הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל קשת – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל קשת לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל קשת נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי קשת לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל קשת:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל קשת כמוכם, צפויות לכם חברויות בסטייל מה-זה מוטרף, ומה-זה הרפתקני, ומה זה בראש טוב – ככה שכולם יכולים לבוא ולקנא ושיתפוצצו הקנאים. עם הדליים אתם קוטפים את השמיים יחד עם הירח והכוכבים, ויחד עם העננים הכי וורודים והכי רומנטיים והכי מוטרפים שרק יכולים לבוא לכם בראש. אין-אין כמו הדליים בשביל לסדר עבורכם לילה של ריגושים וחוויות מהסרטים. עם הדגים אתם זורמים אל תוך הים ואל תוך לילות ארוכים עם שיחות עד אור הבוקר, אבל אם אתם מתכננים עליהם משהו רומנטי – כדאי שתחשבו שוב: הדגים נורא רציניים כשמדובר ברומנטיקה ועלולים להזיל דמעות אם העניינים האלה לא ממש מסתדרים.  עם הטלאים צפוי לכם אקשן ישר מתוך התנור הלוהט, וזה בגלל שהם תמיד בראש אחד איתכם ובראש אחד עם כל התעלולים שבא לכם עליהם: הטלאים הם בני זוג מה שקוראים "אולטימטיביים". התאומים שאיתם צפויים לכם רגעים הכי תזזיים והכי מתגלגלים והכי אוהבים והכי רומנטיים והכי צוהלים והכי חוגגים והכי ללא דקה אחת של שקט, מה שמאוד מדבר אליכם: או-הו כמה שזה מדבר אליכם. הסרטנים הם אחלה כשאתם צריכים מישהו בשביל לשפוך דמעות על הכתף שלו, אבל הם קצת נסחפים ברגשות שלהם בכל מה שנוגע לאהבה וכאלה, אתם יודעים. עם המאזניים אתם מתאזנים [ססססתאם] וסוגרים חברויות ששום דבר לא יכול להפריד ביניכם לבינן.


טיפים והזדמנויות: צפוי לכם אחלה שנה בחברת מישהו שתמיד מביא לכם אנרגיות בסבבה. זו גם יופי של הזדמנות להשתחרר ממי שמביא לכם אנרגיות מבאסות. השנה יבואו לכם קטעים מדהימים עם מישהו מוטרף שתפגשו במקום הכי לא צפוי ובזמן הכי מפתיע. ככה זה כאשר הכוכבים מבשלים לכם הפתעות. צפוי לכם קטע חברתי שממבט ראשון ייראה לכם על הפנים, אבל אחרי שתתנו לו צ'אנס נוסף, אז ישר תראו שהיה שווה לכם. יש מצב לתחרות ביניכם לבין מישהו שבצורה כזו או אחרת הוא חבר שלכם. סבבה, רק אל תתנו לשטויות האלה לקלקל את הידידות ביניכם. זה הזמן להשקיע בכישרונות היצירתיים שלכם ואם אתם בקטע של מוסיקה, אז יש מצב שאפילו תקימו להקה או משהו בכיוון. אם החלטתם להוריד מהראש שלכם מישהו שמתעלק עליכם וסתם מנג'ס, אז כדאי שתעשו את זה בלי לחכות לאיזה נס שיבוא ויציל אתכם.



לימודים: קטעים מוטרפים בבית-הספר מזמינים אירועים משעשעים, ויוצרים קשרים חברתיים שלא היו יכולים להיווצר בדרך אחרת. אתם זורמים עם הראש שלכם שמביא אתכם להמציא רעיונות שלא מהעולם הזה. עכשיו נותר רק לקוות שגם המורים שלכם יודעים להעריך את הסיפור הזה. בעצם, למה לא.

עם ההורים: האנרגיות עם ההורים הם ממש גן של שושנים: יש לכם איתם אחלה יחסים שבעולם ואם תפעילו עליהם קצת מיכולת השכנוע שלכם, אתם יודעים, הם ייתנו לכם את החופש ואת העצמאות שאתם כל כך אוהבים.

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button