הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.07.2018 – 08.07.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 14.07.2018 – 08.07.2018

הורוסקופ מזל טלה

חוזרים: סיפור רומנטי שפעם לא הלך לכם איתו, חוזר בגדול עם המון צ'אנסים וכל זה. אל תתביישו להחזיר לעצמכם את מי שבא לכם עליו.

דלקים: אתם נדלקים על מישהו שכל הסימנים מראים שהוא פשוט משלים אתכם בכל. סבבה, רק אל תשכחו שמשלים זה לא אומר מושלם.

קולטים: אם אתם קולטים שמישהו הפסיק לחייך אליכם, זה סימן שמישהו שלישי חימם אותו עליכם. תמיד יש בסביבה מישהו שאוהב לסכסך.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 33. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל תאומים. גוונים שחורים וסגולים בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא אקוואמרין.


הורוסקופ מזל שור

פאדיחות: מישהו עושה מעצמו צחוק רק בשביל לקבל מכם איזה מבט קטן. מצד שני, אם הוא מוכן להסתכן בפדיחות זה אומר שהוא לא פחדן.

פרפורים: גם אתם מוכנים להסתכן בשביל קטע שכבר עכשיו עושה לכם פרפורים בלב. אם זה מה שקורה אז כדאי שתיקחו איתכם חבר בשביל שישגיח עליכם.

שוונג: הקטעים הכי טובים השבוע יבואו לכם בהפתעה ובשוונג ספונטאני. הכי טוב שתזרמו עם האינטואיציה שלכם ולא תדפקו חשבון.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 12. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל סרטן. גוונים אפורים וצהובים בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא ג'ספר.

הורוסקופ מזל תאומים

פרגונים: הקטעים הרומנטיים מביאים לכם לוק מה-זה מדהים, ואפילו אלה שתמיד יש להם מה להגיד, מוכרחים לפרגן לכם הפעם. מחמאות צריך לקבל בצניעות.

התלבטויות: יש מישהו שכבר המון זמן רוצה לספר לכם על עצמו, רק שהוא פוחד שתגיבו קשה. רק שתדעו שזה לא שהוא ככה עם כולם, רק איתכם.

בלגאנים: יש מצב לבלגאן גדול עם מישהו שאתם מחבבים. במקום להתחמם ולזרוק מילים, כדאי שתספרו עד עשר ותעבירו את זה.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 10. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל טלה. גוונים חומים וטורקיז בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא אבן הירח.

הורוסקופ מזל סרטן

יועצים: מה שהכי חשוב בשבילכם השבוע זה לזרום עם הלב ועם הרגש, ולא להקשיב לכל מיני יועצים שלא מבינים כלום ב – 'איך שאתם מרגישים'.

אינטימי: בסודות האינטימיים שלכם כדאי לכם לשתף רק את מי שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות. זה ממש סבבה שיש לכם מישהו שמבין לליבכם.

מילים: מישהו זורק לכם מילים שמוציאות אתכם טיפה מבולבלים. אם אתם לא לגמרי סגורים על מה שהוא אמר, אל תגיבו עד ליום חמישי.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 8. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל שור. גוונים של תכלת וורוד בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא אגת.

הורוסקופ מזל אריה

אטרף: אתם מתחילים לגלגל קטעים עם מישהו בראש מוטרף. סבבה, רק כדאי שתדעו שקשר שפוי כבר לא ייצא לכם מהסיפור הזה.

ניצוצות: מופיע ניצוץ רומנטי ביניכם לבין מישהו שלקחתם אותו בקלילות. יש מצב שמה שהתחיל בסבבה הולך להפוך לקטע חם ורומנטי.

מסרים: צפוי לכם מסר ממישהו שהייתם בטוחים שהוא בכלל לא סופר אתכם. נפלא, רק כדאי שלא יראה עליכם איך שאתם מתרגשים מזה.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 9. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל מאזניים. גוונים ירוקים ואדומים בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא רוזקווארץ.

הורוסקופ מזל בתולה

מחשבות: קטע רומנטי מדליק אצלכם מחשבות שהשתדלתם להתחמק מפניהן. כדאי שתדעו שהם לא יתנדפו עד שתבדקו אותן טוב-טוב.

שיקולים: מישהו כל כך עסוק עם עצמו ועם מה שקורה איתו, עד שהוא שוכח שגם אתם בסביבה. אם מדובר בקטע רומנטי כדאי שתחשבו על זה שוב.

תשובות: מישהו שהחיים שלו על הפנים מנסה למצוא אצלכם תשובות. זה בסדר שאתם נותנים לו עצות אבל רק הוא יהיה זה שיוכל לעזור לעצמו.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 4. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל עקרב. גוונים כחולים וצהובים בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא אכטיס.

