הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל בתולה – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל בתולה לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל בתולה נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי בתולה לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל בתולה:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל בתולה כמוכם, צפויים לכם קטעים בהם אתם "יורדים" אלה על אלה בסבבה של דאחקות וצחוקים וכאלה, והם גם מבינים את הראש שלכם. עם המאזניים יש לכם קטעים של חגיגות ומסיבות אל תוך הלילה, והם תמיד מוכנים לפנק אתכם ולהקשיב ל"צרות" שיש לכם עם כל העולם ואחותו. עם העקרבים זה הולך להיות יותר ממדהים ואפילו יותר מכל מה שהכרתם עד היום, וזה בגלל שהעקרבים משחקים אותה בגדול בתחום החברתי, ובתחום האהבה, ובתחום החברות ובעצם – בכל תחום שבא לכם בראש. עם הגדיים אתם תשדרו על גל אחד והם פשוט תפורים עליכם, וזה מפני שגם הם [ממש כמוכם] אוהבים חיים מאורגנים ומסודרים ושונאים בלגאנים וכאלה. עם הדגים אין לכם אפילו רגע אחד של שקט ואין-אין עליהם בקטעים של חברות ואהבה, ואם אתם יודעים מה טוב בשבילכם –  אל תחשבו פעמיים וקחו אותם בעיניים עצומות. הטלאים קצת סוערים לטעמכם ובכלל לא בטוח שאתם מסתדרים עם האנרגיות הספונטאניות שלהם וכל זה, אבל אם בראש שלכם לנסות, אז למה לא. השוורים הם יצורים רגועים וחביבים שלא משגעים לכם את השכל, ואפילו מעניקים לכם הזדמנויות להתחבר עם כישרונות יצירתיים, ככה שזה סבבה לגמרי. הסרטנים שופכים עליכם ים של רגשות והמון פינוקים והמון אהבה, ואתם הולכים איתם באושר גדול.


טיפים והזדמנויות: אל תתנו לאף אחד לסכסך ביניכם לבין אנשים שאתם בקשרים איתם. שימו לב למי שבא בפוזה של נחמדות, אבל מחפש מריבות. חברים טובים עוזרים לכם לשכוח מישהו שקשור לעבר שלכם. אל תתביישו לשפוך מהלב את מה שאתם מרגישים באמת. ההצלחות שלכם בקטעים הרומנטיים, מתחילות להציק למי שלא מוכנים לפרגן. זה לא צריך להפריע לכם, אבל אתם רגישים כל כך. פגישה ספונטאנית עם מישהו שבא לכם עליו, מתגלגלת אל בילוי משותף. יש מצב לקטע רומנטי בלי יותר מדי הצהרות ודיבורים. אתם קונים משהו שהדליק את הדמיון שלכם. עושה רושם שעד שאין לכם את הדבר המטריף הזה, אתם לא ממש נרגעים. צפויה התפייסות עם מישהו שפעם היו לכם יחסים איתו, אבל משהו נשבר בדרך. תנו לזה צ'אנס בשביל שזה יחזור להיות מה שהיה.



לימודים: אתם הולכים לעשות בית ספר לטיפוסים שחצניים: זה עשוי להיות סבבה כל עוד תקפידו לסיים את התהליך באווירה פייסנית, בלי לרכוש לעצמכם יריבים. אתם משקיעים מעצמכם ולוקחים ברצינות את הקטע של הלימודים, ולא מזלזלים בשום מקצוע ובשום תחום ובשום בחינה – ככה שלא פלא שאתם מקפיצים לעצמכם אחלה ציונים וסבבה של מחמאות.

עם ההורים: הקטעים עם ההורים יכילו ריגושים מדהימים שיופיעו בעקבות שיחות נפש. אתם נותנים להם את הכבוד שמגיע להם, והם מחזירים לכם באמון ובאהבה. תמיד יש לכם אצלם אוזן שמקשיבה ל-'צרות' שלכם, אז מה עוד צריך?

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button