הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 28.07.2018 – 22.07.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 28.07.2018 – 22.07.2018

הורוסקופ מזל טלה

בסבבה: השבוע הכול בא לכם בסבבה, מה שאומר שצפוי צ'אנס נוסף לכל אלה מביניכם שהסתבכו עם קטע רומנטי שאיכשהו נתקע.

קטעים: רק כדאי שתדעו שקטעים רומנטיים מתבשלים לאט ומבשילים לאט, שזה אומר שבהתחלה יש רק ידידות ורק אחרי זה הכול בא בגדול.

רייטינג: אם בראש שלכם למשוך אליכם רייטינג בתחומים יצירתיים, אז יצא לכם שבוע שנולד בשביל הדברים האלה, שזו אחלה בשורה לאמנים שביניכם.

מסרים: אל תשבו בחיבוק ידיים ואל תחכו עד שמישהו יחטוף לכם מתחת לאף. אם אתם מאוהבים במישהו אז כדאי שתעבירו לו איזה מסר. לא ככה?


הורוסקופ מזל שור

בלגאנים: מישהו שתמיד מחפש בלגאנים רוצה לסבך אתכם עם השטויות שלו. אם אתם רוצים שיהיה לכם שקט בראש אז כדאי שתנפנפו אותו.

כסף: גם אם זה לא ממש עושה לכם את זה, אז כדאי שתדעו שצפוי לכם שבוע עם כסף שיבוא לכם בקלות, מה שמזמין שופינג בסטייל.

מצפון: אל תיקחו ללב את מי שמשחק לכם על המצפון רק בגלל שהוא רוצה קצת תשומי וכל זה. אתם לא חייבים להיות הפסיכולוגים של כל העולם ואחותו.

פגישות: צפויה לכם פגישה חשובה שאתם הולכים לצאת ממנה עם חבר חדש. כשהקטע הזה ייפול עליכם אז הרומנטיקה יכולה לחכות קצת.

הורוסקופ מזל תאומים

דיבור: כבר בתחילת השבוע צפוי לכם דיבור רומנטי עם מישהו ממש שווה. סבבה, רק כדאי שתדעו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.

תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית על ליבו של מישהו שיש לו ים של מעריצים. כדאי שתסבירו לו ישר בהתחלה שאתם לא מתכוונים לבזבז את עצמכם על שטויות.

ביטחון: איכשהו מסתדר לכם קשר עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לדבר איתו. אל תיכנסו לחרדות בדיוק כשהמילים צריכות לצאת לכם מהפה.

אומרים: אל תתביישו להגיד את מה שאתם חושבים על מישהו שהביא לכם אכזבה. מה שחשוב בקטע הזה הוא שתגידו לו את זה ישר בפנים ולא בטלפון שבור.

הורוסקופ מזל סרטן

מחמאות: מישהו זורק לכם מחמאות בזכות זה שהשארתם אותו עם טעם של עוד. זה ממש סבבה שאתם זורמים בכיף, רק אל תשכחו את העקרונות שלכם.

חיזורים: הפחד מפני פאדיחות לא צריך לגרום לכם לוותר על חיזור לוהט. אם יש מישהו שזה לא מוצא חן בעיניו אז זו בעיה שלו.

נומרולוגיה: בקטע הנומרולוגי אתם נחשבים למספר 2 שנחשב למספר שזקוק להמון אהבה ותשומת לב. אל תוותרו על מה שמגיע לכם בזכות מי שאתם.

עצות: המון אנשים נותנים לכם עצות בקטעים שבין בנים לבנות, אבל אל תתנו לאף אחד להחליט בשבילכם. מצד שני, אתם לא חייבים להתווכח איתם.

הורוסקופ מזל אריה

שידוכים: אתם מצליחים לסדר שידוכים לחברים שלכם בזכות הכישרון שלכם להשפיע על אחרים. סבבה, עכשיו הגיע הזמן שתשדכו מישהו גם לעצמכם.

מעריצים: הפופולאריות החברתית שלכם מביאה לכם מעריצים חדשים. יש מצב שמישהו מהם יפצח במה שנראה כמו חיזור מתוכנן. השאלה היא אם הוא בראש שלכם.

מדליקים: צפויים לכם קטעים מדליקים עם מישהו שהראש שלו נמצא בעננים, שזה אומר שהוא מרחף. יש מצב שדווקא בזכות זה אתם דלוקים עליו.

מקושרים: הנומרולוגיה מביאה לכם שבוע של קטעים מטריפים עם אנשים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, מקושרים למספר 3 שנחשב למספר עם המון מזל.

הורוסקופ מזל בתולה

מחליטים: אתם מחליטים ללכת עם הראש שלכם ולא מרשים לאף אחד לטחון לכם את המוח. כדאי שתמשיכו ככה גם אם יש מישהו שזה אוכל לו את הלב.

נפנופים: זה אחלה טיימינג בשביל להוציא מהחיים שלכם את מי שהביא לכם רק בלגאנים. אם הוא גם גרם לכם לבכות אז בכלל אין על מה לדבר.

מתנות: יש מצב שתקבלו מתנה ממישהו ששכח לתת לכם אותה, או שיקיימו לכם הבטחה שמישהו נזכר בה קצת מאוחר. מותר לכם להזכיר לו.

נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שמשתף אתכם בחוויות שלו. הכוכבים רואים שאתם הולכים לעשות איתו משהו במשותף שמקדם את הפופולאריות שלכם.

