מזל דגים

קריסטלים למזל דגים

מערכת אלטרנטיבלי
תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן שמתאימים למזל האסטרולוגי שלך.

כבר בתקופות קדומות, אנשים קישרו אבנים לחודשי השנה או לשנים עשר המזלות. תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן המתאימים למזל אסטרולוגי. הקריסטלים ואבני חן אמורים לחזק תכונות חלשות שבנו, לעזור לנו להגיע להגשמה עצמית, למצוא את הייעוד, להתגבר על פחדים וחרדות, לדעת להתמודד עם דילמות בחיי היום-יום ועוד וכמו כן לעדן את התכונות ה"פחות נחמדות" שבנו.

לילדי מזל דגים מתאימים הקריסטלים הבאים:

אמטסיט– מרגיעה ומאזנת, מקלה על גמילה מהתמכרויות, מחזקת את העין השלישית ומגבירה יכולת רוחנית ולכן מומלצת לשימוש בזמן מדיטציה. ביכולתה להרחיק אנרגיות שליליות, לעודד קבלת רעיונות חדשים, יצירתיות ולימוד. טובה למטבוליזם ומצויינת להרחקת כאבי ראש.


אקוומארין– צבעה הבהיר של אבן האקוומארין נתן לה את הכינוי "אבן הנעורים". לאבן זו תכונות ראיית הנולד, תקשור, כוחות למעבר מכשולים וקשיים. שימוש נפוץ לאבן זו היא "השרייתה" במים ושטיפת הפנים במים המושרים. אבן האקוומרין עוזרת לבעיות נשימה, בעיות ראייה ועוזרת בפתרון חסמים רגשיים כגון: רגשות מבוכה, חוסר בטחון עצמי, מחזקת יכולת הבעה ותקשורת בינאישית.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל דגים
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל דגים

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


לברדורייט– אבן הלברדוריט מכונה גם "היכל הכוכבים", משום שכאשר מביטים באבן זו מבעד לאור רואים שלל צבעים מרהיב. אבן הלברדורייט משמשת מטפלים רבים לטיהור אנרגיות וראייה אינטואיטיבית נקיה וטהורה יותר. אבן הלברדורייט מומלצת לאלה המעונינים לראות את הצדדים הנסתרים של החיים ומעניקה אושר ושמחה, מקלה במצבי לחץ, מגבירה את יכולת הריכוז ואת היכולת לחיות בשלווה עם הסביבה תוך הענקת הגנה.

טורמלין שחור– מסייעת באיזון האלקטרומגנטי של הגוף. מעוררת את כל מרכזי האנרגיה. מגבירה יכולת טלפטית ומודעות. מרגיעה עצבים ומסייעת בהסרת לחץ, תוך הגברת הריכוז ויכולת ההתמקדות. מחזקת את יכולת קבלת ההחלטות ומחדדת את המח. מחזקת את הלב פיזית ורגשית. הטורמלין מרגיעה ומצויינת להגנה מאנרגיות שליליות.


אופל– האופל היא אחת האבנים הידועות בעולם ואחת הנמכרות ביותר מאז ומעולם. תרבויות קדומות האמינו כי לאופל תכונות קדושה, יכולת ראיית הנולד והגנה חזקה מפני מחלות. לאבן האופל יכולות רבות והיא עוצרת בתוכה עוצמות חזקות. האופל גורמת ליציאת האמת הפנימית החוצה: לאנשים פתוחים אבן האופל תעניק אושר, שמחה, ביטחון עצמי ותגביר את המודעות לרגש. לאנשים בעלי בטחון עצמי נמוך היא עלולה להיות שלילית משום שהיא תגרום לחיזוק התחושות השליליות.

אמבר– אבן האמבר עוזרת ליכולת קבלת ההחלטות ושיפור הזיכרון, מחזקת ומייצבת את אזור הבטן. לאבן העתיקה שנוצרה משרף עצים שהתאבנו, היה תפקיד מרכזי בתרבויות עתיקות. היוונים והרומאים נהגו להניח אבני אמבר סביב המתים, להבטחת אושר לאחר המוות הפיזי, והרומאים עשו שימוש באבן האמבר להפקת אבקת קטורת.

מונסטון– מונסטון הינה אחת מאבני החן הבסיסיות והעתיקות שקיימות. היא מביאה הרמוניה לזוגיות ומסייעת במציאת בן זוג. מרוממת מצב רוח, מרפאה את תהליך הנשימה, מקלה על כאבים. ביכולתה להקל על הריון ולידה.

פלורייט– אבן פלורייט היא אבן חן נהדרת ומקור שמה הוא "זרימה". הפלורייט משרה אווירה רגועה ולכן מומלצת בזמן מדיטציה כאשר אחת מתכונותיה הרבות היא העזרה ליכולת הריכוז, איזון וכוון אנרגיות.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל דגים
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל דגים

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


 

רוז קוורץ– אבן האהבה. מעניקה ביטחון עצמי, אהבה עצמית ואהבת הזולת. מסייעת בהבנת האהבה ומרפאה צלקות רגשיות. משפרת יצירתיות, משרה נינוחות, מסייעת בפתרון בעיות. מלמדת את האוחז בה לקבל ולהעניק אהבה. מחזקת את הלב, הריאות והכליות.


מאמרים קשורים

Back to top button