הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל דלי – הורוסקופ שנתי למזל דלי

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל דלי שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל דלי, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל דלי: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכב אוראנוס שליט מזלכם בשנת 2019 מוביל אל מצב לפיו הביטחון העצמי המאפיין אתכם מחזיק אתכם מעל פני המים. נסיעות וטיולים רומנטיים מעולם לא נראו יותר אפשריים. בשנה הקרובה תקבלו הצעות פיקנטיות שיהיה עליכם לשקול ברצינות.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: השפעה מבורכת של ונוס מזרימה אנרגיות טובות ואתם מרגישים ברי מזל. בגדול, עוברת עליכם תקופה טובה במישור הרומנטי. אתם קצת מתלבטים וזאת מכיוון שאתם נמשכים לכמה כיוונים, ורוצים להספיק הכול ולראות את כולם. זה כמובן בלתי אפשרי. מומלץ לחלק את הזמן בתשומת לב.
אביב 2019: יחסים שהיו מובנים מאליהם, דורשים השקעה חריגה: זה הזמן לעצור ולבחון את צרכיו של הצד השני. האביב בחיתוליו ואתם לא מצפים ליותר מידי, במיוחד לא מאדם שדי אכזב אתכם לאחרונה. העובדה שקבלתם בעבר 'רגליים קרות', אינה מעידה על חוסר יכולת להפגין רצינות, בעיקר בתחום האישי. על מנת לצמצם טוטאלית את הסיכונים, כדאי לכם להחליף מילים בנושא עם אנשים בעלי חשיבה נטראלית כמו יועץ רוחני או מיסטיקנית.


קיץ 2019: הכוכבים רואים שצפויות שיחות נפש המיטיבות עם התקשורת הבין-אישית, וזאת גם אם לא תזכו בהיענות מיידית. לשיפור האווירה כדאי שתוותרו על עקרונות שרק משמחים את מתחריכם. כל שתעשו עכשיו למען בן / בת הזוג, יחזור אליכם בגדול.
סתיו 2019: תנו תשומת לב מיוחדת לילידי מזלות המים, אתם יודעים – דגים, עקרב וסרטן. אלה האנשים שיעניקו לכם את החום והאהבה שאתם כה זקוקים להם בתקופה שבה אתם חשים צורך להתבודד. בעוד אתם נוטים 'להתחבא מתחת לשמיכה', הם אלה שיתעקשו להוציא אתכם לבלות. טיפ: תנסו לזרום איתם.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: שיחה בארבע עיניים עם אחד מן הממונים עליכם, מעמידה אתכם באור מכובד, אולם לא משפרת את המצב. בתת ההכרה החלטתם להשאיר את המצב כפי שהוא, למרות שלא נוח לכם להיות במקום הזה. אם תדרשו את המגיע לכם, יש סיכוי שתקבלו!
אביב 2019: שינויי אקלים ואווירה משפיעים גם עליכם. היחסים בבית נינוחים יותר מכפי שזכור לכם מזה זמן רב ולא מעט- בזכותכם. בעבודה אתם נוכחים לדעת שהרעיונות השיתופיים שלכם זוכים לאוזן קשבת ובהחלט מעריכים אתכם על היצירתיות שאתם מפגינים. אל תחששו להסתכן בכל הנוגע למרוץ לצמרת. בלי סיכון- אין אפשרות לתוצאה או 'רווח'.



קיץ 2019: צפויים שינויים ולאחר תקופה טובה אתם נקלעים למצבים קרייריסטיים לא הגיוניים ומחפשים דרך מוצא. אתם יודעים שלצאת מתסבוכת, הרבה יותר קשה 'אחרי' שאתם בתוכה. שימו לב: לעיתים קרובות אתם מגזימים. כן, בכול דבר! אל תיקחו יותר מידי ברצינות את ההצהרות הבומבסטיות שמפזרים אנשים סביבכם.
סתיו 2019: מישהו בעבודה עושה לכם 'סצינה' מעיקה. עליכם להגיב בתקיפות ואפילו במידה מסוימת של מניפולטיביות. אתם מצליחים להתקרב למטרות שלכם בצעדים מהוססים, מה שגורם לאנשים אחרים לפקפק ברצינות כוונותיכם. אף אחד חוץ מכם לא יודע מה בדיוק מפריע לכם. המחשבות והמניעים הכמוסים שלכם נסתרים בחלקם אפילו מכם. הצצה אל תת ההכרה שלכם תסייע לכם. על מנת להתגבר על מעגל קסמים של רגשי אשם שמולידים ענישה עצמית, כדאי לכם לבחון את הדברים יחד עם יועצת רוחנית שתוכל לעזור בהכוונה.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לדליים את המספר 22 [ויש אומרים 7] ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל דלי, כלומר: מקוריות, שונות, אינטליגנציה והברקה: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 22 [גאונות ואטרף], כדאי ללבוש גוונים של סגול ולילך ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה פריהניט.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על קריסטל המזל השנתי שלכם, פריהניט: חלומי עבור אנשים המבקשים ליצור קשר עם ישויות שלא מן העולם הזה, ובכלל זה גם נשמות שהלכו לעולמן, אך לעולם אין לעשות כן באמצעות סיאנס, אלא אך ורק בסיועו של דמיון מודרך ובאופן אינטימי. יש לענדה על הצוואר או לשאתה בתיק. אבן מופלאה עבור המבקשים לעשות מה שמכונה בשם: "שאלת חלום" או הרוצים לזכור את חלומותיהם. מעניק חלומות נבואיים גם במהלך שעות היום.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

מאמרים קשורים

Back to top button