הורוסקופ מזל מאזניים

גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע שנראה בהתחלה מה זה מוטרף והזוי. תיכף אחרי זה יבואו לכם כאלה שמקנאים בכם אבל אתם לא צריכים להתייחס אליהם.

רעיונות: קופץ לכם לראש רעיון מפתיע שעוזר לכם להתקבל למקום או לקבוצה שנורא בא לכם להיות שם. יש מצב להיכרות חדשה.

אטרף: צפוי לכם קשר מוטרף עם מישהו שהראש שלו לא כמו של כולם. מצד שני ודווקא בגלל זה כדאי לכם להשקיע יותר בחברים הישנים שלכם.

רכילויות: אם יש מישהו שמרכל עליכם שאתם מנסים להיות מיוחדים, אז הכי טוב בשבילכם זה להתעלם ממנו בגלל שזה מביא לכם אחלה פופולאריות.

הורוסקופ מזל עקרב

לוהטים: כוכב שקוראים לו פלוטו מביא לכם המון קטעים רומנטיים לוהטים. רק מה? כדאי לכם לתפוס יוזמה בגלל שגם שפע עלול לבלבל.

צוחקים: יש מישהו שרוצה להתחבר להצלחה שלכם בשביל שיוכל להגיד שהוא זה שעזר לכם. בהתחלה זה קצת מבאס אבל אחר כך זה סתם מצחיק אתכם.

וויתורים: השבוע אתם מוותרים למישהו על משהו שנורא חשוב בשבילו, בשביל שגם הוא יוותר לכם על משהו שנורא חשוב בשבילכם. ככה כולם יוצאים מבסוטים.

חוויות: צפויה לכם חוויה מדהימה שרק אתם ועוד מישהו יודעים עליה. כדאי שתשננו לעצמכם שסוד הוא רק בשניים שזה אומר שאסור לספר עליו למישהו שלישי.

הורוסקופ מזל קשת

הזדמנויות: נופלת לכם הזדמנות להשתחרר ממישהו שרק מוכר לכם סיפורים והבטחות. אם כבר אכלתם ממנו שקרים אז למה אתם מחכים?

מדהימים: אתם נחשבים לבני זוג מדהימים ואתם זקוקים למחזרים שיודעים להעריך את הצ'ופר ש-'נפל' עליהם. אל תתפשר על מישהו שלא ראוי לכם.

הצעות: אתם מקבלים הצעה שנורא בא לכם ללכת עליה רק שמשהו בלב אומר לכם לעצור. סבבה, אל תעשו כלום עד שתהיו סגורים על הקטע.

אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות של אהבה כדאי שתעשו לעצמכם קמע עם אבן- מזל סגולה שקוראים לה אמטיסט. אל תחכו למחר, עוד היום.

הורוסקופ מזל גדי

לוק: רומן שמתחיל להתגלגל עושה לכם הרבה טוב, בעיקר למה שנראה כמו ה- לוק שלכם. הופעה קצת זרוקה יכולה אפילו לשדרג עוד יותר.

חלומות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם כדאי שתבחרו במישהו שמגשים לכם חלומות. מה שלא יהיה, אל תבחרו במישהו שכולם מבסוטים ממנו, חוץ מכם.

מזלות: הכוכבים מביאים לכם אחלה אנרגיות מהמזלות סרטן ובתולה. זה גם מסדר לכם התאמות נומרולוגיות עם מי שמספר המזל שלו 2 או 5.

מתחברים: השבוע אתם מתחברים עם אנשים לא שגרתיים. בימים שני ושלישי צפויים גישושים בקטע שיתחיל לצבור הצלחה בימים חמישי ושישי.


הורוסקופ מזל דלי

ייחודיים: בכול ספרי האסטרולוגיה כתוב שאתם הכי מקוריים והכי לא שגרתיים על פני הכוכב הזה שקוראים לו כדור הארץ. זה אומר שגם בקטע הרומנטי אתם ייחודיים.

רוח: אתם מקבלים רוח גבית ממישהו שפרגנתם לו המון זמן. השבוע הוא יעזור לכם במשהו שקשור ליחסים שבין בנים לבנות.

ספונטאניות: אל תרגישו שמשהו לא בסדר איתכם רק בגלל שאתם רוצים לקבל את מה שמגיע לכם. התנהגות ספונטאנית מצידכם תגרום לדברים להשתפר.

ריגושים: אתם נכנסים לתוך קטע שמתחיל קצת על הפנים אבל בסוף אתם יוצאים ממנו גדולים מהחיים. צפויות לכם המון מחמאות בזכות זה.


הורוסקופ מזל דגים

זורמים: הולך להתחיל לכם קטע רומנטי שכדאי לכם לזרום לתוכו עם ראש פתוח. צפויה לכם הצלחה אבל בתנאי שתעשו את זה עם כל הלב.

רמזים: מישהו רומז לכם שמישהו אחר דלוק עליכם, רק שאתם לא בטוחים שהוא צודק. כדאי שתדעו שיש מצב שהוא יודע על מה הוא מדבר.

סיכויים: מתחיל להסתדר לכם קטע מרגש שהתחיל לפני איזה חודש בערך. זה נראה כמו שמישהו חשב שוב על כל העניין ורוצה לתת לזה צ'אנס.

השקעה: מישהו עושה בשבילכם דברים שאפילו בשביל עצמו הוא לא עושה. זה צריך להגיד לכם שהוא מתכוון להשקיע ביחסים איתכם.


מאמרים קשורים

Back to top button