הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.08.2018 – 05.08.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.08.2018 – 05.08.2018

הורוסקופ מזל טלה

שמועות: מתגלגלות אליכם שמועות שקשורות למישהו שפעם לא ממש נדלקתם עליו, אבל עכשיו אתם מוכנים לתת לו צ'אנס. סבבה, זה יפה לכם.

הפתעות: אתם מופתעים ממישהו שבכל פעם שהוא פוגש אתכם הוא פוצח בהתנהגות מוטרפת. אין לכם מה לחפש עוד הוכחות שהוא קרוע עליכם.

טיפוסים: כל מיני טיפוסים שפעם לא ממש התחברו איתכם, משנים לטובה את מה שהם חושבים עליכם. זה הכל בזכות משהו שעשיתם והדלקתם אותם.

מזל: בשביל להביא לכם מזל באהבה כדאי שתלבשו בגדים שהצבע הצהוב מככב בהם, ותעשו לעצמכם תכשיט שיש בו אבן סגולה ששמה אמטיסט.


הורוסקופ מזל שור

התלבטות: צפוי לכם קטע של התלבטות בין מישהו שתמיד קורע אתכם מצחוק, לבין מישהו שה – לוק שלו מטריף. הכוכבים מעודדים אתכם ללכת על הראשון.

התנסות: יש לכם איזשהו סיפור עם רצון להתנסות בחוויה שלא יוצאת לכם מהראש, רק שאתם לא לגמרי סגורים עליה. כדאי שתחליפו מילים עם ההורים שלכם.

הוכחות: יש בסביבה שלכם מישהו שבטוח שבלעדיו אין לכם צ'אנס להצליח בשום דבר. השבוע אתם הולכים להוכיח לו שהוא חי בסרט.

דעות: מישהו שעד השבוע לא ממש נתתם בו אמון, מוכיח לכם שאתם יכולים לסמוך על מילה שלו. יכול להיות שסתם היו לכם דעות קדומות עליו.

הורוסקופ מזל תאומים

חפירות: יש מישהו שחופר לכם במוח בשביל שתעשו משהו שבכלל לא בראש שלכם. גם הכוכבים לא מבינים בשביל מה אתם צריכים את הקשר איתו.

ספונטאניות: הכוכבים מעודדים התנהגות ספונטאנית שמביאה לכם הצלחה ביחסים שבין בנים לבנות. הכי הצלחה צפויה לכם אם תתחילו לעשות ותפסיקו להתפלסף.

מקובלות: כוכב שקוראים לו מרקורי מביא לכם המון מקובלות חברתית ופופולאריות. הרייטינג החברתי שלכם קשור גם למישהו או למשהו בחו"ל.

משאלות: קמע שעשוי מנחושת יסדר לכם קטעים מהממים שקשורים לאהבה ולחיזורים. אם תענדו אותו על הגוף שלכם הוא יכול להגשים לכם משאלות.

הורוסקופ מזל סרטן

דלוקים: הכוכבים רואים שיש מישהו שאתם כל כך דלוקים עליו עד שאתם מוכנים להחליק לו גם את השטויות שהוא עושה. סבבה, למה לא, אם זה לא מפריע לכם.

רומזים: קטע של אהבה ממתין לכם ממש כאן ועכשיו, אבל הכוכבים רומזים שהוא יתחיל לתפוס גובה ברגע שגם תתחילו לעשות משהו ולא סתם תשבו בחיבוק ידיים.

דיבורים: מישהו תופס איתכם דיבור על מישהו מסוים שהלב שלכם שפוט שלו. כדאי שתתחילו לחשוב איך קרה שהוא יודע מה הסודות שלכם.

הצלחות: אם אתם רוצים להצליח באהבה וכאלה אז כדאי שתביאו לעצמכם מזל עם האנרגיות של קריסטל שקוראים לו רוז-קווארץ. פשוט תענדו אותו בתור תכשיט.

הורוסקופ מזל אריה

מהממים: צפויים לכם קטעים מהממים עם מישהו שדלוק על כל מה שאתם דלוקים עליו. יש מצב לחברות קרובה בזכות זה שכל מה שמעניין אותו, מעניין גם אתכם.

חשבונות: אין לכם מה לפחוד שמשהו לא בסדר איתכם רק בגלל השטויות שמישהו אומר עליכם. הגיע הזמן שתפסיקו לעשות חשבון לכל העולם ואחותו.

פרגונים: זה ממש יפה מצידכם שאתם מפרגנים למישהו שכולם יורדים עליו. זה אומר שיש לכם דעה עצמאית ושאתם לא מוכנים להתקפל ולוותר על העקרונות שלכם.

טיימינג: יצליח לכם משהו שכבר המון זמן אתם חושבים עליו. בשביל למשוך אליכם אנרגיות עם מזל כדאי לכם להגשים חלומות בימים שני וחמישי.

הורוסקופ מזל בתולה

השפעות: מישהו שעד עכשיו די חיבבתם אותו, מתחיל להתנהג בצורה שמביאה לכם את הג'ננה. יכול להיות שמישהו מהצד משפיע עליו לרעה.

מחזרים: אנרגיה רומנטית זורמת אליכם מצד מחזרים שנולדו במזלות המים שהם דגים, סרטן ועקרב. צפויים לכם קטעים עם אנשים שהמספר 4 מככב בתאריך הלידה שלהם.

כבוד: אם לא תתנו לאף אחד 'לטפס לכם על הראש', אז גם האחרים יעשו לכם כבוד. הכוכבים ייתנו לכם את מה שתרגישו שמגיע לכם.

לבבות: יש מישהו שמוכן לעשות בשבילכם את כל מה שהקודמים לו לא היו מוכנים לעשות. זה צריך להוכיח לכם שהאהבה שלו באה מהלב.