הורוסקופ מזל מאזניים

מעריצים: מישהו שאתם מעריצים עוזר לכם להשתחרר מפרשייה שישבה לכם על הווריד. יש מצב לקטע רומנטי שאי אפשר לדבר עליו עם אחרים.

איכותי: שימו לב למישהו שכאילו סתם טוחן איתכם רכילויות וכאלה, אבל בתכלס מנסה להגיע למשהו קצת יותר איכותי ומחייב.

ווידויים: אם אתם מחליטים להתוודות בפני מישהו, אל תגזימו בפתיחות שלכם. לפעמים יש לכם מן קטע כזה של היסחפות למקומות בעייתיים. לא ככה?

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 3. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל אריה. גוונים של בורדו וסגול בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא המטייט.

הורוסקופ מזל עקרב

צחוקים: צפויים לכם קטעים מצחיקים עם מישהו שרק עכשיו נכנס לחיים שלכם. בהמשך תגלו שעמוק בלב הוא לא כל כך בן אדם מאושר.

זהירות: אתם זורמים בכיף עם מישהו שיש לו מעריצים, אבל גם לא מעט כאלה שרוצים לשים לו רגליים. סבבה, תיהנו בלי להיכנס לבלגאנים שלו.

מרתק: אתם מתחילים לקלוט את הראש של מישהו שאף אחד לא מבין אותו. אז נכון שצפוי לכם איתו קשר לא רגוע אבל מה-זה מרתק.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 7. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל בתולה. גוונים של כסף וזהב בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא אמטיסט.

הורוסקופ מזל קשת

קריזות: אתם מתעצבנים על מישהו שהשחצנות שלו מביאה לכם קריזה. מצד שני אתם גם קצת קרועים עליו… ככה שבסוף הכול מתאזן.

צ'אנסים: אם נשבר לכם מהבילויים השגרתיים ואם בראש שלכם קצת יותר אקשן, קחו צ'אנס עם הצעה מוטרפת שתקבלו ביום רביעי.

מתגלגלים: קטע מהסרטים מביא לכם הצלחה בתחום החברתי. הסיפור הזה גורם לדברים להתגלגל ולהכיר לכם מישהו שמעריץ את היכולות שלכם.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 5. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל דלי. גוונים אדומים ושחורים בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא פלורייט.

הורוסקופ מזל גדי

איזי: אל תיכנסו לוויכוחים קטנוניים עם מישהו שאתם מחבבים. אם בכיף שלכם להיות איתו, אז פשוט תזרמו בלי לעשות חשבון.

רגשות: אתם הולכים לבדוק את מצבכם אצל מישהו שקצת קשה לו לחשוף רגשות. אז נכון שהוא מופנם וכל זה, אבל בסוף הוא ייפתח אם תתנו לו צ'אנס.

תחביבים: יש מצב לתחביב חדש שמכניס קצת אקשן לחיים שלכם. ליצירתיים שביניכם כדאי להשקיע קצת יותר בכישרונות שלהם.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 11. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל דגים. גוונים כתומים ולבנים בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא לאפיס-לאזולי.


הורוסקופ מזל דלי

כתף: מישהו שמתאושש מבלגאן אישי מוצא אתכם בתור כתף לבכות עליה. סבבה, רק כדאי שתיקחו בחשבון שזה יכול לגלוש אל פסים רומנטיים.

ריגושים: פליטת פה שיצאה לכם בטעות גורמת למישהו להתרגש. כדאי שתעצרו אותו אם אתם רואים שהוא הולך רחוק מדי עם המסקנות שלו.

חו"ל: משהו שקשור לחו"ל מביא לכם קטע חמוד עם מישהו שבא משם או גר שם. הכול יזרום לכם בסבבה, אבל תצטרכו להתרגל שהוא חושב אחרת מכם.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 6. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל קשת. גוונים ירוקים וסגולים בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא עין הנמר.


הורוסקופ מזל דגים

הצעות: באות לכם מחשבות על מישהו שקצת קשה לכם לדמיין אהבה ביניכם לבינו. מצד שני, הוא יידלק עליכם אם תציעו לו הצעה שקשה לסרב לה.

משדרים: מישהו נקרע עליכם בזכות טוב הלב שאתם משדרים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, תתחילו לסגור עניין לפני שיהיה מאוחר.

בשורות: מתגלגלת אליכם בשורה משמחת שקשורה בתפילות הרומנטיות שלכם. אחלה, רק אל תרוצו לספר עליה לפני שאתם בטוחים שכל הפרטים נכונים.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 2. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל גדי. גוונים ורודים ולבים בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. אבן המזל השבועית היא ירקן.


מאמרים קשורים

Back to top button