הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.05.2018 – 13.05.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.05.2018 – 13.05.2018

הורוסקופ מזל טלה

מזל: השבוע, בא לכם מזל ענק שזורם אל הקטעים שבין בנים לבנות. זה אומר שאתם צריכים ללכת עם הלב ולא עם מה שאומרים לכם אחרים.

התגברות: זה הזמן הכי טוב בשבילכם בשביל להתגבר על כל מיני מכשולים שעיכבו אתכם. הכול ילך לכם סבבה אם תתעלמו ממי שמקנאים בכם.

לבבות: צפויים לכם קטעים מוטרפים עם מישהו שיש לכם רגשות מנוגדים כלפיו, בגלל שהלב דוחף אתכם קדימה – אבל הראש אומר לכם לא למהר.

מספרים: אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 9 או של 3. 


הורוסקופ מזל שור

מסרים: אתם מעבירים למישהו מסר שמסביר לו שחוץ מהקשר איתו, יש לכם גם חיים משלכם. עכשיו, שגם הוא ימצא לעצמו חיים משלו.

הקדשות: מישהו שהקדשתם לו המון זמן ומחשבות טובות, מתחיל לשים לב שאתם קיימים. סבבה, אז עכשיו הגיע התור שלו להשקיע.

נדנדות: אתם לא צריכים לקחת ללב קשר שלא ממש הצליח לכם. החיים הם כמו נדנדה, אתם יודעים, פעם הם למעלה – ופעם הם למטה. ככה זה, אל תתרגשו.

חיבורים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 6 או של 9. 

הורוסקופ מזל תאומים

טוחנים: אתם יותר מדי טוחנים את עצמכם על דברים שאחרים חושבים עליכם. אם אתם סגורים על מי שאתם אוהבים, אז מה אכפת לכם מאחרים?

מקובלות: מה שמביא לכם פופולאריות ומקובלות חברתית, זה הקסם האישי שלכם שהודות לו קשה לכעוס עליכם. זה משהו שאי אפשר להסביר במילים.

מקומות: מישהו מהחברים שלכם, לוקח אתכם אל מקום שלא ממש בראש שלכם, רק שבסוף אתם יוצאים מהמקום הזה הרבה יותר מבסוטים ממנו.

התאמות: אם החלטתם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 5 או של 7. 

הורוסקופ מזל סרטן

קליטה: יש מישהו ממש קרוב אליכם שבכלל לא רגוע בנוגע ליחסים שלו איתכם. אם אתם קולטים במי מדובר, אז כדאי שתגידו לו משהו שיעשה לו טוב בלב.

בחינה: נורא בא לכם לבחון את הנאמנות של מישהו כלפיכם. סבבה, רק שהכוכבים אומרים שאם אתם כבר חושדים בו, אז די ברור שזה קשר בעייתי.

התעוררות: מישהו מתעורר לחיים ומתחיל לחזר אחריכם. זה לא סתם שהוא יצא מהאדישות שלו, אלא רק בגלל שפתאום התעוררו בו רגשי קנאה.

נומרולוגיה: אם אתם מוכנים לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 2 או של 4. 

הורוסקופ מזל אריה

יוזמה: יש לכם סיפור מתמשך עם מישהו שהקשר איתו לא ממש ברור. הכי טוב בשבילכם זה ליזום שיחה ולברר מה בדיוק בראש שלו.

דיבורים: מישהו מספר לכם שהוא הרוס עליכם, אבל כשהדברים מגיעים למעשים ולא לדיבורים, הוא לא ממש מוכיח את עצמו.

רמזים: יש מישהו שנורא רוצה לזרוק לכם רמז בנוגע לרגשות שלו כלפיכם, רק שהוא פוחד מפדיחות ליד החברים שלו. כדאי שתעבירו לו מסר סודי.

שידוכים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 1 או של 5. 

הורוסקופ מזל בתולה

סחבקים: אתם מקבלים מסר מדהים ממישהו שעד עכשיו סתם הסתחבקתם איתו. זה מצחיק, אבל דווקא הדאחקות והצחוקים היו אלה שהובילו לקטע הזה.

שחצנים: מישהו שחצן מספר לכם על ההיסטוריה הרומנטית שלו ואפילו מזכיר שמות. אם זה מה שהוא עושה היום, אז מחר הוא ילכלך גם עליכם. לא ככה?

סודות: אתם שומעים משהו סודי שלא היה אמור להגיע לאוזניים שלכם. סבבה, עכשיו שאתם יודעים את זה, כדאי שתשמרו את זה לעצמכם.

פרטנרים: אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 4 או של 5. 

