הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל עקרב – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל עקרב לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל עקרב נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי עקרב לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל עקרב:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה- אם אתם מחפשים לעצמכם קטעים מוטרפים, וחגיגות מדהימות, וחברים שקולטים את הראש שלכם ממרחק של מאתיים מטר, לכו על עם חברים שהם בני ובנות מזל עקרב כמוכם. עם עקרבים כמוכם, צפויים לכם קטעים שלא תשכחו, וזה מפני שהם [ממש כמוכם] מחפשים ריגושים, אהבה וקטעים רומנטיים. עם הגדיים אתם הולכים לעשות חיים משוגעים, והם בדיוק מה שאתם מחפשים ברגעים בהם צונחות לכם דמעות על הלחיים ויש מי שינגב אותן [את הדמעות]. הכינו את הממחטות. סבבה. עם הדליים אתם מחפשים אטרפים שלא מהעולם הזה ואין-אין עליהם כשצריך להתחבר עם הרגשות הכי סוערים, והכי משוגעים, והכי מוזרים, והכי לא שגרתיים, והכי מה שבא לכם בראש. גם הדגים זורמים איתכם על הגלים הכי גבוהים ומסדרים לכם קטעים רומנטיים שפשוט תפורים עליכם. אם אתם מחפשים מישהו לאהוב, לכו על ידיד משבט הדגים. הם סבבה בקטע הזה, אתם יודעים. הטלאים קצת עוצרים לכם את הנשימה, בגלל שאיתם אין מצב של שקט, ככה שאם בראש שלכם גם לנוח פה ושם, כדאי שתחשבו שוב. עכשיו אתם מגיעים אל הפרס ואל הצ'ופצ'יק של הרגשות הכי כמוסים והכי סודיים והכי אינטימיים שלכם, וזה אומר שהגעתם אל השוורים. כן כן – השוורים הם החלום הכי חלומי שלכם, אל תחשבו פעמיים, קחו אותם בעיניים עצומות ולכו איתם אל המקומות הכי רומנטיים שקופצים לכם לתוך העיניים. הסרטנים מאפשרים לכם להירגע מכל הבלגאן, ומעניקים לכם שעות של פינוקים, ואהבה, ותשומת-לב, וחברות טובה, וידידות מהסרטים ו…בעצם, למה שלא תנסו ? עם הבתולות אתם יכולים להעביר אחלה קטעים שפויים ויציבים שמחזירים לכם את הצבע ללחיים, ויש על מה לדבר. עם המאזניים כמו עם המאזניים, תמיד אפשר לסמוך עליהם בחברות טובה, ובהתחשבות, ובאהבה ובכל מה שיכול להפוך את החיים שלכם ליותר טובים ויפים.


טיפים והזדמנויות: יהיו כאלה שינסו לשדך לכם אבל האמת היא שאתם מסתדרים יפה מאוד בלעדיהם. בכלל לא בטוח שהטעם שלהם דומה לטעם שלכם, אתם יודעים. הפנויים והפנויות שביניכם יכולים לגלגל קטע רומנטי אל משהו שווה, אבל בתנאי שתפסיקו לחלום על פרשייה שיצאה לכם מהחיים. יסוד המים שופך אנרגיה יצירתית על אלה מביניכם החולמים לפתח קריירה בעלת אופי ייצוגי, כמו משחק ודוגמנות. זו השנה שלכם לסגור חשבון עם כל מיני אנשים שביקשתם מהם דברים והם סירבו לכם. לא צריכים לריב, יש גם שיטות שקטות שאתם בטח מכירים. יש מצב שתקבלו התנצלות ממישהו ששיחק לכם ברגשות. אז נכון שאתם מאמינים לו שהוא מצטער וכל זה, אבל כדאי שתמשיכו לפקוח עליו עיניים. אתם מקבלים אחלה רמז ממישהו ששיחק אותה כאילו שאתם לא בראש שלו. יש מצב שהוא מעביר לכם את זה באמצעות מישהו ששניכם מכירים.



לימודים: ציונים טובים זורמים אליכם ומשפיעים לטובה על מצב רוחכם: במקביל, כדאי שתנהגו בעדינות עם מורים הידועים בנכונותם להיפגע. אתם מוצאים שיטות מדהימות שעוזרת לכם להתגבר על מקצועות שנתקעתם איתם בעבר, ככה שצפויה לכם קפיצה אדירה בציונים וכולם מאושרים מזה.

עם ההורים: אתם מוכנים לשכוח את העקרונות שלכם ביחסיכם עם ההורים: נראה שהפיצוי שאתם זוכים לו שווה את זה. אז נכון שאתם לא בדיוק מאלה שמתביישים לומר להם את מה שעובר לכם בראש, אבל תמיד יהיה לכם את השכל שיאפשר לכם לעצור עוד לפני שהגזמתם.

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button