הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל טלה – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל טלה לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל טלה נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי טלה לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל טלה:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: עם בני מזל טלה כמוכם, צפויים לכם קטעים מדהימים ואתם יכולים לבלות בחברתם עד שתפלו מהרגליים, וזה משום שהם מוכנים לזרום עם האקשנים הכי מוטרפים והכי הרפתקניים. עם התאומים אתם יכולים ללכת על-עיוור, משום שהם די דומים לכם בתכונות שלהם כגון: שובבות, חיפוש ריגושים וצורך תמידי באקשן ובבילויים. עם האריות אתם יכולים לתפוס חברות מדהימה, אבל תשתדלו לא להיכנס איתם לוויכוחים מיותרים, אתם יודעים, הם שונאים כשמתווכחים איתם. עם המאזניים צפויה לכם חגיגה מהסרטים, וזאת גם אם מדובר ביחסי חברות וגם אם החלטתם ללכת על סיפור רומנטי עם מישהו מבני המין השני, אתם יודעים. אין-אין על המאזניים בקטעים של אהבה וכאלה. הם גם יהיו אלה שתמיד ייסלחו לכם על הבלגאן, אתם יודעים. עם העקרבים זה עשוי ללכת לכם ככה-ככה, לא כל כך ברור אם בראש שלכם להתאים את עצמכם לסגנון שלהם, אבל מה, תמיד שווה לנסות ולתת צ'אנס, ככה… בשביל שלא יגידו שלא ניסיתם. עם הקשתים צפוי לכם סיפור אהבה ממבט ראשון, ונראה שאתם משדרים איתם על גל אחד. עם הדליים אתם הולכים לכבוש את העולם ואם תתנו להם צ'אנס, הם עשויים לכבוש את ליבכם באטרף החינני שלהם. עם הדגים צפויים לכם ימים שטופים באושר ובאהבה, אבל בתנאי שתסכימו להסתגל לביישנות האופיינית שלהם. הדגים הם ביישנים. גדולים מהחיים, אבל ביישנים.


טיפים והזדמנויות: אתם שומעים רכילות על מישהו שפעם היה לכם קטע איתו. אם זה קשור למישהו אחר שאתם לא מתים עליו אז הכי טוב בשבילכם זה לא להתערב. צפויים קטעים מחשמלים ביחסים שלכם עם מישהו שתמיד רציתם להבין את הראש שלו, רק שאף פעם לא חלמתם שאפשר להתקרב אליו. אל תפחדו ללכת על רעיון מקורי שיכול להדליק את הקשר שאתם קרועים עליו. השנה יצליחו לכם קטעים שפעם לא ממש הסתדרתם איתם. מישהו שאתם מכירים טוחן לכם את המוח בגלל פאשלה או פאדיחה שהוא מעורב בהן. העצה שאתם נותנים לו יכולה לעזור גם לכם. מישהו עושה המון רוח רק בשביל לוודא שאתם קולטים את הנוכחות שלו. מצד שני הוא גם קצת חמוד אז שווה לכם לתת לו סיכוי.



לימודים: האנרגיות שלכם מאפשרות לכם להתמודד עם מקצועות בעייתיים שאחרים נפלו עליהם. אתם הולכים להיות גדולים מהחיים וכובשים את לב המורים: סבבה, למה לא ? א-ממה ? קחו נשימה עמוקה בשביל ללכת עד הסוף עם האנרגיות הטובות שלכם, אתם יודעים, לא להישבר באמצע הקטע [באמצע הלימודים].

עם ההורים: אפשר לסמוך עליכם שאיכשהו אתם מוצאים ים של הזדמנויות להתווכח איתם, אבל כמו תמיד אין לכם בעיה להשלים ולהתפייס. ככה זה איתכם, יהיה קשה לכעוס עליכם.

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button