הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.07.2018 – 15.07.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.07.2018 – 15.07.2018

הורוסקופ מזל טלה

פוזות: מישהו משחק אותה אדיש אבל כולם רומזים לכם שממש חשוב לו לדעת מה אתם חושבים עליו. סבבה, רק תוודאו שזה לא בשביל לעשות פוזות על החברים שלו.

פרשייה: בא לכם על קטע רומנטי שמחזיר אתכם אל פרשייה שהביאה לכם אושר. אל תטחנו לעצמכם את המוח אלא פשוט תזרמו איתה בסבבה.

צ'אנס: החברים שלכם מנסים לארגן לעצמם איזה קטע חברתי אבל מה זה מסתבכים איתו. זה הצ'אנס שלכם להוכיח את עצמכם בתור מנהיגים חברתיים.

דאחקות: קצת דאחקות רק יועילו לקשר רומנטי שהתחיל ללכת לאחור. יש מצב שדווקא בלגאנים פה ושם, יכולים להביא לכם התפייסות מרגשת.


הורוסקופ מזל שור

מזלות: הכוכב שלכם שקוראים לו וונוס עושה עיניים לכוכב מסתורי ששמו פלוטו, מה שמביא לכם אחלה קטעים עם מחזרים מהמזלות גדי ועקרב.

מסרים: מגיעים עליכם מסרים רומנטיים ממישהו שרק עכשיו השתחרר מקטע של אהבה נכזבת ובגלל זה הוא רוצה לעשות הכול בסודיות בשביל שלא יהיו לו פאדיחות.

טלפונים: נפקחות לכם העיניים והאוזניים כאשר מישהו שפגשתם וכמעט מחקתם, מחליט לטלפן אליכם ולהזכיר לכם שהוא קיים. סבבה, למה לא?

מקובלות: המעריצים שלכם ממלאים תפקיד חשוב במקובלות החברתית שזורמת אליכם. אתם תופסים איתם ראש טוב יותר מאשר פעם.

הורוסקופ מזל תאומים

חלומות: יש מצב שאתם עדיין חולמים על קטע רומנטי שכאילו שייך להיסטוריה. אם זה מה שקורה, אז כדאי שתעשו איזה טלפון בשביל לבדוק מה באמת הולך בצד השני.

אנרגיות: הכוכב שלכם שקוראים לו מרקורי מעודד אתכם לקחת אחריות על החיים הרומנטיים שלכם, מה שאומר שאתם לא צריכים לתת לאף אחד להתערב לכם בתחום הזה.

התחדשות: אל תרגישו מאוכזבים בגלל קשר רומנטי שלא מוביל אתכם לשום מקום. יש מצב שאתם מוצאים לעצמכם מישהו עם פחות בלגאנים בראש.

חיזוק: מישהו שכולם הרוסים עליו, מצליח לחזק לכם את הדימוי העצמי בזכות זה שהוא בוחר בכם בתור חברים או אפילו בתור בני זוג.

הורוסקופ מזל סרטן

שיחות: יבואו לכם שיחות נפש עם מישהו שאתם מחפשים אצלו ידידות, אבל הוא רוצה הרבה יותר מזה. יש מצב ששווה לכם להשקיע.

ריגושים: מסתדרים לכם קטעים רומנטיים עם המזלות עקרב, שור ותאומים. אל תפחדו לוותר על משהו בשביל שגם תוכלו לקבל משהו בחזרה.

מחוזרים: זה סבבה שנורא בא לכם להרגיש מחוזרים וכל זה, רק שזה אומר שתצטרכו להתפשר קצת בקטע של החופש האישי שלכם. אז מה אתם אומרים?

עקרונות: גם האהבה הכי מוטרפת לא צריכה לגרום לכם להתקפל מעקרונותיכם, רק בגלל שככה זה בראש של מישהו. כדאי לבדוק מה קורה עוד לפני שממשיכים.

הורוסקופ מזל אריה

שדרוגים: אם אתם רוצים שיקרה לכם משהו רומנטי, אז תוציאו מהראש שלכם את מי שהתבאסתם ממנו. אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שכבר אכזב אתכם.

בילויים: צפוי לכם שבוע של בילויים לוהטים עם הרבה אנרגיה בסבבה ואחלה קטעים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לא להיות כבדים יותר מדי.

כיופים: אווירה של כיף חוזרת עכשיו אל סיפור אהבה שבזמן האחרון היו לו הרבה בלגאנים. עושה רושם שגם לצד השני די נמאס מהשטויות.

רמזים: מישהו דלוק עליכם רק שהוא מחכה שתזרקו לו רמז. מצד שני, ישיבה בלי לעשות כלום רק תגרום למזל להמשיך ללכת הלאה.

הורוסקופ מזל בתולה

הפתעות: יבואו לכם קטעים בלייניים שבכלל לא בניתם עליהם. אלה קטעים שתמיד מצליחים בזכות זה שיש בהם גם הפתעה מהממת.

מאוהבים: יש מצב שאתם מאוהבים במישהו שלא ממש קולט את מה שאתם מרגישים כלפיו. אם תמשיכו לשמור את זה בבטן וכל זה, אז הוא גם לא ידע.

חברות: צפויה לכם חברות חדשה עם מישהו מקסים שלא מתעלק ולא מנג'ס. צפוי קליק רומנטי בסיפור משעשע של משהו שמתחיל בקטע חברתי.

תדמית: אתם משדרגים לעצמכם תדמית חדשה וספונטאנית שמתגלה כמו אחלה שיטה בשביל לכבוש ולהמם את מי שבא לכם עליו.

