הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.09.2018 – 26.08.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.09.2018 – 26.08.2018

הורוסקופ מזל טלה

פופולארי: קצת קשה לכם לסרב להצעה של מישהו מקובל ופופולארי. איך שזה נראה, יש לכם הרבה מה להרוויח מהסיפור הזה. ותחשבו על זה.

צעיפים: כדאי שתעטפו בצעיף של סודיות את מה שקורה איתכם בקטעים הרומנטיים. אלה שמקנאים בכם ירכלו גם על סיפורים תמימים, אתם יודעים.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בסטייל ספונטאני, כזה שלא עמדו איתו שעות מול המראה. כמו גם משהו ספורטיבי, כזה שאפשר להתעמל איתו.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל טלה כמוכם, צפויים לכם קטעים מדהימים ואתם יכולים לבלות בחברתם עד שתפלו מהרגליים, וזה משום שהם ואתם מוכנים לזרום עם הריגושים הכי מוטרפים והכי הרפתקניים.


הורוסקופ מזל שור

אכפתיות: מישהו בקטע של 'אכפת לו מכם' עלול להטריף לכם את המוח. אם תביטו בו ככה מקרוב, אז ישר תראו שמה שחסר לו זו אהבה.

תחושות: השבוע צפויה לכם מן תחושה כאילו אנשים חדשים שאתם פוגשים, כבר פגשתם בעבר. ככה גם עם מקומות. קוראים לזה 'דה-ז'אוו'

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בגוונים שקטים ועדינים, כזה שלא מקפיץ את העיניים. כמו גם משהו נעים, איכותי ונוח – כזה שלא מכביד על הגוף.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל שור כמוכם, צפויות לכם חוויות שלא מהעולם הזה, מפני שאתם וגם הם – בראש אחד בכל מה שנוגע לעקשנות ולכישרונות יצירתיים ובכלל, אתם מוצאים איתם שפה משותפת.

הורוסקופ מזל תאומים

השוואות: אתם מדברים עם החברים שלכם על מישהו שמוכן לעשות הכול בשבילכם. אל תעשו השוואות בינו לבין מישהו אחר שהיה לכם סיפור איתו.

שיחות: אתם מגלגלים שיחות בראש טוב עם ידידים אשר לכם ולהם יש התלבטויות דומות בקטעים אינטימיים או רומנטיים. יפה לכם ככה.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש שמיד מושך את העין, כזה שאי אפשר לפספס. כמו גם משהו קליל ואוורירי, כזה שאפשר להתרוצץ איתו.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל תאומים כמוכם, צפויים לכם חיים טובים וקטעים שמשאירים אתכם בלי הרבה אוויר בריאות, בגלל שהם (לא פחות מכם) ממציאים טריקים של "איך להישאר ערים כל הלילה", אתם יודעים.

הורוסקופ מזל סרטן

רמזים: האנרגיות של הכוכבים רומזות שאתם צריכים לעשות פעולות של התנדבות למען אנשים שזקוקים לכם. צפויים דיונים חברתיים בנושאים חשובים.

מתביישים: אתם קצת מתביישים לדבר על חוויות רומנטיות, אבל מישהו מדהים מצליח להוציא לכם את המבוכה. שיחות בטלפון יביאו לכם ים של ריגושים.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בסטייל שמזכיר את הים, כזה שמשאיר טעם של עוד. כמו גם משהו חמים ומפנק, כזה שעושה הרגשה של ביתיות.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל סרטן כמוכם, צפויים לכם קטעים שאפילו הדובשנית הכי מתוקה, והכי מוקצפת, והכי עם קצפת והכי נוטפת דבש – נראית לידם כמו לימון חמוץ, וזה אומר ש- אין-אין כמו הסרטנים (ממש כמוכם) בשביל הקטעים האלה.

