הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.09.2018 – 02.09.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.09.2018 – 02.09.2018

הורוסקופ מזל טלה

אטרפים: קטעים רומנטיים מסתובבים עכשיו עם קצת בלגאן, וזה אומר שאתם מתחילים להבין את האטרפים של ההוא שאתם בקשר איתו.

מסרים: מחזרים שלא רוצים להיחשף בגלוי שולחים לכם מסרים בסטייל של סודיות כאילו, רק שכל העולם ואחותו יודעים מזה. משעשע.

שידוכים: יש גם כאלה שלא ממש מבינים שהולך לכם בסבבה, אז בגלל זה הם מנסים לשדך לכם וכל זה. בעצם, זה לא ממש צריך להפריע לכם.

שבירות: זה מן שבוע שאתם שוברים בו את השגרה בזכות פגישות מוטרפות וכל זה. מצד שני, תחשבו ככה טוב-טוב לפני שאתם עושים שטויות. נכון או לא?


הורוסקופ מזל שור

מהלב: קצת קשה לכם לשתף אנשים בחוויות שעוברות עליכם. מצד שני, אולי כדאי שתמצאו מישהו לדבר איתו כאילו, ככה רק בשביל להוריד מהלב.

פוזות: אתם זורמים השבוע עם קטעים מה-זה לא שגרתיים, שזה אומר שאתם תופסים פוזה של ראש טוב ומקורי. אל תתייחסו למי שזה לא מוצא חן בעיניו.

חביבות: אז נכון שאתם צריכים לשפוך את הלב שלכם, אבל החביבות שלכם גורמת גם לאחרים לשפוך בפניכם את הלב שלהם. בסוף כולם מרוויחים מזה.

ווידויים: חברים מתוודים בפניכם שהם מה-זה מבסוטים לבלות בחברתכם. זה הכול בזכות זה שאתם יודעים להקשיב לחברים שיש להם הרבה על הלב.

הורוסקופ מזל תאומים

גלים: הקטעים של הבילויים שלכם עולים על גל שמפתיע אפילו אתכם. זה רומז שהכרתם מישהו שגורם לכם להיפתח לחוויות לא שגרתיות.

הפתעות: צפויה לכם הפתעה כאשר מסתדר לכם קשר שנורא רציתם בו, רק שלא ידעתם מאיפה כדאי להתחיל איתו. סבבה לכם שהדברים מסתדרים מעצמם.

דיבורים: צפויים לכם המון דיבורים לתוך הלילה עם מישהו שתמיד בראש אחד איתכם. אז נכון שיהיו גם כאלה שיקנאו קצת, אבל מה אכפת לכם מהם?

יוזמה: יש מצב שתצטרכו לתפוס יוזמה בשביל לנצח מישהו שאפשר לראות אותו כאילו הוא מתחרה בכם. אל תשאירו לו את השטח ריק בלי תגובה מצידכם.

הורוסקופ מזל סרטן

הצעות: יש לכם הצעות חדשות לבילויים מטריפים, רק שאתם לא יודעים באיזו מהן כדאי לכם לבחור ראשונה בשביל לא לפגוע ברגשות של אף אחד.

פרפרים: כוכבים קצת משוגעים עושים לכם פרפרים בבטן. אתם מתחילים להרגיש מוטרפים בין מה שהלב שלכם אומר לבין מה שהמוח שלכם משדר.

מוזר: צפוי לכם קטע קצת מוזר עם מישהו שלא דופק חשבון לאף אחד. אם אתם נדלקים עליו, אז רק כדאי שתדעו שבסוף הוא לא ידפוק חשבון גם לכם.

מרגשים: צפויים לכם קטעים מרגשים בזכות מקום משגע שעד עכשיו יצא לכם רק לחלום עליו. עושה רושם שככה בלי שהתכוונתם, הפנטזיות שלכם מתגשמות.

הורוסקופ מזל אריה

רומנטי: קטעים רומנטיים מחברים אתכם עם רגשות שאף פעם לא ידעתם שיש לכם כאלה. אלה גם ימים בסבבה בשביל ההופעה החיצונית שלכם.

ספינות: אתם מפליגים בספינת האהבה עם מישהו שלא פוחד לשתף אתכם בסודות שלו. קורע, רק אל תשתפו מישהו שלישי בסודות האלה.

מציאות: זה שבוע של מציאות במחירים מצחיקים, רק כדאי שתסתכלו טוב-טוב על מה שאתם קונים, בשביל שלא יתברר שאולי זה היה מזויף או משהו.

חותכים: אתם חותכים קשר עם מישהו שהיציבות הרגשית שלו לא משהו, ונכנסים לתוך קשר חדש עם מישהו שמציע לכם חום ואהבה.

הורוסקופ מזל בתולה

מתנות: ממש עכשיו זה הזמן הכי טוב עבורכם בשביל לבקש את המתנה שכבר המון זמן יושבת לכם בראש. היא תהיה שלכם אם תשחקו אותה נכון.

גורל: פגישה שנראית לכם כאילו נפלה עליכם משום מקום, יכולה לבשר על קשר חדש ומטריף. בדיוק על זה אומרים ש – 'הגורל הוא עיוור'.

בלבול: יבוא לכם קשר מקורי שבהתחלה קצת מבלבל אתכם, אבל ככל שהזמן עובר אתם רואים שהוא סבבה בשבילכם. מה שהתחיל על הפנים, זורם אל 'הפי אנד'.

סבלנות: עושה רושם שאתם יודעים בדיוק לאן ואל מי צריך לשלוח את המסרים הרומנטיים שלכם. יחד עם זה כדאי שתחכו בסבלנות אחרי ששלחתם. אל תלחצו.

