הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל מאזניים – הורוסקופ שנתי למזל מאזניים

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל מאזניים שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל מאזניים, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל מאזניים: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכב ונוס שליט מזלכם בשנת 2019 מוביל אל פרק זמן בו צפויה לכם התחדשות גדולה. מוקדם עדיין להיכנס למצב של אופוריה ולהתמסר לאשליות, אם כי מותר להיות אופטימיים ולהתנהג כאילו מה שייחלתם לו כבר קורה.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: מישהו מעביר לכם מסר חשוב בקטע רומנטי. נראה שהידיעה תגרום לכם לראות את הנתיב האישי באור שונה מאשר הורגלתם עד כה. חדשות טובות מגיעות אליכם. לפני הכול אתם חייבים לברר עם אדם אשר יקר לליבכם, מה בכוונתו לעשות כאשר ייצא מהמשבר הפוקד אותו. עדיף שתשלימו עם מה שיש- לא כול התוכניות שלכם מתגשמות והתסכול שלכם עלול לטפס לגבהים.
אביב 2019: זה הזמן לבחון קשרים שאתם גוררים אתכם מסיבות היסטוריות והיסטריות. זכרו כי כל עוד אתם מחויבים לקשר כלשהו, אתם מונעים את הסיכוי לתחילתו של קשר אחר. במקביל, צפוי אירוע רומנטי ובו התפתחויות מבטיחות, מה שלא מפליא כלל וכלל. על מנת להעמיק בפרטים כדאי לכם לקבל את עצותיו של מיסטיקן מומחה בתחום הרומנטי.


קיץ 2019: תצטרכו להפעיל אינטואיציה יחד עם היגיון- אך בעקרון, כדאי לתת צ'אנס למחזר שראוי. אל תבזבזו זמן ואנרגיה על כל מיני גורמים שליליים שאינם תורמים ואינם מעודדים אתכם, אלא רק משחררים לאוויר אנרגיות שליליות ומזיקות.
סתיו 2019: מהלכיו של כוכבכם ונוס מעניקים לכם רגעים שטופי אהבה ואושר. צפויים תנאים מדהימים יסייעו להעמקתם של קשרים רומנטיים. אם היה אפשר לצבוע את פרק הזמן הזה בצבע, זה היה, ללא ספק- הצבע וורוד. הרווחתם הכול ביושר.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: יוזמה פיננסית בעיתוי הנוכחי יכולה להביא אתכם להצלחה כלכלית, אך זאת בתנאי שתבחנו את הנושא לעומק. מישהו קרוב וחשוב עבורכם, מבהיר את עמדותיו כלפיכם וכמו כן, המידע שמגיע אליכם גורם לכם למהפך בדעות שהיו לכם עד כה.
אביב 2019: קשה לכם להתרכז בעבודה אולם אתם חייבים לעשות מאמץ כדי לעמוד בהתחייבויות שלכם. פניה לגורמים חיצוניים, תפתיע בתוצאות חיוביות במיוחד. הימנעו מלעשות מהלכים שאין מהם דרך בחזרה. הטקטיקה להתעלם מבעיות כלכליות עלולה להפוך להרסנית. כשהדברים יתחילו לזרום בחופשיות, לא תבינו מדוע התעוררתם רק עתה. מצד אחד, חבל על הזמן האבוד, אך מצד שני, לא יכולתם לעשות קודם לכן את מה שצריך, בגלל שלא הייתם מסוגלים להקריב קורבנות.



קיץ 2019: מהפך לא צפוי שיתרחש במקום העבודה, יאלץ אתכם לשנות תוכניות. אם אינכם בטוחים מהו הצעד הנכון, מוטב שתדחו כול החלטה. השקעה של זמן בלימוד וחיפוש מידע נוסף, תתברר כמשתלמת במיוחד. בימים אלה אתם משדרים אופטימיות וטוב שכך, הדבר עשוי להשתלם בעתיד.
סתיו 2019: אתם מבינים את מה שאנשים אחרים רוצים להגיד – רגע לפני כולם. נראה שלעמיתיכם קשה להתמודד איתכם, ובגלל רגשות של חוסר פרגון, מתקבלת תחושה של עוינות מסוימת. אתם יכולים להפיק תועלת גם מהמצב הקיים, אם תגלו יצירתיות.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה למאזניים את המספר 6 [ ביחד עם מזל שור] ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל מאזניים, כלומר: הרמוניה, חביבות, פייסנות ורוגע: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 6 [יצירתיות והתחשבות בזולת], כדאי ללבוש גוונים של פסטל ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה אמזונייט.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על אבן המזל השנתית שלכם, אמזונייט: אמזונייט מפתחת את החוש הנבואי ועל כן היא בשימושם של אסטרולוגים וקוראים בקלפים. טובה במיוחד עבור אנשים המשרתים שליחות בעלת אופי ממלכתי. מומלץ להניחה במקומות ובמשרדים בעלי אופי ציבורי. מיטיבה עם מורים ועם מדריכים. נפלאה לאלה היוצאים להפלגה ומומלצת במיוחד למי ששואף להתחבר עם ילידי מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן. יש לענדה על הצוואר או לשאתה בתיק.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

 

מאמרים קשורים

Back to top button