הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל שור – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל שור לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל שור נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי שור לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל שור:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם שוורים כמוכם צפויות לכם חוויות שלא מהעולם הזה, מפני שאתם וגם הם – בראש אחד בכל מה שנוגע לעקשנות ולכישרונות יצירתיים ובכלל, אתם מוצאים איתם שפה משותפת. עם הסרטנים צפויים לכם אחלה קטעים, מפני שאתם ממש מבינים את הסטייל הרגשני והמתפנק שלהם, שאפילו מדבר אל ליבכם. עם האריות צפוי לכם כאסח לא קטן, אבל גם התפייסויות מהירות, אתם יודעים, האריות לא כל כך אוהבים טיפוסים שמפגינים עקשנות גדולה יותר מן העקשנות שלהם. עם הבתולות יש על מה לדבר, למרות שלא צפויים איתם קטעים שאי אפשר בלעדיהם, אבל בעצם – מה איכפת לכם ? נכון ?! אז תשאירו את זה ככה. עם המאזניים זה סבבה לגמרי, מפני שאי אפשר למצוא בני זוג או חברים שכל כך קל להסתדר איתם, כמו עם היצורים הנפלאים האלה שתמיד מוכנים לוותר. אחלה. עכשיו העקרבים, אז ככה, אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תפספסו את מה ש"אלת האהבה" נותנת לכם בסיפור הזה, וזה אומר שצפויים לכם איתם סבבה של רגעים מטריפים ורומנטיים. עם הקשתים, נו טוב, הקשתים, אתם יודעים, חולמים איך לכבוש את הירח או איך לטוס אל כוכב בשמיים, ככה שהנשימה שלכם עלולה להיתקע בקשרים שלכם איתם, אז תחשבו על זה לבד ותחליטו מה שתחליטו, העיקר שיהיה לכם טוב. עם הדגים צפויים לכם קטעים של אהבה וחיבה ואולי, אפילו, הסמקות פה ושם – אז תכינו את האודם בלחיים וקדימה. עם הטלאים צפוי לכם ריגוש משוגע על כל הראש שבכלל לא בטוח שאתם מוכנים לקראתו, אתם יודעים, הטלאים והריגושים נולדו אלה ליד אלה.  


טיפים והזדמנויות: אלת האהבה מצליחה להוציא מכם את מה שהכי טוב אצלכם. הימים שבהם אתם זורמים איתה, הם הימים הכי טובים בשביל ה – לוק שלכם. אל תקשיבו למי שמטרטר לכם רכילויות זולות. הוא לא נמצא פה בשבילכם, הוא נמצא פה בגלל שאין לו חיים משלו. תבדקו ותראו שזה ככה. צפוי לכם דיבור עם מישהו חכם שאתם נורא חשובים בשבילו. סוף-סוף אתם מצליחים להוציא החוצה את מה שכבר המון זמן מציק לכם. כבר בתחילת השנה תוכלו לקבל חינם את מה שרציתם לקנות בכסף. זה הזמן הכי טוב שלכם להגשים חלום. תעשו רק את מה שטוב בשבילכם ולא את מה שאחרים רוצים שתעשו. אתם מעוצבנים על מישהו שכל מה שיש לו בראש זה רק שטויות ואטרף. סבבה, אבל מצד שני אתם גם קצת נמשכים אליו. לא ככה ? 



לימודים: מיקומו של כוכב ונוס במפה האסטרולוגית שלכם, רומז על מזל והצלחה. צפויים לכם לימודים בסבבה כזה, אתם יודעים – באווירה רגועה, בהרבה כיף ועם אחלה ציונים שהשקעתם בהם לא מעט לב ונשמה.

עם ההורים: היחסים זורמים עם הרבה דבש ואתם בראש אחד איתם. גם אם הם מביאים לכם קריזה פה ושם, תמיד יש לכם סבלנות לחכות עד שזה יעבור להם. אנרגיה הקשורה ללימודים שלכם עשויה לזרום אל המתרחש איתכם עם ההורים: הקטע הזה אופייני לשנה רצופת ההפתעות הצפויה לכם.

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button