הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל קשת – הורוסקופ שנתי למזל קשת

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל קשת שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל קשת, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל קשת: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכב יופיטר שליט מזלכם בשנת 2019 יוצר אירועים לפיהם הקונפליקטים שליוו אתכם במהלך התקופה האחרונה- פשוט מתמוססים. חוויות של תיקון והתחדשות רומנטית משקפות את יכולתכם להיות מספיק גמישים כשצריך.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: הקפידו על הפרדת כוחות בין בני המשפחה ובין החיים הפרטיים שלכם. שמרו על ראש פתוח, כי זה הדבר הכי חשוב כעת. למרות הטענות שלכם, התנהגות של בן/ת הזוג ממש בסדר. מוטב שתחזרו בכם מהמילים שאמרתם בזמן האחרון. התנצלות בהחלט תתרום לטיהור האווירה ותחולל נפלאות. הנטייה להתפשר, מגיעה לנקודת רוויה ואתם מרגישים שדרוש לכם משהו אחר. יש לכם זמן לשקול את הדברים ולהתעדכן, בעיקר אם מדובר ביחסים שבינו לבינה. גייסו לצורך העניין את המכרים שלכם, כדי שיעזרו לכם להתחבר לאנשים ומקומות בהם יש לכם סיכוי להגשמה עצמית.
אביב 2019: אל תרגישו שמשהו לא בסדר איתכם כאשר תסכימו להצעות שבעבר נרתעתם מהן. אם תצליחו להתעלם מ – 'מה חושבים האחרים', תוכלו להזניק לשמיים את חייכם הרומנטיים. אתם מתחילים את התקופה עם גל של חששות הזוי שקשה לכם להתגבר עליו אבל הפתרון הוא פשוט וקל. פשוט תסמכו על עצמיכם ועל תחושות הבטן שלכם!


קיץ 2019: אחרי תקופה מעט מאתגרת… המזל הטוב מחייך אליכם במצבים חריגים, מוזרים ולא שגרתיים. כל ניסיון לגרום לאנשים אחרים להבין את הראש שלכם, עלול להיתקל באדישות. דווקא עכשיו אתם מגלים שקשר רומנטי וותיק אשר ייחסתם לו חשיבות רגשית רבה, היה מבוסס על אינטרסים צרים.
סתיו 2019: בקופה זו של השנה הכוכבים לא מתלהבים משינויים, וזאת גם אם טיפוסים הרפתקניים טוחנים אתכם בהבטחות זוהרות בקטעים שבינו לבינה. שיחה עם מישהו מחדרי חדרים, תעזור לכם להתפכח מאשליותיכם. נקודות החולשה באישיותכם באות עתה לידי ביטוי. קחו את עצמכם בידיים.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

חורף 2019: עלולים להתפתח וויכוחים פיננסיים עם אדם קרוב. שמרו על איפוק בלי לוותר על מה שמוגדר כקו אדום. הצורה בה תפגינו את היכולת שלכם לתקשר בשעת כעס, תהיה בעלת השלכות עתידיות. גם אם אתם לחוצים, בדקו על מה בעצם מדובר. זה מסוג הדברים שכדאי להניחם לפתחם של מיסטיקנית או יועצת רוחנית שתוכל לייעץ לכם כיצד לנהוג.
אביב 2019: מידת המעורבות של אדם קרוב לכם במצבים קרייריסטיים שמתרחשים כעת, תלויה בשיתוף הפעולה שלכם. שמרו לעצמכם את הזכות לפעול, זאת בעקבות מידע שיגיע אליכם ממקור לא צפוי. ויכוחים לא נעימים יכולים להימנע, אם תפעילו את כשרון השכנוע שלכם. הידע הרב שאתם מפגינים, מרשים מאוד את מי שנמצאים בסביבתכם. מצד שני, אתם משדרים חולשה פנימית שנובעת ממתחים רגשיים. טיפ: שחררו!



קיץ 2019: במקום העבודה שלכם חשוב להקפיד על פתיחות ויכולת להכיל גם את מי ששונה מכם במידה רבה. מובן מאליו שאין זה אומר וויתור על הרצונות שלכם ועל זכויות בסיסיות. אם מישהו אנוכי מלחיץ אתכם בדרישותיו, הגיע הזמן להבהיר את עמדתכם.
סתיו 2019: תגובה לא צפויה מעמיתים לעבודה, מפתיעה אתכם, ועלולה גם להיות לא נעימה במיוחד. מרגיז אתכם להבין שאתם תלויים בצד השני, יותר ממה ש-'הוא' תלוי בכם. התארגנות יעילה יותר תעזור לכם לעבור בהצלחה מרשימה את פרק הזמן הזה. למרות ניסיון העבר, מותר לכם לגלות קצת יותר אופטימיות. אתם מפצים את עצמכם על ידי הנאות שטחיות. כדאי שתשימו לב לאנשים בעלי פוטנציאל שעלולים לפגוע בכם מבחינה כלכלית. בכול מקרה, אתם צריכים לשמור על עצמכם.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לקשתים את המספר 3 ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל קשת, כלומר: פתיחות, הרפתקנות, נאורות וליברליות: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 3 [חופש ועצמאות], כדאי ללבוש גוונים סגולים ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה רודנייט.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על קריסטל המזל השנתי שלכם, טורמלין: אבן הטורמלין מגנה מאנרגיות שליליות, משפרת את היכולת להתבוננות פנימית. מעניקה אומץ לאנשים המבקשים לפתוח את סגור ליבם, אך מסיבה כלשהי הם חשים חסומים. יש לענוד על הצוואר או לשאת בתיק.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

 

מאמרים קשורים

Back to top button