הורוסקופ מזל מאזניים

געגועים: פתאום אתם קולטים שאתם מתגעגעים אל מישהו שהקשר איתו התחרבש קצת. אם תחזירו אותו אל מסלול חיים שלכם, צפוי לכם שידור חוזר של מה שהיה. סבבה?

תנועה: אם אתם 'מאזניים' אמיתיים אז יש מצב שהתחום שהכי טוב לכם איתו קשור לתנועה, ריקוד מחול וכאלה. הרבה ילידי מאזניים הם רקדנים. שתדעו.

שופינג: קניות של דברים שתמיד חלמתם עליהם, יבואו לכם בלי שתשקיעו בהם יותר מדי כסף. מצד שני, זה לא אומר שאתם צריכים לתת לכסף לנזול לכם בין האצבעות.

חברות: יש מצב שאתם לא רגועים בגלל יחסי חברות שהסתבכו לכם קצת. אם זה מה שקורה, אז הכי טוב בשבילכם זה להיות הראשונים שמוותרים קצת לצד השני.

הורוסקופ מזל עקרב

מסקנות: אם אתם מרגישים שהיחסים הרומנטיים שלכם נתקעו בגלל שהצד השני לא בראש אחד איתכם, אז אולי כדאי לכם להסיק לבד את המסקנות.

עצות: עושה רושם שאתם מקבלים עצות חכמות ממישהו שיש לו הרבה ניסיון בקטעים שאתם מתלבטים איתם. תקשיבו לו וקחו אחריות על מה שאתם עושים.

אנרגיות: פתאום אתם מרגישים שמשהו טוב מתחיל להיכנס לתוך החיים שלכם, וזה אומר שאתם צריכים לנפנף מעליכם את כל מי ששותה לכם את האנרגיות.

התבגרות: אתם מגלים שחלק מתהליך ההתבגרות קשור ביכולת שלכם לתת צ'אנס גם לקשרים שלא נראים מדהימים ממבט ראשון. תחשבו על זה.

הורוסקופ מזל קשת

קרועים: מי שממש קרוע עליכם עוזר לכם להתגבר על בלגאן רגשי שמציק לכם. זה רק מראה לכם שאתם חשובים להרבה אנשים.

קשרים: צפויים לכם קשרים מפתיעים עם מישהו שמגיע ממקום רחוק. מצד שני, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על חברים שזרמו איתכם עד היום.

סיפורים: צפוי לכם אחלה קשר עם מישהו שיש איתו הרבה בלגאנים וכאלה. סבבה, הכי טוב שלא תקשיבו לאף אחד ותגיעו למסקנות שלכם בצורה עצמאית.

מחוזרים: מה שקורה לכם בתחום הרומנטי גורם לכם להבין שאתם שווים ומחוזרים. עכשיו תוכלו להתמודד עם מי או עם מה שהורידו לכם את הביטחון העצמי שלכם.

הורוסקופ מזל גדי

דפים: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז כדאי שתפסיקו לחשוב על קטע שעשה לכם פדיחות, ופשוט תפתחו דף חדש עם מישהו שאתם יכולים רק להרוויח ממנו.

קפיצות: מישהו חדש קופץ לכם לעיניים ואתם מה-זה מסתקרנים עליו. עושה רושם שלא תתנו לו לעבור ככה סתם אלא תחליטו לחזר אחריו.

חוויות: אתם מארגנים לעצמכם חוויה שהרבה חולמים עליה, אבל לא ממש תופסים אומץ בשביל להגשים אותה לעצמם. יפה לכם להיות ספונטאניים.

וויתורים: הקסם האישי שלכם גורם לאנשים לוותר לכם גם על קטעים שנראים כמו פשלות או פאדיחות. אתם לא צריכים להתנצל על זה בפני אף אחד.


הורוסקופ מזל דלי

בכיף: אתם זורמים בכיף עם מישהו בראש טוב. הקטע איתו שהוא לא טוחן כל מיני שטויות קטנוניות ופשוט נותן לכם להרגיש איתו הכי סבבה שבעולם.

רמזים: יש מצב שאתם מקבלים רמזים ממישהו שרוצה איתכם קשר רומנטי, רק שהוא מתבייש להגיד את זה בקול רם. הכי טוב שתמשיכו להחליף מילים.

הכנות: המספר שלכם בנומרולוגיה הוא 22 שזה אחלה מספר בשביל מי שמחפש אקשן וריגושים. זה גם יביא לכם מזל אחרי סוף השבוע הזה, אז תתחילו בהכנות.

סרטים: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שיצא כאילו מהסרטים. מצד אחד הלב שלכם הולך אחריו, אבל מצד שני אתם יודעים שהוא לא ממש בשבילכם.


הורוסקופ מזל דגים

אהבה: לא נורא אם יש לכם קצת וויכוחים עם מישהו שיש ביניכם קשר רומנטי. דווקא הקטעים האלה יכולים לתרום להדלקת האהבה.

מקשיבים: מישהו שנחשב לאדיש וקשוח פותח בפניכם את הלב שלו. אחרי שאתם שומעים את הסיפור שלו, אתם מבינים למה הוא כזה.

אמירות: יש מישהו שעלול לזרוק לכם שההתנהגות שלכם קצת ילדותית בשבילו. אם זה מה שהוא אומר לכם, אז לא ברור מדוע אתם ממשיכים איתו.

מקובלות: אנרגיה טובה מתגנבת לתוך החיים שלכם ומביאה לכם המון מקובלות חברתית ופופולאריות. יחד עם זה יגיעו גם הצלחות בקטעים שבין בנים לבנות.


מאמרים קשורים

Back to top button