מזל בתולה

פרופיל מזל בתולה

מערכת אלטרנטיבלי
בני מזל בתולה הם טיפוסים מסודרים, תכליתיים ומומחים גדולים בענייני תזונה ודיאטה. כיף להיות בחברתם כשהם מאוהבים, אבל אוי למסכן שייאלץ לבשר להם בשורות רעות בתחום הרומנטי.

איפה אתם על המפה: הבית השישי במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל בתולה ומייצג ענייני בריאות ודיאטות. מזל בתולה מושפע ממזלות גדי ושור, כמו גם מהכוכבים שבתאי ונוגה. המזל עצמו שייך ליסוד האדמה ונשלט, בשותפות עם מזל תאומים, על ידי כוכב חמה (מרקורי), שליח האלים המייצג אינטליגנציה, קלילות, חוש הומור, קסם אישי וחוסר מנוחה.

מי אתם ומה אתם: מבחוץ: טהורים, דייקנים, מסודרים, מאורגנים ונקיים. מבפנים: ביקורתיים, יציבים, מעשיים, יעילים ופרפקציוניסטים.

איך אתם חושבים ומדברים: יש לכם חשיבה אנליטית, מחושבת ומסודרת ואתם מקדישים תשומת לב רבה גם לפרטים קטנים. אתם בוררים מראש כל מילה ומדברים בסגנון שנון והומוריסטי.

מה עושה לכם טוב: הסביבה שלכם. אתם מאושרים עד הגג כשהמקום בו אתם נמצאים מצוחצח, מרשים, מכובד, מושלם, מקסים, עכשווי,  חלומי ועם סטייל. חוץ מזה, אין לכם דרישות מיוחדות.


כשאתם משועממים אתם: שומרים על הגזרה. יש לכם חיבה גדולה לדיאטות ומזון בריאות, אז למה שלא תרימו פרויקט ברפואה  אלטרנטיבית? בחדר השינה שלכם תוכלו לארגן הרצאות על טבעונות, בסלון סדנאות לתזונה נכונה ובמטבח טעימות קולינאריות של מגוון מטעמי בריאות. מה רע?

איך אתם פותרים בעיות: יליד בתולה אמיתי יקפיד להימנע מהסתבכויות מיותרות. אם בכל זאת הסתבכתם, תדעו לטפל בבלגן עם המון  סבלנות, שקט נפשי והיגיון בריא.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל בתולה
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל בתולה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


רגש או שכל: כמובן ששכל – הרי היגיון הוא שמכם השני. אתם נחשבים למעשיים, תכליתיים, שיטתיים, דייקנים, נבונים ושמרנים. לא יתפסו  אתכם, נגיד, נסחפים למערבולת של רגשות.

איך אתם מסתדרים עם בתולה אחר: צפוי שידוך מאורגן, מסודר, מדויק, מחושב, נקי, מגוהץ, טהור ומתוכנן. אל דאגה, אתם תאהבו את זה.

למי אתם הכי מתאימים: למחזרים יצירתיים, ביישנים, רגישים ורומנטיים, או בפשטות – לילידי מזל דגים. מתאים לכם בן זוג רומנטי, יצירתי ובעל נטיות אמנותיות, כזה שנסחף ברגשותיו ולא יודע איך לעצור. גם באהבה אתם שואפים לשלמות, וזה אומר שמי שרוצה לכבוש את ליבכם, צריך להיפטר ממגרעותיו – ומהר.

איך כדאי להתחיל אתכם: בנימוס, באדיבות ועם המון טאקט ודיפלומטיות. רצוי להקפיד על כל פרט ולעולם לא להגיע לפגישה אתכם בלבוש  מרושל.

כשאתם מאוהבים אתם: מסמנים את המטרה ומשגרים אליה חיצים שנונים של צחוקים ודאחקות. מה שאומר שכיף מאוד להיות בסביבתכם  כשזה קורה לכם.


איך אתם במיטה: חושניים ושנונים. אתם מספקים את הסחורה, אבל דורשים תמורה הולמת: אתם לא מוכנים לצאת פראיירים, לא מקבלים תירוצים או "צ'קים" דחויים. חובת ההוכחה היא על הפרטנר שלכם, כאן ועכשיו. הצליח? אתם לגמרי שלו. נכשל? רצוי שיתעופף לכם מהעיניים וכמה שיותר מהר.

מה קורה כשאתם מקנאים: "תגיד, אתה בטוח? ממש ראית בעיניים שלך שהוא נישק אותה? אתה מוכן להישבע בחיים שלך? מה, באמת? באימא שלך? אוף. טוב נו, בין כה לא סבלתי את המפגר הזה".

מי אתם בקלפי טארוט: נסיך המטבעות, שמייצג נאמנות בקשר רומנטי.

לחץ/לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל בתולה: גדי סוקניק (26 באוגוסט 1952), שרי אריסון (9 בספטמבר 1957), חיים יבין (10 בספטמבר 1962), אמא תרזה (27 באוגוסט 1910), מייקל ג'קסון (29 באוגוסט 1958), ביונסה (4 בספטמבר 1981), ריצ'רד גיר (31 באוגוסט 1949), שון קונרי (25 באוגוסט 1930), סטפן קינג (21 בספטמבר 1947),אגאתה כריסטי (15 בספטמבר 1890), דודו טופז (20 בספטמבר 1946), שרית חדד (20 בספטמבר 1978), לאנס ארמסטרונג (18 בספטמבר 1971).


מאמרים קשורים

Back to top button