מזל גדי

קריסטלים למזל גדי / אבני חן למזל גדי

מערכת אלטרנטיבלי
תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן שמתאימים למזל האסטרולוגי שלך.

כבר בתקופות קדומות, אנשים קישרו אבנים לחודשי השנה או לשנים עשר המזלות. תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן המתאימים למזל אסטרולוגי. הקריסטלים ואבני חן אמורים לחזק תכונות חלשות שבנו, לעזור לנו להגיע להגשמה עצמית, למצוא את הייעוד, להתגבר על פחדים וחרדות, לדעת להתמודד עם דילמות בחיי היום-יום ועוד וכמו כן לעדן את התכונות ה"פחות נחמדות" שבנו.

לילדי 
מזל גדי מתאימים הקריסטלים הבאים:
לאפיס לזולי-אבן הלאפיס היא אבן כחולה עם כתמים קטנים של זהב ולבן. המצרים הקדמונים הפכו את האבן לאבקה ולאחר מהילת האבן במים, השתמשו בה כאיפור למלכים, גם משום שצבעה המיוחד והשילוב בין הכחול העמוק והזהב נחשב כצבע האלים.
אבן הלאפיס שימשה כוהני דת רבים שענדו אותה על צווארם כיוון שאבן זו מחזקת מאוד את יכולת התיקשור, קשר עם המודעות העצמית, משמשת כמטהר מנטלי, מגבירה חלומות, מעניקה כוח וחוכמה.
כיום אבן הלאפיס משמשת מתקשרים רבים שנעזרים בה בטיפולים, ניתן להשתמש בה גם לטיפול עצמי והיא עוזרת בבעיות רפואיות-נפשיות רבות כגון: שחרור לחצים, הפחתה והעלמת פחדים ופוביות, הגברת יכולת הקבלה העצמית, חיזוק השלד, הפעלת בלוטת התריס וסיוע בבעיות עיניים וגרון.

אמטסיט– מרגיעה ומאזנת, מקלה על גמילה מהתמכרויות, מחזקת את העין השלישית ומגבירה רוחנית ולכן מומלצת לשימוש בזמןמדיטציה. ביכולתה להרחיק אנרגיות שליליות, לעודד קבלת רעיונות חדשים, יצירתיות ולימוד. טובה למטבוליזם ומצויינת להרחקת כאבי ראש.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל גדי
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל גדי

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


פרידות– הפרידות היא אבן שהיה נהוג ע"י הרומאים לענוד אותה כסגולה כנגד עין הרעה ואנרגיות שליליות. האבן נחשבת למחזקת זוגיות  וטובה לאהבה, מוסיפה אושר ושמחה לחיים. היא מחזקת קשרים בינאישיים לקויים ועוזרת בהגברת האהבה לאחר. בשעת מדיטציה היא מגבירה את היכולת האינטואיטיבית.

אגת אש– האבן שמקורה במקסיקו, מעודדת עשייה, החלטיות, ומשיכת המשתמש בה לקידום משימות ואתגרים. האגת-אש מחזקת את תחושת הסיפוק והביטחון העצמי וכמו כן ביכולתה לסייע בטיפול בבעיות של זרימת דם, איבוד כוון ורצון לעשייה.

קריסקולה– אבן הקריסקולה, בעלת הגוון הכחול עמוק היא אבן נהדרת לאיזון האנרגיות ולהקלה על לחצים. היא מגבירה את יכולת האהבה והבנת הזולת ולכן טובה מאוד לזוגיות, במיוחד כאשר קיימים חילוקי דעות וויכוחים מתמידים. אבן זו עוזרת לנשים בבעיות מגוונות כגון: הריון ולידה, שחלות, הקלה בתופעות גיל המעבר וניתן לראות בבירור כי נשים נמשכות לאבן זו כמגנט ופשוט רוצות להיות קרובות אליה.

אמבר– אבן האמבר עוזרת ליכולת קבלת ההחלטות ושיפור הזיכרון, מחזקת ומייצבת את אזור הבטן. לאבן העתיקה שנוצרה משרף עצים שהתאבנו, היה תפקיד מרכזי בתרבויות עתיקות. היוונים והרומאים נהגו להניח אבני אמבר סביב המתים, להבטחת אושר לאחר המוות הפיזי, והרומאים עשו שימוש באבן האמבר להפקת אבקת קטורת.

גארנט– מחזקת ביטחון עצמי וטובה לאנשים ביקורתיים. מגבירה דמיון, מקלה על סיוטי לילה ומסייעת בזכירתם של חלומות. מחזקת, מטהרת ומעניקה אנרגיה מחודשת למערכת הגופנית ולמערכת הדם. מחזקת גוף חלש. פועלת על מערכת העצבים שלאורך עמוד השדרה, לכן יעילה מאוד בהקלה על כאבי גב וכתפיים.

טורמלין שחור– מסייעת באיזון האלקטרומגנטי של הגוף. מעוררת את כל מרכזי האנרגיה. מגבירה יכולת טלפטית ומודעות. מרגיעה עצבים ומסייעת בהסרת לחץ, תוך הגברת הריכוז ויכולת ההתמקדות. מחזקת את יכולת קבלת ההחלטות ומחדדת את המח. מחזקת את הלב פיזית ורגשית. הטורמלין מרגיעה ומצויינת להגנה מאנרגיות שליליות.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל גדי
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל גדי

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי



מאמרים קשורים

Back to top button