הורוסקופ מזל אריה

בלגאנים: יש מצב לבלגאנים עם מישהו שכאילו לא אכפת לו מה קורה איתכם, אבל בתכלס הוא מקנא בכם. כדאי לסגור איתו עניינים עוד לפני שזה מאבד שליטה.

משתפרים: אלה מביניכם שהתבאסו לאחרונה, ירגישו איך שהדברים מתחילים לזוז בשבילם והכול מתחיל להשתפר. אל תתייחסו לטיפוסים עם אנרגיות שליליות.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בסטייל דרמטי ומרשים, כזה שכולם מבחינים בו. כמו גם משהו מדהים ומלכותי, כזה שכולם מתפעלים ממנו.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל אריה כמוכם, צפויות לכם חברויות בסטייל מלכותי כזה, כמו שתפור על האריות, אתם יודעים, עם הרבה דרמה והצגות וכאלה, רק צריך שתזכרו שגם הם, כמוכם, אוהבים להיות אלה שאומרים את המילה האחרונה.

הורוסקופ מזל בתולה

מחצינים: יש מצב שבשביל לחסוך מעצמכם אכזבות מיותרות, אתם משחקים אותה בהפוך על הפוך ומחצינים אדישות כלפי מישהו שאתם קרועים עליו.

נסיעות: מישהו שאתם מחבבים מתחיל לתכנן קטעים שקשורים לנסיעה. זה אומר שגם אתם הולכים להתפנן על הקטעים האלה.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש שמשאיר סביבו אווירה של טוהר וצניעות, כזה שלא מרגיז את העיניים. כמו גם משהו שמעניק הרגשה של טוהר וניקיון, כזה שכולם מכבדים אותו.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל בתולה כמוכם, צפויים לכם קטעים בהם אתם "יורדים" אלה על אלה בסבבה של דאחקות וצחוקים וכאלה, והם גם מבינים את הראש שלכם. וזה הולך להיות יותר ממדהים ויותר מוטרף מכל מה שהכרתם עד היום.

הורוסקופ מזל מאזניים

עיתויים: זה טיימינג מעולה בשביל לקיים הבטחות, בעיקר את אלה שנתתם למישהו ממזלות המים (סרטן, דגים או עקרב). הימים הטובים לאהבה הם ראשון וחמישי.

הצעות: אתם מקבלים הצעה שמובילה אל אקשן מוטרף, אבל לא נעים לכם ממישהו מסוים שכבר בנה עליכם. זה יעשה לכם בלגאן אם תנסו לעשות את הכול ביחד.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בגוונים מרגיעים וזורמים, כזה שנעים להביט בו. כמו גם משהו הרמוני ורומנטי, כזה שבא לחבק אותו.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל מאזניים כמוכם, זה הולך להיות סיפור אהבה וקטע מהסרטים וחלום מהאגדות ומה לא. עם המחזרים והמחזרות האלה אתם מרגישים הכי-הכי שבעולם, ואם תיקחו את הידידות הזו לכיוון הנכון, צפויות לכם חוויות שלא מהעולם הזה.

הורוסקופ מזל עקרב

עצות: אנשים שאין להם מושג מה עובר עליכם, לא מתביישים להמטיר עליכם מבול של עצות. כדאי לכם להתנתק מטיפוסים מעיקים.

התחדשות: בתחום החברתי יבואו לכם שינויים לטובה והתחדשויות מפתיעות, גם אם התחלתם לדאוג שאולי אתם יוצאים מופסדים מהקטע.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בגוונים נועזים ועזים, כזה שבולט ובעל נוכחות. כמו משהו בסגנון מסתורי, כזה שכולם מסתקרנים לגביו.

מחזרים מהמזל שלכם: אם אתם מחפשים לעצמכם קטעים מוטרפים, וחגיגות מדהימות, ומחזרים ומחזרות שקולטים את הראש שלכם ממרחק של מאתיים מטר, לכו על עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל עקרב כמוכם. זה מפני שהם מחפשים ריגושים, אהבה וקטעים רומנטיים.

