הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.06.2018 – 24.06.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.06.2018 – 24.06.2018

הורוסקופ מזל טלה

מרכלים: אתם עושים מה בראש שלכם בלי לספור את אלה שאולי מרכלים עליכם. אם תמשיכו לא לדפוק להם חשבון, יש מצב שהם יתהפכו ויתחילו להתחנף אליכם.

סיבוכים: צפויים קצת סיבוכים בקטע שלכם עם מישהו שדווקא די נדלקתם עליו. אבל מה? איך שזה נראה אז פתאום הוא יגיע בשביל להתוודות על הרגשות שיש לו כלפיכם.

הזדמנות: נופלת עליכם הזדמנות ענקית לעשות קצת כסף בימים שאתם פנויים. הצ'ופרים שתקבלו בסיפור הזה יהיו הרבה יותר משמעותיים ממה שחלמתם.

עוזרים: אתם עוזרים למישהו אהוב להשתחרר מבלגאן שקפץ עליו. יש מצב שזה מביא לכם זיכרונות מקטע שגם אתם עברתם, ובזכות זה אתם מבינים את מה שעובר עליו.


הורוסקופ מזל שור

צעדים: אתם הולכים לעשות צעד חשוב בדרך לעצמאות רגשית שלא מושפעת ממה שאחרים אומרים עליכם, אלא אך ורק ממה שהלב שלכם מרגיש.

עמדה: אתם מקובלים ופופולאריים וזה עושה טוב גם למה שקורה איתכם בקטעים שבין בנים לבנות. עכשיו תוכלו לעזור גם למישהו שהקטעים הרומנטיים שלו לא משהו.

מדהים: צפוי לכם שבוע מדהים בקטעים של חיזורים וכאלה. יופי של אנרגיות זורמות אל אלה מביניכם שעד עכשיו רק אכלו לעצמם את הלב.

רגשות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תתנו לאף אחד לשחק עם הרגשות שלכם. אם זה קורה לכם עם מישהו, אז ישר תנפנפו אותו. לא ככה?

הורוסקופ מזל תאומים

כוכבים: אתם פוגשים כוכב נפלא וחלומי שמביא לכם לא רק אהבה אלא גם אחלה בשורות בשביל אלה מביניכם שחולמים על עולם הדוגמנות והמשחק.

פרשיות: צפויה לכם פרשייה מהממת עם מישהו שפעם סתם עשה לכם עיניים, רק שעכשיו הוא מתחיל לחזר אחריכם עם כל הלב. איך שדברים משתנים. לא ככה?

מחבבים: אתם עלולים לפגוע ברגשות של מישהו שאתם מחבבים, גם אם זה בכלל לא היה בראש שלכם. אם אתם קולטים מי זה, כדאי שתהיו נחמדים אליו.

מוצפים: גם אם אתם מוצפים במעריצים, זה לא אומר שאתם צריכים להתבלבל. הכי כדאי לכם זה לבחור במי שהכי מקפיץ לכם את הלב.

הורוסקופ מזל סרטן

מקומות: צפויים לכם ימים מדהימים עם מישהו שלוקח אתכם למקומות סטייליסטים שלא כל אחד יכול להשתחל לתוכם. שווה ביותר.

דיבורים: בשביל שהדברים יזרמו לכם בסבבה בקשר הרומנטי, כדאי שפה ושם תתפסו דיבור עם מי שצריך, בשביל להיות בטוחים ששום דבר לא יושב לו על הלב.

בילויים: נופלים עליכם בילויים בחברת ידידים שצמודים אליכם כבר המון זמן. צפוי לכם ביקור מהמם במקום שעד עכשיו רק שמעתם עליו דברים קורעים.

ניצוצות: צפוי ניצוץ שמצביע על פרשייה רומנטית חדשה. בסיפור הזה יש מישהו שאתם ממש נחמדים אליו, שגם מחזיר לכם דברים ממש טובים.

הורוסקופ מזל אריה

אווירה: צפויה לכם אווירה של חו"ל שתפגיש אתכם עם טרנדים מטריפים. שופינג היסטרי יעשה לכם את זה. צפויים קשרים עם אנשים שלא ממהרים להתיידד.

פוזה: מישהו ינסה לחזר אחריכם בעזרת פוזה מלאכותית שלא ממש משקפת אותו. אתם מסבירים לו שהכי טוב בשבילו זה להיות טבעי.

הצעות: באמצע השבוע צפויה לכם הצעה שקשה לסרב לה. סיפור עם הרבה מזל עוזר לכם לצאת לבילויים מסחררים במקומות רחוקים.

מסרים: מישהו שאתם מכירים מביא לכם מסר ממישהו אחר. הקטע הזה מפתיע אתכם בגלל שכבר המון זמן אתם דלוקים על המישהו ההוא.

הורוסקופ מזל בתולה

קשרים: צפוי לכם קשר יפה ועדין עם מישהו שמחפש עומק ומשמעות במערכת היחסים. אז נכון שהוא קצת מתפלסף וחופר, אבל מה שחשוב זה שיש לו נשמה טהורה.

כיופים: אם ממש בא לכם לכייף עם המישהו המסוים שנמצא בראש שלכם, אל תחפשו שדכנים שיגששו אצלו אלא תעשו את זה בעצמכם.

ידיעות: צפויות לכם ידיעות טובות על מישהו שהסתובבה סביבו רכילות מוזרה. עכשיו אתם מבסוטים שלא ממש הקשבתם לכול השטויות שסיפרו עליו.

לוהטים: אנרגיות שמביאות אהבה נופלות עליכם מהמקום הכי לוהט בשמיים. זה אומר שצפויים לכם קטעים רומנטיים בסטייל מרגש והרפתקני.

