזרום עם אנשים שתמיד מצליחים לרגש אתכם. זה אומר שקשה לכם עם טיפוסים מעיקים, גם אם הם חביבים ונחמדים.

טיפ טארוט: לקלף של מזל אריה בקלפי הטארוט קוראים "מלכת המטות" והוא מנבא פרשיות רומנטיות במקומות מדהימים, בחברת בני זוג שלא מהעולם הזה.

הורוסקופ מזל בתולה

משאלה: מתגשמת לכם משאלה שקשורה למישהו שלא דופק חשבון לאף אחד. כשזה קורה לכם איתו, כדאי שתגידו לו שהוא יכול להתנהג ככה עם כולם, חוץ מכם.

שידוכים: יש מצב שבא לכם לשדך שידוכים למישהו שאתם מחבבים. אם זה באמת ככה, אז כדאי שתתאימו לו חיזור עם הטעם שלו ולא עם הטעם שלכם.

הצלחה: צפויה לכם הצלחה ענקית עם אנשים שהגיעו ממקומות רחוקים או עם כאלה שיש להם תחביב דומה לשלכם. דברים שקשורים לבעלי-חיים עושים לכם סבבה.

טיפ טארוט: לקלף של מזל בתולה בקלפי הטארוט קוראים "נסיך המטבעות", והוא מנבא פרשיות רומנטיות שפויות וממושכות שלא מבוססות על משהו סתמי וחולף.

הורוסקופ מזל מאזניים

חוויות: חוויה מסעירה מקרבת ביניכם לבין מישהו שגם עד עכשיו הייתם בקטע איתו, רק שהיחסים ביניכם מתחזקים בזכות החוויה המשותפת שעברתם.

שיחות: יש לכם שיחה עם מישהו מדהים ומיד אחרי זה אתם הולכים לעשות שינויים בקטע רומנטי. יש מצב שהוא פקח לכם את העיניים לגבי משהו מאוד מסוים.

מקוריות: צפויים לכם קטעים מקוריים עם מישהו ממש מיוחד, אתם יודעים, כזה שכולם פוערים את הפה ואת העיניים רק בשביל להסתכל עליו.

טיפ טארוט: לקלף של מזל מאזניים בקלפי הטארוט קוראים "מלך החרבות", והוא מנבא פרשיית אהבה הרמונית, זורמת, יפה, חביבה ומתחשבת בצד השני.

הורוסקופ מזל עקרב

רגישות: מישהו שמשום מה חשדתם בו שהוא סתם שחצן, מראה לכם את הצד הרגיש והמתחשב שתמיד היה לו, רק שהוא התבייש להראות אותו לאחרים.

סודיות: אתם עולים על מקום סודי שמביא לכם הזדמנות לתפוס דיבורים אינטימיים, בלי שעוד איזה עשרים עיניים ואוזניים יפריעו לכם.

משחקים: יש מצב שמישהו בא להתייעץ איתכם בנוגע לאהבה נכזבת שהייתה לו, רק שהוא משחק אותה כאילו סתם בא לו לקשקש. עמוק בפנים הוא יודע את האמת.

טיפ טארוט: לקלף של מזל עקרב בקלפי הטארוט קוראים "מלכת הגביעים", והוא מנבא אהבות סוערות ואינטימיות, כמו גם פרשיות סודיות ומסתוריות.

הורוסקופ מזל קשת

יחסים: אתם תופסים אחלה יחסים עם אנשים שיש להם קשרים בכל מקום. משהו שקשור לאיזו מסיבה מוטרפת, יהיה קשור גם אליהם.

קליקים: צפוי קליק מהמם עם מישהו שרק עכשיו הצליח להשתחרר מפרשיה מכאיבה ובמקביל, אתם מנפנפים מישהו שעדיין לא החליט מה הוא רוצה ביחסים איתכם.

דעות: אל תתרגשו אם אנשים שאתם מחבבים, לא ישר יתאהבו במי שאתם אוהבים או מאוהבים בו. לכל אחד יש זכות להביע את דעתו. לא ככה?

טיפ טארוט: לקלף של מזל קשת בקלפי הטארוט קוראים "נסיך המטות", והוא מנבא אהבות המתרחשות במקומות ממש רחוקים ואפילו [אתם יושבים?] בחו"ל.

הורוסקופ מזל גדי

הצעות: אל תדחו הצעה של מישהו שמוכן לשלם לכם כסף טוב, תמורת עבודה לא ממש קשה. יש מצב שמדובר במישהו ממש קרוב.

חידושים: אם ממש עכשיו נפרדתם מקטע רומנטי, כדאי שתרימו את העיניים ותסתכלו על סיפור חדש שנכנס לחיים שלכם. אחרי כל ירידה יש עליה, אתם בטח יודעים.

אינטימי: צפויה לכם פגישה עם מישהו מדליק שמשתף אתכם בסודות הכי אינטימיים שלו, אבל מצפה שגם אתם תשתפו אותו בחוויות שעברתם.

טיפ טארוט: לקלף של מזל גדי בקלפי הטארוט קוראים "מלך המטבעות" והוא מנבא אהבות רציניות, מחייבות, נאמנות, הגיוניות, מתמידות ועקביות.


הורוסקופ מזל דלי

התייעצות: זה אחלה שבוע בשביל לבדוק מה באמת קורה איתכם בקטעים שבין בנים לבנות. אם נדמה לכם שיש מקום לשיפור, קחו דיבור עם מישהו שמבין עניין.

ידיעות: אתם מקבלים ידיעות ממישהו שכבר היה לכם קטע איתו [אולי רומנטי]. אז נכון שזה כאילו סתם כזה, אבל הוא ממש רוצה שתדעו מה קורה לו.

חיבורים: אחלה דברים קורים לכם בחברת אלה שנולדו במזלות טלה, אריה וקשת. הסיפור הזה הולך טוב גם עם אנשים או מקומות שקשורים למספר 9.

טיפ טארוט: לקלף של מזל דלי בקלפי הטארוט קוראים "מלכת החרבות" – והוא מנבא אהבות מוטרפות, מקוריות, מפתיעות, מהממות, מחשמלות ומאוד לא שגרתיות.


הורוסקופ מזל דגים

התמודדות: גם אם נורא בא לכם לעזור למישהו, לא כדאי שתתערבו לו בחיים הפרטיים שלו. יש דברים שהוא יצטרך להתמודד איתם בעצמו.

לילה: צפויות לכם שיחות אל תוך הלילה בחברת ידידי נפש. בילוי ענק משאיר אתכם עם טעם של עוד. צפוי שיפור מדהים בקטעים חברתיים שנחשבים בעייתיים.

משפחה: צפויה הצלחה גדולה לאנשים מתוך המשפחה שלכם. כדאי שתדעו, כבר עכשיו, שכל מה שעושה להם טוב – יעשה טוב גם לכם.

טיפ טארוט: לקלף של מזל דגים בקלפי הטארוט קוראים "נסיך הגביעים", והוא מנבא אהבה טהורה, כנה, אמיתית, חולמנית, נקייה, רומנטית, נסחפת ותמימה.


מאמרים קשורים

Back to top button