הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל גדי – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל גדי לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל גדי נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי גדי לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל גדי:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל גדי כמוכם, צפויים לכם חיים יפים ויציבים, עם המון רצינות וכאלה ועם קטעים כמו נאמנות, עקביות, כבוד וחוש אחרית – אחלה, בדיוק כמו שאתם אוהבים. עם הדגים צפויים לכם חיים יפים וזורמים, עם הרבה בריכות ואגמים ועם הרבה גלישה על גלים גבוהים וריח של ים ושל סלעים וסבבה. עם השוורים אתם מוצאים שפה משותפת ושניכם [אתם וגם הם] פוסעים בשלווה אל השדה וחוגגים שם אחלה של ידידות וחברות. אבל הנה-הנה-הנה צפויים לכם אחלה קטעים עם המזל שהכי תפור עליכם, והכי עושה לכם טוב והכי ובכלל, ה-ס-ר-ט-נ-י-ם ! עם היצורים החמים, הרגשניים, האוהבים והמפנקים האלה – צפויות לכם חוויות שלא תרצו לשכוח לעולם. הסרטנים הם החברים הכי טובים שלכם, ממש כמו שהם בני הזוג הכי הכי בשבילכם. עם הבתולות זה ממש הולך להיות לכם בסדר, וזה משום שהתכונות שלהם די דומות ודי מזכירות את התכונות שלכם, ותחשבו על זה. עם המאזניים אתם תופסים סבבה של קטעים, וגם עם העקרבים הולכות להיות לכם חוויות והתנסויות מוטרפות. עם הטלאים לא בטוח שצפויות לכם חוויות שאתם תרצו להפנים או לרוץ ספר למישהו, וזה בגלל שהטלאים רוצים להדליק את העולם באש של ריגושים והסתערויות ספונטאניות ו…בקיצור – עושה רושם שזה לא משהו שאתם רוצים לחלום עליו בלילה, אבל אף פעם אי אפשר לדעת בגלל שתמיד יש הפתעות. לא ככה? 


טיפים והזדמנויות: אם בראש שלכם להתחבר עם מישהו שאתם דלוקים עליו, אז הכי טוב בשבילכם זה לבקש מחבר שישדך לכם אותו. אל תעשו את זה לבד. הכוכבים רואים שאתם נורא רוצים להגיד משהו למישהו שכל הזמן נמצא בראש שלכם. יש מצב שתקבלו בחלום את הרמז של 'איך לעשות זה'. צפויות בשורות טובות לגדיים שמתכננים מסיבה גדולה או אירוע חברתי ענק. מה שהכי חשוב בסיפור הזה הוא שתמיד תשתדלו להיות הכוכבים של האירוע. יש מצב שאתם הולכים להגיד למישהו את מה שאתם חושבים עליו. אם זה מה שהחלטתם לעשות, אז אולי כדאי שתעשו את זה ביותר עדינות ממה שהתכוונתם. הכוכבים מראים שהולכת להיות לכם אחלה שנה בכל מה שקשור ליחסים שבין בנים לבנות, בעיקר בקטעים שעד עכשיו לא ממש תפסו כיוון.



לימודים: אין צורך שתעשו השוואות בין הציונים שלכם לבין ציונים של אחרים. אתם אחלה כמו שאתם. אתם יודעים איך להשקיע ואיך לתת מעצמכם ואיך לתפוס דיבור עם המורים [כשצריך], ככה שצפויה לכם סבבה של שנה בקטע הזה.

עם ההורים: הקפידו לעמוד בהתחייבויות, בעיקר אם מדובר בהבטחות שנתתם להורים ושקשורים בלימודים. אין-אין עליכם ביחסים איתם, וזה משום שאתם הולכים לתת להם את הכבוד המגיע להם, ותמיד תשתדלו להגיע איתם להסכמים שמשמחים את כולם.

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button