הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל גדי – הורוסקופ שנתי למזל גדי

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל גדי שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל גדי, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל גדי: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכב סטורן שליט מזלכם בשנת 2019 מוביל אל מצבים בהם המסתורין והסוד הופכים לנחלתכם בכל מה שנוגע לרגשי הלב. חוזר אליכם האמון בנפש האדם הודות לסדרת אירועים הקשורים לנושאים כספיים. נראה כי מישהו נוהג כלפיכם בהגינות שאין דומה לה.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: הכוכבים מבשרים על פרק זמן שופע הזדמנויות רומנטיות. יש לא מעט אנשים שמנסים לקבוע אתכם פעילות משותפת לבילויים או לקטעים חברתיים. אתם צריכים לגלות קצת יותר התלהבות והיענות, אם בא לכם להישאר פופולאריים. לא יחזרו אחריכם לנצח אם תמשיכו לומר לא. גם אתם מרגישים צורך לשנות משהו בסיסי מאוד בחיים שלכם אבל עדיין לא סגורים לגבי הדרך. זהו פרק זמן מתאים למשימות שדורשות גמישות מחשבתית.
אביב 2019: אתם מחוזרים ומוקפים אנשים שרוצים להיות בקרבתכם. חוסר הסיפוק שאתם חווים נעוץ בבעיה פנימית אי שם בתוך הראש או הלב שלכם. אתם מרגישים שאתם עלולים להיפגע ומעדיפים לא לנקוט עמדה ברורה.


קיץ 2019: יש לכם הרגשה פנימית שאי אפשר לסמוך אפילו על הקרובים ביותר. זאת בגלל אכזבה שהותירה בכם שרידים של אי שקט וחשדנות כלפי הסובבים אתכם. כל הניסיונות שלכם ל-'צאת מזה' מבוססים על בריחה לכיוונים שליליים – הגיע הזמן שתסלחו להם ובעיקר לעצמכם. על היבטיהם הרוחניים של אותם 'כיוונים שליליים', כדאי לכם לדון עם יועצת רוחנית בפגישה אישית.
סתיו 2019: בקופה זו של השנה בתחום הזוגי והאינטימי, אתם זקוקים למרחבים אין סופיים. עליכם לקחת בחשבון שאין הרבה בני זוג שיכולים לזרום איתכם לגבהים שכאלה בלי לאבד את הסבלנות. אל תשכחו: ניחנתם בתעצומות נפש המאפשרות לכם לחדש בקלות את מאגרי האנרגיה שלכם, כי כמו שאתם יודעים – כל סיום מבשר על התחלה חדשה.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: התנגדות של אחד מעמיתיכם לעבודה לתוכנית שהצעתם, אינה מצדיקה מריבה. אין שום סיבה לגלות עקשנות רק בשביל העקרון. גם הצד השני מתפשר איתכם לעיתים קרובות, לכן גלו סבלנות כלפי הזולת, הרי גם אתם זקוקים לזה. שמרו על צניעות וענווה בעבודה. לא צריך לנהוג בהתנשאות כלפי כל מי שאינו זריז מחשבה כמוכם. הקשיים שאתם מתמודדים איתם היו יכולים להיפתר מזמן, אם הייתה לכם נכונות לוויתורים.
אביב 2019: קחו אחריות לגבי היכולות שלכם והגשמתן במציאות. אין טעם לקטר ולהאשים את הסביבה בחוסר ההצלחה שלכם. מה שאתם לא משיגים, זה בגלל שאינכם רוצים. הפנימו את העובדה שאין לכם שליטה על כול מה שקורה סביבכם. אין טעם לחזור לאחור ולהתמקם בנוחות בפוזה של 'קורבן'. כבר הייתם שם בעבר. מה שהיה כבר הסתיים ואין סיבה לסמוך על 'המזל' ולצפות לנס שיוציא אתכם מהבעיה. אז מה לעשות? הקדישו יותר תשומת לב לעצמכם, תכינו תוכנית פעולה וצאו לדרך! אתם יכולים להתייעץ עם מאמן אישי שיוכל לעזור בהצבת היעדים והמטרות שלכם בתקופה זו.



קיץ 2019: אתם שוב מסתבכים בניסיונות 'להציל את כול העולם', במקום להעצים את מסלול הקריירה האישית. מבחינה כלכלית, יש לכם מספיק עניינים לטפל בהם, ועל כן מומלץ לעסוק קודם כול בבעיות שלכם. אם תעשו זאת, הסביבה תתמוך בכם לכול אורך הדרך כי אתם עושים את הדבר הנכון.
סתיו 2019: מצב הכוכבים חיובי עבורכם בתקופה זו. מאזן הכוחות ביניכם ובין עמית בעבודה, ייצב את המצב לטובתכם. פיוס עשוי להביא לשיתוף פעולה בקנה מידה גדול ולכן עליכם לנסות למנף את המצב לטובתכם.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לגדיים את המספר 4 [וכך גם למזל בתולה] ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל גדי, כלומר: שאפתנות, רצינות, אחריות ונאמנות: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 4 [הצלחה קרייריסטית], כדאי ללבוש גוונים כהים או אפלוליים ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה עין הנמר.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על אבן המזל השנתית שלכם, עין הנמר: מכונה כך בשל צורתה ומצוינת לשיבוץ בתכשיטים שנועדו להגן על העונד אותם. יש לענדה על הצוואר או לשאתה בתיק. מחזקת את הגוף הפיסי ועל כן היא פופולארית אצל ספורטאים ואצל כל מי שהפעלת הגוף חשובה לו. מיטיבה עם אלה הסובלים מדיבור פנימי בלתי פוסק הגוזל מהם אנרגיה וגורם להפעלה אינטנסיבית של מנגנוני הגנה נפשיים.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

 

מאמרים קשורים

Back to top button