מזל גדי

פרופיל מזל גדי

מערכת אלטרנטיבלי
לבני מזל גדי יש שאיפות גדולות ומספיק עקשנות ורצינות כדי להשיג אותן. הם יציבים, נאמנים ושימו לב – מסוגלים להביא אותה בכריעת ברך ושליפת טבעת בכל רגע נתון.

איפה אתם על המפה: הבית העשירי במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל גדי ומייצג שאפתנות וקריירה. מזל גדי מושפע ממזלות שור ובתולה, כמו גם מההכוכבים מרקורי ונוגה. המזל עצמו שייך ליסוד האדמה ונשלט על ידי כוכב שבתאי (סטורן), שמסמל שאפתנות, עוצמה,  הישגיות, שמרנות, יציבות ונאמנות.

מי אתם ומה אתם: אתם שאפתנים, עקביים ובעלי צורך עז בקריירה ובהישגים מרשימים. התכונות החזקות שלכם הן שמרנות, מסירות,  עקשנות ואחריות.

איך אתם חושבים ומדברים: יש לכם היגיון בריא, כושר ריכוז ואתם מפגינים חשיבה רצינית, אחראית, בוחנת ושקולה, גם אם מדובר  בתחומים מופשטים. אתם בוחרים את מילותיכם בקפידה רבה ומדברים רק על מה שאתם מבינים ויודעים.

מה עושה לכם טוב: בילוי בסטייל, אבל רגוע. אתם אוהבים, למשל, מוזיקה משובחת אבל לא צעקנית מדי, ומצפים מהדי.ג'יי שלכם להיות  הכי מעודכן אבל לא לדחוף את עצמו לאן שלא צריך.


כשאתם משועממים אתם: שוקדים על תכנון מסיבה או אירוע מיוחד לסביבתכם הקרובה והרחוקה. בכל זאת, ניחנתם בכישרון מנהיגות  ואתם נחשבים לאלופים בארגון.

איך אתם פותרים בעיות: גדי אמיתי פותר בעיות ביסודיות ובהשקעה, עם הרבה תכנון ומחשבה. במילים אחרות, הוא לגמרי לא נרתע  ממכשולים.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל גדי
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל גדי

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


רגש או שכל: רגש, אבל מסודר. אתם בעלי עוצמה אישית חזקה ביותר, מפוכחים, הגיוניים, מעשיים ושאפתנים. האהבה שלכם מאורגנת  ויציבה ואתם נשמרים מפרשיות רגשניות במיוחד.

איך אתם מסתדרים עם גדי אחר: בין שני גדיים צפוי רומן יציב, מעשי, שפוי, נאמן ובכלל, קשר שנמשך לאורך שנים רבות.

למי אתם הכי מתאימים: למחזרים חמים, אוהבים, מפנקים ומשפחתיים, או בפשטות, לבני מזל סרטן. אתם מאהבים רציניים, עקביים ונאמנים, שנמנעים מלהיכנס להרפתקאות רומנטיות חולפות. בני הזוג שמתאימים לכם ינצלו כל רגע כדי לזכות באהבתכם, יתרפקו על העבר ויהנו לשתף אתכם בסיפורי זיכרונות.


איך כדאי להתחיל איתכם: בהמון טקסיות, כבוד והערכה. המחזר צריך לתת לכם הרגשה שלא מדובר בסתם סטוץ חולף אלא בסיפור רציני שיש לו עתיד.

כשאתם מאוהבים אתם: מנסחים חוזה משפטי ומחתימים את הצד השני על הצהרה מפורטת בשלושה עותקים וחתימה בראשי תיבות.

איך אתם במיטה: כמו כל דבר בחיים שלכם, גם במיטה אתם מספקים השקעה רצינית, עקבית ושקולה, ושומרים על שליטה עצמית לאורך כל הדרך. אתם נכנסים לסקס בעיניים פקוחות ומתוך מטרה ברורה, ומסוגלים לצאת ממנו עם הצעת נישואין.

מה קורה כשאתם מקנאים: אתם לא מרשים לשטויות כאלה לקלקל לכם את הביטחון העצמי, אומרים לעצמכם שההפסד הוא של מי שבגד בכם, וממשיכים הלאה כאילו כלום לא קרה.

מי אתם בקלפי טארוט: מלך המטבעות – זהו קלף מיוחד שצופה ומנבא קשרים רציניים וקבועים.

לחץ/לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל גדי: יהודית רביץ (29 בדצמבר 1956), פנינה רוזנבלום (30 בדצמבר 1954), טומי לפיד (27 בדצמבר 1931), אריק איינשטיין (3 בינואר 1939), אייזיק ניוטון (4 בינואר 1643), סטיבן הוקינג (8 בינואר 1942), אלביס פרסלי (8 בינואר 1935), רן דנקר (7 בינואר 1984), אושרי כהן (11 בינואר 1984), מרטין לותר קינג (15 בינואר 1929), מוחמד עלי (17 בינואר 1942).


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל גדי
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל גדי

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


 


מאמרים קשורים

Back to top button