הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.08.2018 – 29.07.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.08.2018 – 29.07.2018

הורוסקופ מזל טלה

התחלות: קטע רומנטי מדהים יתחיל בדאחקות ועקיצות הדדיות, רק שמהר מאוד הוא יגלוש אל רמזים שאתם לא יכולים להתעלם מהם. סבבה, יפה לכם ככה.

חוכמה: אתם מחליטים לא להגיב לשטויות שמישהו אומר עליכם. מתברר שאתם עושים בחוכמה בגלל שהתגובה השפויה שלכם משיגה אחלה תוצאות.

זיכרונות: יש מצב שאתם מסתובבים עם קטע רגשי שלא ממש סגרתם סופית. מישהו שדלוק עליכם יכול לעזור לכם למחוק מהזיכרון את מה שכדאי למחוק.

יפה: האהבה עושה דברים טובים אפילו ל… לוק שלכם. כשאתם מאוהבים, העולם נראה הרבה יותר יפה וורוד ואתם נחשבים לרומנטיים ולוהטים.


הורוסקופ מזל שור

רגשי: יש מצב למתנה שהתעכבה או משהו אחר שנורא רציתם בו, לאו דווקא כזה שעולה ים בכסף. הכי חשוב זה הערך הרגשי ולא הערך הכספי. לא ככה?

זורמים: אז נכון שבזמן האחרון אתם לא ממש דופקים חשבון, אבל השבוע אתם זורמים עם אנרגיה טיפה ביישנית שעושה סבבה לאהבה וכל זה.

רעיונות: אנרגיה מוטרפת מביאה לכם את הקטעים הכי לוהטים בין בנים לבנות. אל תפחדו לתת צ'אנס לרעיון מופרע שיחזק את הקשר שאתם רוצים בו.

צירופים: הנומרולוגיה מזרימה אליכם קטעים שווים עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך לידתם, מסתכמים במספר 6.

הורוסקופ מזל תאומים

שאלות: מישהו שדלוק עליכם לא מפסיק לשאול את עצמו מה אתם חושבים עליו. אם גם אתם לא ממש אדישים כלפיו אז כדאי שתזרקו לו רמז.

מקובלות: אתם מופתעים מזה שפתאום אתם מדברים בפתיחות על משהו שעד לא מזמן פחדתם שזה יעשה לכם פאדיחות. בקצב הזה גם המקובלות שלכם תעלה.

פרטנרים: הנומרולוגיה משדכת אתכם השבוע לפרטנרים ובני זוג אשר חיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך הלידה שלהם, מביאים את המספר 5.

הכרויות: צפויים לכם קטעים מדהימים בחברת מישהו שהכרתם לפני כחודשיים. יום שני הוא אחלה טיימינג בשביל להעביר אליו מסר רומנטי.

הורוסקופ מזל סרטן

אושר: כולם נורא מאושרים מזה שאתם תופסים יוזמה וסוגרים עניין עם קטע שלא ממש עשה לכם טוב. אל תעשו את החשבון של 'אתם יודעים מי', עשו את החשבון שלכם.

תחביבים: תחום חדש שאתם נדלקים עליו, ממלא לכם את הראש ואת שעות הפנאי וגם ההורים שלכם מבסוטים שמצאתם לעצמכם תחביב מדליק.

בכיף: אחלה קטעים נופלים עליכם ברגע שמישהו מדהים מתחיל להחזיר לכם מסרים. הכול מסתדר לכם בכיף גם אם פחדתם שמשהו ייתקע.

חברתי: הפופולאריות שלכם זורמת אל מקומות שעד עכשיו לא שמעתם עליהם. זה אומר שהמזל מחייך אליכם גם בתחום החברתי ולא רק באהבה.

הורוסקופ מזל אריה

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לפרגן למישהו שאתם אוהבים ולסדר לו פינוקים קטנים. התחום הרומנטי עושה טוב ליחסים שלכם עם ילידי מזל קשת.

הקפצות: מישהו שכולם הרוסים עליו, מקפיץ לכם את המצב-רוח בגלל שהוא בוחר בכם מתוך המון אפשרויות שהיו לו. זה סבבה גם לביטחון העצמי שלכם.

רכילות: מסר שאתם מקבלים בצורה של רכילות מתגלגלת, רומז שלמישהו יש רגשות כלפיכם. סבבה, רק צריך שתשחקו אותה כמו גדולים.

חברים: לא תמיד אתם מסכימים עם החברים שלכם, אבל אין לכם בעיה לדפוק איתם דאחקות. ככה זה איתכם אריות, מה שחשוב אצלכם זה הריגוש ולא הוויכוח.

הורוסקופ מזל בתולה

פרגון: ההצלחות שלכם בקטעים הרומנטיים, מתחילות להציק למי שלא מוכנים לפרגן. זה לא צריך להפריע לכם, אבל אתם נורא רגישים בזמן האחרון.

מצב: פגישה ספונטאנית עם מישהו שבא לכם עליו, מתגלגלת אל בילוי משותף. יש סיכוי למצב רוח רומנטי בלי יותר מדי הצהרות ודיבורים.

אומץ: זה שאתם פוחדים להתאכזב, זו לא סיבה לא לתת צ'אנס למשהו שעשוי להפוך לרומן אהבה. מי שלא לוקח סיכונים, לא זוכה בהצלחות.

הפתעות: שיחה מפתיעה בטלפון, מדליקה זיכרונות ישנים. יש מצב לקטע שכבר התייאשתם ממנו, הודות לצד השני שעושה פתאום קולות של מעוניין.