הורוסקופ מזל מאזניים

כוכבים: אתם עושים משהו טוב למען מישהו שתמיד עזר לכם. הכוכבים רואים את מה שאתם עושים, והם יחזירו לכם יותר ממה שהשקעתם.

קרועים: מישהו שממש קרוע עליכם, מחפש דרך להגיד לכם את זה. מה שמוזר פה, הוא זה שהוא חושב שאף אחד לא יודע שהוא מאוהב בכם.

מדהימים: מישהו מדהים זורק לכם הצעה שעושה לכם את השבוע. סבבה, אבל לא כדאי שתראו לו שאתם מתלהבים, בשביל שלא יתנפח כמו טווס.

זוגיות: אם בא לכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 6 או של 1. 

הורוסקופ מזל עקרב

הצעות: קטע רומנטי שהתחיל על הפנים, תופס כיוון חיובי. מה שמדהים פה הוא שפתאום באות לכם הצעות נוספות שבכלל לא חלמתם עליהן.

כיופים: החיים האישיים שלכם זורמים בכיף ואתם יודעים שאתם מחוזרים ומקובלים. אם זה מה שקורה, אז לא כדאי שתעשו השוואות ביניכם לבין אחרים.

חברים: ידיד טוב מגיע אליכם בשביל שתעזרו לו לרפא את הלב השבור שלו. גם אם נורא בא לכם לרדת עליו בגלל השטויות שעשה, כדאי שתדחו את זה לפעם אחרת.

אותיות: אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 8 או של 2.

הורוסקופ מזל קשת

טעמים: יש אנשים שממש מופתעים מהטעם שיש לכם בבחירת המחזרים שלכם. סבבה, על טעם וריח – אין להתווכח, אז למה לעשות מזה עניין?

סקרנים: אתם נורא רוצים לתפוס שיחה אישית עם מישהו, אבל יש יותר מדי אוזניים סקרניות שבולשות אחריכם. הימים שלישי וחמישי הם אחלה לשיחה סודית.

שיתופים: מישהו מספר לכם על קטע מדהים שקרה לו, רק שפתאום אתם קולטים שגם אתם עברתם את זה. עכשיו יש לכם איתו משהו משותף ואישי.

שמות: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 3 או של 9. 

הורוסקופ מזל גדי

פתרונות: מישהו רומז לכם שאתם מקדישים המון זמן לחברים שלכם, אבל מזניחים אותו. איכשהו אתם מוצאים פתרון שמאפשר לכם להיות גם איתו.

צ'אנס: מישהו שנפנפתם אותו, ממשיך להתעקש שהוא רוצה להיות בקשר איתכם. בהתחלה זה יבאס אתכם, אבל אחר כך תראו שגם לכם זה משתלם.

מילים: אתם מקיימים הרבה שיחות עם מישהו שאומר לכם הכול, חוץ מהמילים הנכונות. אם אתם רוצים לשמוע ממנו את המילה 'אהבה', תגידו אותה ראשונים.

תאריכים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 4 או של 2.


הורוסקופ מזל דלי

חיקויים: אל תבזבזו את הזמן שלכם על מישהו שמחפש איך להתחרות בכם. יש פער גדול בין מה שהוא אומר, לבין זה שפתאום מתברר שהוא מחקה אתכם.

שיקולים: אתם מחכים למחמאות ממישהו שלא ממש יודע לפרגן. כדאי שתראו בזה סימן מהכוכבים שקוראים לכם לחזור אל מישהו שאוהב אתכם.

ווידויים: קטע רומנטי מתחיל להסתדר לכם רגע אחרי ווידויים הדדיים. אם רק אתם צריכים לדבר שם, כאשר הצד השני שותק – אז זה לא ממש שווה לכם.

תוצאות: אם בא לכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 22 או של 7. [את ה – 22 לא מצמצמים ל – 4].


הורוסקופ מזל דגים

שליחים: אתם ממש רוצים לבדוק עם מישהו אם יש לו כוונות שקשורות בכם. סבבה, רק אל תשתמשו בשליחים בשביל שלא תסתבכו עם 'טלפון שבור'.

דלוקים: מישהו שדלוק עליכם, עובר עכשיו בלגאן גדול בחיים שלו. ברגע שהתסבוכת האישי שלו תסתיים, תשמעו ממנו את המילים שאתם רוצים לשמוע.

רגשיים: כדאי שתחליפו מילים עם ההורים שלכם, בנוגע לקטעים רגשיים שמבלבלים אתכם. הניסיון שלהם הוא לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו.

קליקים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 7 או של 11. [את ה – 11 לא מצמצמים ל – 2].


מאמרים קשורים

Back to top button