הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל דגים – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל דגים לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל דגים נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי דגים לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל דגים:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל דגים כמוכם, צפויים לכם הקטעים הכי משגעים והכי וורודים והכי כיפיים והכי רגישים והכי בעולם, וזה מפני שאין-אין על מזל דגים [כמוכם] בכל מה שנוגע לקטעים שבינו לבינה. זהו, נקודה. עם הטלאים אתם יכולים לצאת לסדרת חגיגות עד אור הבוקר, וזה משום שהיצורים האלה מסוגלים לחגוג עד שהם נופלים מהרגליים ובכלל, הם מסדרים לכם אחלה אטרפים שבעולם. גם עם השוורים הולכים להיות לכם קטעים מהסרטים, וזה בזכות השקט הנפשי שלהם שפשוט משדרג לכם את החיים. הסרטנים די דומים לכם באופי הביישן והמופנם שלהם, וזה אומר שצפויות לכם איתם אחלה חברויות וסבבה של קטעים בלייניים: שווה לתת צ'אנס. עם האריות זה יכול לזרום לכיוונים מפתיעים, אבל בתנאי שלא תפסיקו לספר להם עד כמה הם מדהימים וכאלה, וזה בגלל שהם זקוקים למעריצים, אתם יודעים. אבל כאן אנחנו מגיעים אל הבתולות ואל החגיגה הגדולה מכולן, בטח כבר הרגשתם, וזה הודות לקשר המופלא שצפוי לכם עם המזל שהכי תפור עליכם ושתמיד מעניק לכם הרגשה של ביטחון ויציבות וכל מה שאתם מאחלים לעצמכם. גם המאזניים החביבים עשויים ללכת איתכם לא רע, למרות שלא תמיד הם מצליחים לזרום איתכם על אותו הגל. לא נורא. עם העקרבים אתם יכולים להגיע לשמיים, רק כדאי שתיקחו בחשבון שאיתם לא משחקים בסתם משחקים, ואם אתם לא ממש מתכוונים ברצינות, אז כדאי לכם לחשוב על זה שוב. גם הגדיים אוהבים קטעים מחייבים, ככה שאם בא לכם על משהו יציב ושפוי, לכו על זה בעיניים עצומות.


טיפים והזדמנויות: זו שנה בה בא לכם לעשות קצת כסף. זה קטע שצפויה לכם איתו אחלה הצלחה כל עוד לא תיפלו בתוך מלכודת תחמנית של אנשים שמבטיחים לכם ולא מקיימים. אתם שייכים ליסוד המים שהוא אחד מתוך ארבעה יסודות שהם אש, אוויר, מים ואדמה. הקטע הזה מזרים אליכם מזל והצלחה במקומות כמו חוף ים, אגם או בריכה. אל תתרגשו בגלל מישהו שהקנאה אוכלת אותו ובגלל זה הוא זורק לכם מילים עוקצניות. בהפוך על הפוך כדאי לכם לשתף אותו בתוכניות שלכם. משהו טוב קורה לכם בחברת מישהו שהראש שלו מלא ברעיונות מוטרפים. יהיו כאלה שזה לא ימצא חן בעיניהם אבל זו כבר הבעיה שלהם, לא שלכם. נכון או לא ? אתם מסתדרים סבבה עם מישהו שיש לו ים של מעריצים אבל הוא החליט להתחבר איתכם. הוא דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו.




לימודים: הכוכבים ממשיכם להאיר לכם את מסלול הלימודים. אתם אחלה תלמידים שצפויים להם אחלה ציונים, בעיקר במקצועות שצריך להפעיל בהם דמיון עשיר ויצירתיות. יצירתיות, כן אתם. אלא מי?

עם ההורים: הסבלנות תשתלם לאלה מכם שיסכימו להחליק קטעים בלי להתעצבן. גם ההורים, מצידם, יפרגנו לדברים שבעבר התנגדו להם. צפויים לא מעט רגעים שהם לא ממש מבינים את הראש היצירתי שלכם, אבל ברגע שהם קולטים, הדברים מסתדרים לכם על הצד הטוב ביותר. מה עוד צריך?

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button