הורוסקופ מזל מאזניים

פגישות: מישהו שרציתם לפגוש עלול לשנות את התוכניות שלו. זה לא אומר שהוא לא רוצה לראות אתכם, אלא רק שתצטרכו לדחות את הפגישה.

חיזורים: מישהו רוצה לחזר אחריכם אבל מחפש דרך מקורית לעשות זה. כמו שזה נראה, דווקא מתאים לכם הסגנון המוטרף שלו.

התלהבות: הצעה שאי אפשר לסרב לה, מסדרת לכם את הקטעים שבינו לבינה. לא כולם יבינו למה אתם מתלהבים, אבל זה לא ממש צריך להפריע לכם.

הקלה: חברים טובים עוזרים לכם לשכוח מישהו שקשור לעבר שלכם. אל תתביישו לשפוך מהלב את מה שאתם מרגישים באמת, בלי פוזה.

הורוסקופ מזל עקרב

סיכוי: הכוכבים מעודדים אתכם לתת צ'אנס רק לאלה שמוכנים להשקיע בקשר איתכם. צפויים לכם קטעים מוטרפים עם ילידי מזל שור.

בילוי: אתם זורמים עם מישהו שכבר המון זמן מקווה שתשימו לב אליו, אבל איכשהו התפספס לכם ממנו. צפוי לכם בילוי משותף ומדהים.

שמועות: מגיעה אליכם רכילות שקשורה במישהו שפעם היה לכם קטע איתו. ככל שאתם לומדים יותר על מה שקרה, ככה אתם שמחים יותר שהדברים הסתיימו.

קשר: צפוי לכם אחלה קשר עם מישהו שממבט ראשון לא נראה כמו מישהו שבא לכם בחלומות, אבל אם תתנו לו קצת זמן – הוא ידהים אתכם.

הורוסקופ מזל קשת

שווה: אתם לוקחים פסק זמן מפרשייה שהתחילה לשעמם אתכם. ברגע שהעניינים יתחילו להירגע, אז ישר צפוי לכם משהו חדש והרבה יותר שווה מהקודם.

כישרון: אולי אתם לא יודעים אבל האסטרולוגיה אומרת שיש לכם כישרון בתחום של מוסיקה (גם בטהובן היה קשת). בעצם, למה שלא תבחנו את זה בקטע של הלחנת שירים.

אנרגיות: צפויות לכם אנרגיות מדהימות במקומות לא שגרתיים. צפוי לכם שבוע מדהים בכל מה שקשור לפרשייה רומנטית שקצת נרדמה בזמן האחרון.

מסרים: אתם מחליפים מסרים עם מישהו הורס שפגשתם על הדרך. פתאום אתם מתחילים להתחבר עם רגשות שאפילו אתם מופתעים מהם.

הורוסקופ מזל גדי

לבבות: צפוי לכם קטע של אהבה שחבל לקלקל אותו בדיבורים והתייעצויות. הכי טוב בשבילכם זה לעשות את מה שהלב שלכם אומר לכם לעשות.

חיזורים: הפתעה מדהימה הולכת להגיע אליכם בצורה של חיזור רציני. עכשיו אתם רואים איך שהכוכבים עושים טוב לאלה מביניכם עם דימוי עצמי גבוה.

פרגון: הסטייל המפרגן שלכם מושך אליכם חברים חדשים. אל תפחדו להיות מיוחדים ושונים גם אם יש מישהו שמרכל עליכם בגלל זה.

הצעות: רמז קטן מצידכם ידליק עליכם את המישהו המסוים שאתם מחכים לו. מיד לאחר מכן תגיע הצעה שתעלה לשמיים את מצב הרוח שלכם.


הורוסקופ מזל דלי

בחירה: יש מישהו שרומז לכם שהוא מצפה מכם לבחור בינו לבין מישהו אחר שיש לו תחרות איתו. יש מצב שהוא צודק ובאמת כדאי לכם לבחור.

שיקול: אתם פוסלים מישהו שנראה שווה, אבל השמועות אומרות שהנאמנות שלו לא משהו. מסיפורים כאלה, אתם יודעים, שום דבר טוב לא יכול להתפתח.

ביישנות: מישהו מנסה להתקרב אליכם בפוזה של קצת ביישנות וקצת צחוקים וקצת מכל דבר. הפעם יש לכם סיכויים ללכת עם זה אל קשר מחייב.

סטייל: גם הבילויים שלכם יהיו השבוע בסטייל מרשים וזה אומר שכל מיני קנאים עלולים לרכל שההצלחה סחררה לכם את הראש. לא נורא, שיגידו. מכ'פת לכם?


הורוסקופ מזל דגים

דיבור: אתם תופסים דיבור עם מישהו שהאף שלו בשמיים ויש מצב שהוא חי בסרט. מצד שני אתם די מחבבים אותו וזה מביא לכם צ'אנס לקטע איתו.

יצירתי: אם היה לכם בראש להגשים איזשהו קטע יצירתי, אז השבוע זה אחלה טיימינג בשביל הדבר הזה. הכיוון העיקרי הוא מוסיקה (אולי עם מישהו ממזל קשת) אבל הכול הולך.

רמזים: מישהו ששלחתם לו רמזים מחזיר לכם רמזים. זה סבבה אבל כדאי שגם תעשו משהו בשביל שזה לא יישאר בקטע של רק רמזים, אתם יודעים.

טיפ: כל מיני מתוסכלים ירצו לטחון לכם את המוח אבל אין לכם סיבה להתרגש מהם. כל מה שהם צריכים זה למצוא לעצמם אהבה ולרדת מכם.


מאמרים קשורים

Back to top button