הורוסקופ מזל מאזניים

בלגאנים: בהפוך על הפוך מסתדר לכם קטע רומנטי שהביא לכם הרבה בלגאנים. יש מצב שתצטרכו לשפוך את מה שיושב לכם על הלב וזה לגמרי בסדר.

רעיונות: אתם עולים על רעיון שמאפשר לכם להחליף מקום מעצבן במקום מרתק. אלה מביניכם שסבלו מחוסר ביטחון עצמי ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם.

מחשבות: צפויות לכם שיחות עם מישהו שעד עכשיו לא היה סגור על עצמו בקטע איתכם. יש מצב שפתאום הוא פוחד שמישהו אחר יגנוב לו אתכם.

מבסוטים: יש לכם דיבור גם עם כאלה שלא ממש מקובלים על כל החברים שלכם. סבבה, העיקר שאתם מבסוטים. כל השאר, לא ממש חשוב.

הורוסקופ מזל עקרב

מהממים: מתגלגלות שיחות נפש רומנטיות שגורמות לדברים להתרחש בדרך מהממת ומאוד לא צפויה. חוויות סודיות מסלקות מחסומים רגשיים שתמיד רציתם לטפל בהם.

פופולאריות: מקובלות ופופולאריות עושות טוב לחיי החברה שלכם. מתחילים לזרום אליכם טלפונים מפתיעים שמזמינים אתכם למקומות עם סטייל וכאלה.

מחשמלים: צפויים לכם קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות טלה וקשת. מישהו הולך לספר לכם דברים מפתיעים על -איך שהוא מרגיש כלפיכם.

זורמים: דווקא קטע שכמעט הביא לכם בלגאן גדול, חוזר בשביל להראות לכם את הצד היפה שבו. לא תמיד השכל מנצח את הלב.

הורוסקופ מזל קשת

פרטיות: צפויה לכם פרשייה מפתיעה עם מישהו שאתם רוצים לזרום איתו, רק כשהסיפור הזה קורה, אז כדאי שזה יהיה בפרטיות ובלי יותר מדי עיניים ואוזניים רכלניות.

מחליטים: יש מצב שאתם מחליטים להרים אירועים חברתיים שהתוצאות שלהם חשובות בשביל הרבה אנשים. אל תפחדו לזרום עם היצירתיות שלכם.

מחבבים: צפויים לכם המון דיבורים עם מישהו שאתם ממש מחבבים שנתקע בקטע עם מישהו אחר שאתם ממש, אבל ממש לא קרועים עליו.

סגנון: מישהו חושף בפניכם את הרעיונות שלו בסטייל שמדליק אתכם. עושה רושם שאתם מבסוטים מהסגנון המאוד לא שגרתי שלו.

הורוסקופ מזל גדי

נוכחות: המון אנשים נותנים לכם להבין שהם פשוט לא יכולים להתעלם מהנוכחות שלכם. המחמאות שתקבלו מהם יעלו בעיניכם את הדימוי העצמי שלכם.

רכילויות: אל תשימו בכיוון של מי שמרכל עליכם ורומז שאתם נורא משתדלים להיות מיוחדים וכאלה. תמיד יהיה מישהו שיאכל את הלב בגלל שהולך לכם.

לוהטים: זורמים אליכם חלומות לוהטים על מישהו שבכלל לא יודע מה אתם מרגישים כלפיו. כדאי שגם תעשו משהו בשביל להפוך את החלומות למציאות.

זיכרונות: אירוע מוזר מדליק בתוככם זיכרונות ישנים. יש מצב שמדובר בקטע שבכלל שכחתם ממנו, רק שפתאום הוא חוזר ומדליק אתכם מחדש.


הורוסקופ מזל דלי

מתגברים: תחילת השבוע תהיה מבולבלת עם המון אטרפים, אבל בסוף הכול מסתדר לכם בגדול. אתם מתגברים על מכשול מעצבן שעיכב אתכם.

חידושים: אם אתם שוקלים לחזור אל מישהו שרוצה לחדש איתכם קשר שנותק, כדאי שתדעו שכל מה שהיה, אז ככה זה יהיה איתו גם לאחר חידוש הקשר.

מנפנפים: אתם מנפנפים מהחיים שלכם קטעים שנשבר לכם מהם, והולכים על קטעים חדשים. יהיו מי שינסו לטחון לכם את המוח, אבל לא כדאי שתיקחו אותם קשה.

מתחברים: אל תעשו חשבון לאלה שרוצים להכתיב לכם מה לעשות ואיך לחיות. בעיקר לא לאלה שרוצים להכתיב לכם עם מי לצאת ועם מי להתחבר.


הורוסקופ מזל דגים

עצבים: הסטייל הרומנטי והיצירתי שלכם עלול לעצבן כל מיני טיפוסים שלא יודעים לפרגן. לא משהו שצריך להפריע לכם רק סתם מרגיז.

הצעות: פתאום תיפול עליכם הצעה רומנטית ממקום לא צפוי. יש מצב שאתם כל כך מופתעים עד שאין לכם מילים. יש קטעים שיותר שווה לשתוק איתם.

יוזמות: השבוע זה הזמן לקום וליזום משהו ולא לחכות עד שהצד השני ייזכר בכם. אין לכם מה להסס בקטע הזה מפני שזה בדיוק מה שאתם צריכים.

סיכויים: זה שאתם פוחדים להתאכזב, זו לא סיבה לא לתת צ'אנס לקטע שיכול להפוך לסיפור אהבה. מי שלא לוקח צ'אנסים, לא מקבל ריגושים.


מאמרים קשורים

Back to top button