הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל דלי – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל דלי לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל דלי נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי דלי לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל דלי:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל דלי כמוכם, מתבשלים לכם קטעים שאנשים אחרים [אלה שלא דליים] יכולים רק לפנטז עליהם בחלומות הכי מופרעים שלהם, וזה בגלל שכל מה שקורה עם הדליים – חייב להיות מגניב, משוגע, מקורי, מדהים ומוטרף על כל הראש. עם חברים וידידים ממזל דגים, צפויים לכם קטעים מה-זה אוהבים ומה-זה מפנקים ומה-זה מרעידים את הוורידים של הלב ובקיצור, נראה שכבר הבנתם שהולך להיות לכם שמח עם ילידי מזל דגים, שגם נורא יכולים להשתתף איתכם בקטעים יצירתיים ואמנותיים. עם הטלאים צפויים לכם קטעים מדהימים שמשפריצים מהם אש ולהבות והכול נראה כמו אקשן גדול ועצום שמישהו שכח לכבות לו את האור, וזה בגלל האנרגיה הסוערת והלוחמנית שלהם. סבבה. אבל-אבל-אבל אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם ומה יכול לזרוק אתכם אל תוך האושר של הקשת בענן – לכו על האריות ! אין-אין כמו היצורים המלכותיים האלה בשביל לסדר לכם את החיים על הצד הכי טוב שיש. עם המאזניים המקסימים צפויים לכם קטעים של חברות יפה, ידידות חלומית ואהבה בוערת. עם העקרבים צפויים לכם חיים של שחור או לבן, אין באמצע, איתם הכול חד וברור כזה, אתם יודעים, לפעמים זה טוב אבל לפעמים זה קצת בעייתי. לכו תדעו. עם הקשתים זה סבבה וכל המילים הטובות, בגלל שלקשתים יש אופי שקצת מזכיר את האופי שלכם, ככה שעושה רושם שתסתדרו איתם לא רע.


טיפים והזדמנויות: יש מצב לחידוש קשר עם מישהו שפעם לא הסתדר לכם איתו. אתם שומעים אותו מדבר ורואים שמשהו טוב עובר עליו. סבבה, שווה לתת צ'אנס. במקביל, אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שלא משקיע ביחסים שלו איתכם. אם גם יש לו מצבי רוח וכאלה, אז ממש כדאי לכם לחתוך. מישהו לוקח אחריות על מילים שאמר עליכם ואפילו מוכן להתנצל. הרבה דברים טובים מתחילים לצאת החוצה ואתם מוכנים לסלוח לו. צפוי קטע מדליק בחברת מישהו שיש לו מקום רומנטי בלב שלכם. אם אתם חושבים שהוא אדיש כלפיכם, כדאי שתדעו שהוא לא. אנשים טוחנים לכם במוח, אבל אתם עושים את מה שהלב שלכם אומר. תמיד יהיו כאלה שיגידו לכם מה לעשות, בלי שיש להם אחריות על התוצאה.




לימודים: אל תרגישו שמשהו לא בסדר איתכם אם אתם מתעניינים במקצועות שלא מדברים אל תלמידים אחרים. עושה רושם שהמורים שלכם הולכים לבלוע את הרעיון שאתם לא תלמידים שגרתיים, ושאם הם רוצים להבין את הראש שלכם, אז כדאי שיתאמצו קצת.

עם ההורים: אנרגיה טובה במיוחד צפויה לכם עם ההורים. מצד שני, עושה רושם שההורים שלכם יצטרכו להתרגל לרעיון שהם מגדלים ילדים ממזל דלי, ושאין להם הרבה ברירות אלא להיכנע לראש המוטרף והלא שגרתי שלו.

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button