הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.05.2018 – 20.05.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.05.2018 – 20.05.2018

הורוסקופ מזל טלה

מעורבות: מחזרים שדלוקים עליכם, גורמים לרייטינג החברתי שלכם לטפס לשמיים. גם אם זה לא נראה ככה, הם תורמים למקובלות שלכם.

נפנופים: אתם מנפנפים מישהו שממציא לכם שקרים ושטויות. אז נכון שבהתחלה קצת נדלקתם עליו, אבל זה רק עד שהוא הביא לכם ת'ג'ננה.

מילים: צפויים לכם קטעים מטריפים עם מישהו שמשגר אליכם מילים אמיתיות ומסרים שווים. איך שזה נראה, הוא עושה את זה עם כל הלב.

אקשן: הכוכב שעושה לכם את זה הוא מרס שתכונותיו הן מרץ, יוזמה, התלהבות, נדיבות, רעננות, אומץ והסתערות. היחסים של כוכב מרס עם כוכב ונוס, מסדרים לכם מזל היסטרי בקטעים שבינו לבינה. 


הורוסקופ מזל שור

יצירתיות: צפוי לכם קשר מטריף עם אנשים וילדים שאיכשהו קשורים לתחומים יצירתיים. זה יהיה לגמרי חכם אם גם אתם תצטרפו לאיזה חוג אמנותי.

בילויים: אתם עולים על בילוי בראש טוב. אז נכון שיהיו גם כאלה שלא יפרגנו לכם ואפילו יקנאו בכם, אבל זה לא משהו שאתם צריכים לחשוב עליו.

אישי: אתם זורמים עם מישהו שתמיד יש לו מילה טובה בשביל לומר לכם ועליכם. אם תשחקו אותה נכון, יש מצב לקטע קצת יותר אישי.

כוכבים: הכוכב שעושה לכם את זה הוא ונוס [בשותפות עם מזל מאזניים] שתכונותיו הן רכות, עדינות, יופי, אהבה, יצירה, התחשבות, גמישות והרמוניה. היחסים של כוכב ונוס עם מרס, מעניקים לכם פופולאריות והצלחה בתחום שבינו לבינה. 

הורוסקופ מזל תאומים

סיכוי: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שכבר הייתם בטוחים שאין לכם צ'אנס איתו. אולי גם כדאי שתתחילו להאמין בעצמכם. מה אתם אומרים?

חוויה: אתם זורמים עם חוויה שיש גם כאלה שלא ממש אוהבים אותה. אם תקשיבו לשטויות שלהם, תמצאו את עצמכם במצב שלהם.

מזל: בשביל לסדר לעצמכם אנרגיות עם מזל, כדאי שתלבשו בגדים בגוונים כחולים ותתנו מתנות בצירוף אבן מזל שקוראים לה אגת כחול.

תכונות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא מרקורי שתכונותיו הן תקשורתיות, כושר הבעה, קסם אישי, קלילות, פזיזות ושנינות. יחסיו של כוכב מרקורי עם השמש, מעניקים לכם דמיון עשיר והצלחה בתחומים יצירתיים. 

הורוסקופ מזל סרטן

סודות: צפויים להתעופף סודות שאיכשהו יתגלגלו לקטע רומנטי. מצד שני, יש דברים שאתם לא ממש חייבים לשתף בהם את כל העולם ואחותו.

מסרים: מתגלגלים אליכם מסרים ממישהו שאין לכם הרבה מידע בנוגע אליו. כדאי שתחליפו מילים עם אנשים שממש מכירים אותו.

הצעה: מישהו שאתם מכירים, מגיע ממקום רחוק ומציע לכם בילוי שונה מהסטייל שאתם רגילים לו. אחלה רעיון בגלל שלפעמים כדאי לרענן את הקיים.

משפחתיות: מי שעושה לכם את זה הוא הירח שתכונותיו הן ביתיות, משפחתיות, התרפקות על העבר, נוסטלגיה, חמימות ורגשנות. מסעותיו של הירח בגלגל המזלות, מוציאים אתכם ממשברים רגשיים שטלטלו אתכם ומרגיעים סערות נפש. 