הורוסקופ מזל מאזניים

מחשבות: צפוי לכם חיזור שנופל עליכם בהפתעה ענקית. זה אומר שגם אם בהתחלה אתם מה-זה נדלקים, אז בכל מקרה כדאי לכם לחשוב על זה קצת.

השוואות: מישהו רוצה להכניס לכם לראש כל מיני שטויות שגורמות לכם לעשות השוואות ביניכם לבין מישהו אחר. הכי כדאי לכם לרדת מהקטע הזה.

חברתי: צפוי לכם קטע חברתי שכולם אומרים שם את מה שהם חושבים על אחרים. הסיפור הזה יכול לזרום יפה רק אם לא ייכנסו אליו כל מיני רכילויות.

עזרה: זה ממש יפה מצידכם שאתם רוצים לעזור למישהו שהחיים הרומנטיים שלו הסתבכו וכל זה. רק כדאי שהמעורבות שלכם לא תהיה גדולה מדי.

הורוסקופ מזל עקרב

שיקולים: אם החלטתם להוריד מהלב שלכם את מה ששמרתם הרבה זמן בסוד, כדאי לכם לעשות את זה עם מישהו שהלשון שלו לא מפטפטת. לא ככה ?

גדולים: אתם הולכים בגדול על אירוע חברתי שמכניס אתכם לרשימה של עשרת הגדולים והמבוקשים. יגיעו אליכם הצעות מדליקות ממקומות ממש רחוקים.

פגישות: צפויה לכם פגישה שכבר שבועיים אתם חולמים עליה. בשביל שהקטע הזה יצליח לכם בגדול כדאי שתמשכו אליכם אנרגיות באמצעות בגדים בגוונים של טורקיז.

בהפוך: אין לכם מה לאכול את הלב מרכילויות של קנאים וכאלה. רק שתדעו שעם כל מה שהם אומרים עליכם הם היו שמחים להיות במקומכם.

הורוסקופ מזל קשת

רעיונות: אתם הולכים רחוק עם הרעיונות הכי מוטרפים שגם מצליחים לכם. אז נכון שהיו כל מיני אנשים שרצו לעצור אתכם אבל זה לא עזר להם.

מזלות: קטעים רומנטיים שיעשו לכם טוב קשורים למזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים. המזלות האלה יחברו אתכם עם הרגשות הכי סודיים והכי חלומיים שלכם.

כוכבים: הקטעים עם מישהו מהמם יכניסו אתכם אל תוך פרשייה רומנטית שלא חלמתם שהיא יכולה להיות שלכם. כוכב שקוראים לו יופיטר מביא לכם מזל והצלחה.

נסיעות: מה שיעשה לכם טוב השבוע אלה הם רעיונות שקשורים באיזושהי נסיעה. גם פעילות שקשורה בהתנדבות יכולה להכניס אתכם לקטעים של אהבה.

הורוסקופ מזל גדי

ריגושים: כוכב שקוראים לו סטורן מביא לכם קטע רומנטי מרגש שעושה לכם טוב, אבל יש בו גם לא מעט התלבטויות וכאלה. תזרמו עם זה והכל יסתדר.

מעריצים: מישהו שמעריץ אתכם מחליט ללכת עד הסוף עם הרגשות שלו. אתם מתחילים להתנדנד בין מה שאתם חושבים עליו לבין מה שחושבים עליו החברים שלכם.

אופנה: דברים שקשורים לעולם האופנה והדוגמנות יעשו לכם את השבוע. היצירתיים שביניכם הולכים לזרום עם אירועים שקשורים למוסיקה.

התייחסות: מישהו שבהתחלה לא ממש התייחסתם אליו, תופס פוזה של מחזר מאוהב. פתאום אתם קולטים שהדיבורים איתו הם יותר מאשר סתם להעביר את הזמן.


הורוסקופ מזל דלי

משגע: בלגאן חברתי עלול להפריע לכם לקלוט את מה שמישהו מדליק אומר לכם, אבל אם תעשו לעצמכם חושבים וכל זה, אז תראו שהוא זרק לכם הצעה משגעת.

אקשן: מקום שבכלל לא היה בתוכניות שלכם, מסדר לכם בילוי מפתיע שעד עכשיו רק חלמתם עליו. הדברים הכי טובים באים לכם בלי לתכנן.  

סגירות: שידוך או בליינד-דייט מביא לכם הזדמנות לסגור עניין עם מישהו שיש לו מלא מעריצים. מצד שני אתם לא צריכים לוותר בשבילו על העקרונות שלכם.

מבסוטים: אתם מבסוטים ממישהו שהראש שלו לא כמו הראש של כולם. אל תתרגשו אם החברים שלכם יחשדו בכוונות שלו, כי מה שחשוב זה רק שאתם מבסוטים.


הורוסקופ מזל דגים

הענקה: יש מצב לסיפור אהבה שמביא לכם מצבים מוטרפים. הסיפור הזה יצליח לכם אם תרגילו את הצד השני להעניק לכם את מה שאתם מעניקים לו.

כיף: קופידון מכניס אנרגיות רומנטיות אל תוך החלומות שלכם. מישהו שהאטרף שלו קצת הפחיד אתכם, מתגלה כמו מישהו שפשוט כיף לזרום איתו.

התאמות: התשובה להתאמה הרומנטית שלכם נמצאת אצל מזלות האדמה שהם גדי, שור ובתולה. בעיקר עם מזל בתולה ואל תגידו שלא ידעתם.

גוונים: אם בראש שלכם לצאת גדולים בקטעים הרומנטיים, תלבשו בגדים שהצבע האדום שולט בהם ושימו על עצמכם קמע מאבן מזל בצבע כתום.


מאמרים קשורים

Back to top button