הורוסקופ מזל מאזניים

שיקולים: מתחילים דיבורים עם מישהו שמצפה מכם ליותר אהבה ממה שנדמה לו שהוא מקבל. אבל מה שהוא לא יודע זה שהלב שלכם לוהט הרבה יותר ממה שבא לכם לספר לו.

כיוונים: יש מצב שהראש שלכם תופס כיוון אחר לגמרי ממה שתופס הלב שלכם. אם זה ככה, אז כדאי לכם לזרום עם מה שאתם מרגישים ולא עם מה שאתם חושבים.

גילויים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שאתם מחבבים ומגלים שהוא חולם בדיוק על הדברים שגם אתם חולמים עליהם. איכשהו זה מתגלגל לקליק רומנטי.

שינויים: אל תאכלו לעצמכם את הלב בגלל קטע רומנטי שלא ממש הביא לכם אושר. ברגע שתצאו מהסיפור הזה, ישר תבוא לכם אהבה חדשה.

הורוסקופ מזל עקרב

מרחקים: צפויה לכם אהבה שמחכה בשבילכם כבר המון זמן, רק שאתם סיננתם אותה. לפעמים אתם מחפשים במרחקים דברים שאפשר להשיג כאן בקלות.

מסתכלים: הכוכבים רומזים שהמזל שלכם נמצא ממש כאן ועכשיו ואין צורך לנסוע רחוק בשביל לחפש אותו. כל מה שאתם צריכים זה להסתכל סביב.

טיפ: אל תסתבכו עם קטע מתוסבך שמישהו רוצה להפיל עליכם. אם בא לו לחזר אחריכם, אז כדאי שיתחיל לדבר ברור ובלי שטויות.

חיבורים: הנומרולוגיה מביאה לכם השבוע קטעים מדליקים עם אנשים שאם מחברים את כל האותיות של השם שלהם או את המספרים של תאריך הלידה שלהם, יוצא המספר 3.

הורוסקופ מזל קשת

לבבות: אתם הולכים לשפוך מהלב כל מיני דברים שקורים לכם בקטעים שבין בנים לבנות. סבבה, רק כדאי שתדעו שיש דברים שקשה לברר אותם בדיבורים בלבד.

קרועים: מישהו שקרוע עליכם מרגיש שאולי אתם קצת מזניחים אותו. אם הוא מספר לכם על זה, כדאי לכם לקחת ברצינות את מה שמציק לו.

ראש: הולך לכם בסבבה עם פרשייה רומנטית שבימים האלה תפסתם ראש איתה. זה אומר שקטעים מעיקים מתחילים לזרום החוצה ונעלמים.

ויתורים: אתם מוכנים לוותר קצת למישהו שיש לכם איתו קטע רומנטי. סבבה, אבל אל תסכימו להתקפל כשזה מגיע למה שנראה כמו העקרונות שלכם. יש?

הורוסקופ מזל גדי

עננים: נופל עליכם חיזור לוהט שגורם לכם לחוש בעננים. מצד שני, צפוי בלבול רגשי אבל הכול תלוי גם במישהו חכם שאתם מתייעצים איתו.

אקשן: מתחילים להופיע חיזורים שמביאים לכם ריגושים ושעד היום בקושי נתקלתם בהם. אתם לא אמורים לספר לכולם על החוויות הרגשיות שעוברות עליכם.

ביישנות: פתאום מתנדפים להם כל אלה שלא האמינו שזה יכול לקרות לכם, אבל אין לכם מה להתבייש בכל מה שקשור ליחסים הרומנטיים.

חיקויים: מישהו שהחיים שלו על הפנים משתדל לחקות אתכם בשביל להביא לעצמו קצת פופולאריות חברתית. כדאי שתתנו לו צ'אנס, ככה בשביל ההרגשה הטובה.


הורוסקופ מזל דלי

מוטרפים: נורא בא לכם להבין מה קורה בקטע קצת מוטרף שבין בנים לבנות. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז הכי טוב שתתנו לדברים לזרום בלי להתפלסף.

מסתוריים: צפוי לכם קטע רומנטי קצת מסתורי שיש בו יותר חידות מאשר פתרונות. הכוכבים רומזים לכם שהתשובות יגיעו בשלב מאוחר יותר.

החלטות: כוכב שקוראים לו אוראנוס מסדר לכם הזדמנויות רומנטיות שפעם היו חסומות בפניכם. זה אומר שהגיע הזמן לקבל החלטות.

הדדיות: יש מצב שאתם הולכים לגשש גישוש רומנטי בשביל מישהו שמתבייש לעשות את זה בעצמו. השבוע אתם עוזרים לו ובשבוע הבא הוא יעזור לכם.


הורוסקופ מזל דגים

גדולים: אתם בקשרים עם ביישנים כמוכם. צפוי לכם איתם ראש אחד ולא רק בקטע של אהבה. אל תפחדו להעביר מסרים רומנטיים ולצאת מזה גדולים.

שדרוגים: פתאום בא לכם לעשות שינויים ואתם דופקים שדרוג רציני בהופעה החיצונית שלכם, מה שמביא לכם חיזור חדש שלא לקחתם בחשבון.

הפתעות: מישהו מספר לכם בסוד שמסתובבת שמועה שיש לכם מעריץ חדש. מצד שני, לא כדאי שתזניחו את הקשרים שיש לכם עם מישהו שנאמן לכם.

מיוחדים: צירוף מקרים מביא לכם קטע עם מישהו שיש לו המון מחזרים. יש גם מצב לבילוי משותף איתו, רק כדאי שתתנו לו את ההרגשה שאתם מיוחדים.


מאמרים קשורים

Back to top button