הורוסקופ מזל אריה

חיזור: צפוי לכם חיזור מוטרף שקצת מפתיע אתכם. גם אם בהתחלה אתם רוצים לנפנף את הקטע, אז בסוף קורה משהו שגורם לכם להידלק.

עצות: קטע רומנטי חדש נכנס לחיים שלכם עוד לפני סוף השבוע. אז נכון שאתם לא אוהבים לקבל עצות, אבל הפעם כדאי שתחליפו מילים עם החברים שלכם.

הסתכלות: מישהו מבקש מכם משהו שגורם לכם להסתכל עליו בצורה שונה ממה שהסתכלתם עליו עד עכשיו. בשביל להבין את הראש שלו, תצטרכו לשים את עצמכם במקומו.

דרמטיות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא השמש שתכונותיה הן עושר, עוצמה, זוהר, כבוד, יוקרה, מעמד, תהילה, דרמטיות, הוד והדר. יחסיה של השמש עם שני מלוויה הצמודים [הכוכבים מרקורי וונוס] מעניקים לאהבותיכם גוון חביב והומוריסטי. 

הורוסקופ מזל בתולה

השקעה: אתם מוכנים לתרום ולהשקיע בקטע חברתי [אולי התנדבותי] שלא היה בתוכניות שלכם. הסיפור הזה יביא לכם יותר כבוד ממה שחלמתם.

נומרולוגיה: דברים טובים צפויים לכם עכשיו עם מי שמספר המזל שלהם הוא 4 או 2. כל מה שאתם צריכים זה לסכם את האותיות של השם שלו או את המספרים של תאריך הלידה שלו.

צ'אנס: אתם לא רגועים בגלל קטע שהיה יכול לזרום בכיוון רומנטי, אבל יש איתו מצב גם לפדיחות. אם לא תיקחו צ'אנס, אז לעולם לא תדעו.

נאמנות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא סטורן [ולפעמים מרקורי] בשותפות עם מזל גדי, שתכונותיו הן רצינות, אחריות, נאמנות, יציבות, מעשיות, שאפתנות, סדר, ארגון, שמרנות וקפדנות. 

הורוסקופ מזל מאזניים

סגירה: מישהו מדהים סוגר עבורם בילוי חדש במקום שתמיד רציתם להגיע אליו, אבל איכשהו לא הסתדר לכם עד עכשיו. עושה רושם שסתם יש לו לב טוב.

חיצים: קופידון יורה אליכם חיצים [שזה אומר, חיזורים] שקצת מפתיעים אתכם. מצד שני, אתם לא חייבים להראות לכולם את ההפתעה על הפנים שלכם.

חוויות: מישהו מטלפן וקופץ לבקר. בהמשך מתגלגל איתו דיבור על נושאים שעד עכשיו התביישתם לדבר עליהם. צפויה לכם חוויה משותפת איתו.

אהבה: הכוכב שעושה לכם את זה הוא ונוס [בשותפות עם מזל שור] שתכונותיו הן רכות, עדינות, יופי, אהבה, יצירה, התחשבות, גמישות והרמוניה. היחסים של כוכב ונוס עם כוכב אוראנוס, פורצים דרכים עבור אלה מכם השואפים להגשים הרפתקאות.

הורוסקופ מזל עקרב

שידור: אתם קולטים שיש לכם הרבה משותף עם מישהו שהוא ואתם משדרים על גל אחד. אם השידור הזה ימשיך, יש מצב למשהו רומנטי.

סיבות: זה שבוע בו יהיו לכם המון סיבות להרגיש טוב עם עצמכם. משהו ב – לוק שלכם תופס שינוי ומושך אליכם מבטים.

רעיון: מישהו שתמיד היה לכם דיבור איתו, מציע לכם רעיון שמחייב אתכם לעשות איתו משהו משותף. יש מצב שבקטע הזה אתם עוזרים למישהו נוסף.

מסתורין: הכוכב שעושה לכם את זה הוא פלוטו שתכונותיו הן יסודיות, עומק, חוכמה, התחדשות, שינויים, תהומות, מסתורין, סודות, רזים ותעלומות. מיקומו של פלוטו, מעניק מזל לאלה מכם שחולמים על קשר רציני.