הורוסקופ מזל קשת

טיפים: צפויה לכם שיחה חשובה עם מישהו שיש לו המון שכל והמון ניסיון. הוא זורק לכם טיפים מדהימים שנותנים לכם המון חומר למחשבה.

חוויות: חברות חדשה מביאה לכם חוויות שעד עכשיו נראו דמיוניות. זה אחלה צ'ופר לדימוי העצמי ולביטחון העצמי שלכם. לא ככה?

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בסטייל הרפתקני, כזה שמזכיר אווירה של נדודים. כמו גם משהו זרוק, כזה שמזכיר אווירה של קמפוס.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל קשת כמוכם, צפויות לכם חברויות בסטייל מוטרף, הרפתקני ובראש טוב – שכולם יכולים לבוא ולקנא ושיתפוצצו הקנאים. יחד איתם אתם קוטפים את השמיים עם הירח, הכוכבים ועם העננים הכי וורודים והכי רומנטיים.

הורוסקופ מזל גדי

דאחקות: פרשייה מהסרטים מתחילה בפוזה של ירידות ודאחקות, אבל מהר מאוד מתגלגלת בכיוון שחלמתם עליו. מסרים רומנטיים יש לשגר בשלישי וחמישי.

צחוקים: מישהו חוטף סחרחורת בגלל דברים שאתם אומרים לו. שימו לב שהוא לא יודע אם צחקתם או הצעתם לו משהו רומנטי.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בסטייל של הצעקה האחרונה, כזה שכולם מתלהבים ממנו. כמו גם משהו שמבהיר לכולם מי הבוס, כזה שאי אפשר להתווכח איתו.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל גדי כמוכם, צפויים לכם חיים יפים ויציבים, עם המון רצינות וכאלה ועם קטעים בסטייל של נאמנות, עקביות, כבוד וחוש אחרית. אחלה, בדיוק כמו שאתם אוהבים.


הורוסקופ מזל דלי

שיקולים: רק שתדעו שמי שאוהב אתכם עם כל הלב צריך להשקיע ביחסים איתכם. אל תרגישו שמשהו לא בסדר כשתסכימו להצעות שפעם התפדחתם מהן.

צ'אנסים: גם לדליים הכי ביישנים כדאי לצאת השבוע מתוך הבדידות שלהם. תנו צ'אנס קטן ו – בום, אתם בראש טוב עם מישהו מדליק.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בסטייל לא שגרתי, כזה שכולם מופתעים ממנו. כמו גם משהו ייחודי ואפילו זרוק קצת, כזה שאין לאף אחד.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל דלי כמוכם, צפויים לכם קטעים מדהימים שמשפריצים מהם אש ולהבות והכול נראה כמו אקשן גדול ועצום שמישהו שכח לכבות לו את האור, וזה בגלל האנרגיה המקורית, הסוחפת והמדהימה שלכם ושלהם.


הורוסקופ מזל דגים

שולחים: יש מישהו שמחזר אחריכם בטירוף וכדאי לכם לשלוח לו רמזים. זה אומר שגם לכם מותר לקחת יוזמה. צפויה ידידות עם מישהו שנהגתם להתווכח איתו.

מזל: נסיעה אל מקום מהסרטים מביאה לכם אנרגיה של מזל והצלחה. דיבורים ליליים עם חברים וחברות עוזרים לכם לשכוח אכזבות ישנות.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בסטייל רומנטי, כזה שמתאים ליציאה לאיזה נשף. כמו גם משהו מהסרטים, כזה שמזכיר את הוליווד.

מחזרים מהמזל שלכם: עם מחזרים ומחזרות שהם בני ובנות מזל דגים כמוכם, צפויים לכם הקטעים הכי משגעים והכי וורודים והכי כיפיים והכי רגישים והכי בעולם, וזה מפני שאין-אין על מזל דגים (כמוכם) בכל מה שנוגע לקטעים שבינו לבינה. זהו. נקודה.


מאמרים קשורים

Back to top button