הורוסקופ מזל קשת

מזלות: השבוע ילך לכם סבבה עם ילדים ואנשים שמספר המזל שלהם הוא 3, וגם עם כאלה שנולדו במזלות דלי, תאומים ומאזניים.

החלטה: אתם מוציאים מהחיים שלכם מישהו שהביא לכם הרבה בּיאוסים. בעוד שבוע תתחילו לשאול את עצמכם איך לא חשבתם על זה קודם.

אמון: חברות ששווה משהו צריכה להיות מבוססת על אמון הדדי והשקעה הדדית. אם קורה לכם שזה לא ככה, כדאי שתחשבו על זה שוב.

הרפתקאות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא יופיטר שתכונותיו הן שפע, מזל, הצלחה, נאורות, פתיחות, הרפתקנות, הימורים, תעוזה וליבראליות. מצבו של כוכב יופיטר, מבשר על רומנטיקה סוערת ומוטרפת. 

הורוסקופ מזל גדי

תשומי: מישהו מוכן לעשות הכול בשביל שתתנו לו קצת תשומי. אז בסדר שאתם לא מאוהבים בו, אבל רק תרוויחו מלהיות נחמדים אליו.

הפתעות: אתם שומעים משהו מפתיע על מישהו שאתם לא אדישים אליו. אם תאמתו את המידע הזה עם מישהו נוסף, סימן שהשמועה הזו היא אמת.

הזמנות: אתם תהיו בין המוזמנים הראשונים אל מקום חדש שנפתח או אירוע חברתי שרק בודדים הוזמנו אליו. המזל הטוב יבוא לכם ברגעים הכי לא צפויים.

יציבות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא סטורן [בשותפות עם מזל בתולה] שתכונותיו הן רצינות, אחריות, נאמנות, יציבות, מעשיות, שאפתנות, סדר, ארגון, שמרנות וקפדנות. מצבו של כוכב סטורן ברקיע, מסייע לכם למצוא את הנפש התאומה שלכם.


הורוסקופ מזל דלי

ציפיות: יש מצב שאתם מתאכזבים קצת ממישהו שהיו לכם ציפיות לגביו, אבל משהו ממש טוב קורה לכם עם מישהו אחר שלא חלמתם על קשר איתו.

גובה: הביטחון העצמי שלכם תופס גובה בזכות מישהו שנותן לכם מחמאה מדהימה. מצד שני, אל תנסו להתאים את עצמכם לראש שלו. תהיו טבעיים.

הגשמה: יש מצב להגשים רעיון שפעם לא הצליח לכם. אם זה קשור למשהו יצירתי כמו מוסיקה או הופעה על במה, יש לכם השבוע כוכבים ממש טובים.

גאונות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא אוראנוס שתכונותיו הן מקוריות, הפתעה, ייחודיות, שונות, יציאת דופן, מרדנות, גאונות וחוסר רשמיות. מצבו של אוראנוס, מביא מזל ליחסיכם עם ילידי מזלות המים: דגים, סרטן ועקרב. 


הורוסקופ מזל דגים

מחזרים: יש מצב שאתם מתלבטים בין שני מחזרים שכל אחד מהם מושך לכיוון שלו. תחשבו ככה טוב טוב איך לצאת מזה בלי לפגוע באף אחד.

שופינג: אתם מצטרפים לנסיעה [או לשופינג] שממש היה צריך לגרור אתכם אליה. מה שמצחיק הוא שבסוף אתם יוצאים ממנה יותר מבסוטים מכולם.

פוזה: מישהו בא אליכם בפוזה של נחמדות, אבל רוצה שתספרו לו על מישהו אחר. כדאי שתשקלו את המילים שלכם בגלל שהוא טיפוס רכלן.

רומנטיקה: הכוכב שעושה לכם את זה הוא נפטון שתכונותיו הן דמיון, השראה, פנטזיות, חולמנות, זרימה, רומנטיות, היפנוזה עצמית וטוב לב. מצבו של נפטון, מביא אושר וברכה ליחסיכם עם ילידי מזלות האוויר: דלי, מאזניים ותאומים.


מאמרים קשורים

Back to top button