מזל טלה

פרופיל מזל טלה

מערכת אלטרנטיבלי
בני מזל טלה הם אנשים סוערים וכריזמטים, שלא יוותרו על שום הזדמנות לעמוד על שלהם. הם סקרנים מטבעם, משגעים את כולם ובליינד דייט זה לגמרי הקטע שלהם

איפה אתם על המפה: הבית הראשון במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל טלה ומייצג את כרטיס הביקור החברתי של האדם. מזל טלה מושפע ממזלות אריה וקשת, כמו גם מהכוכבים שמש וצדק. המזל עצמו שייך ליסוד האש ונשלט על-ידי כוכב מאדים (מארס) הקרוי על  שמו של אל המלחמה הרומי ומבטא אנרגיה, אומץ לב, ראשוניות, יושר, יוזמה והסתערות על היעד.

מי אתם ומה אתם: כמו קפה טורקי, גם אתם מעוררים, לוהטים ומתוקים. טיפוסים כריזמטיים, מלאי מרץ ושמחת חיים, אמיצים, ישרים  וגלויי לב, ספונטניים, חסרי סבלנות וזקוקים להישגים מיידיים.

איך נזהה אתכם: סגנון הדיבור שלכם מהיר וקופצני ואתם מדלגים מנושא לנושא בתזזיתיות מהנה. יש לכם כושר דיבור וכושר החלטה מהיר, אתם חסרי מנוחה, מחפשים תמיד אקשן ומתמסרים בהתלהבות לכל אתגר.


מה עושה לכם טוב: אקשן עד אור הבוקר, כמובן. אתם מסוגלים להמשיך לרקוד כשכולם נופלים מהרגליים או לפרגן לעצמכם באנג'י ספונטני מעזריאלי לנתיבי איילון. החיים שלכם הם סוג של לונה פארק, אז למה לא לנצל אותם כדי לדהור כאילו אין מחר.

כשאתם משועממים אתם: משגעים את כולם. טוב, לא את כולם, רק את אלה ברדיוס של אלף מטר. אחרי שנותרתם לבד, מזרן קפיצי ושאר  אביזרי ספורט עשויים לעזור לכם לפרוק את עודף האנרגיה.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל טלה
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


איך אתם פותרים בעיות: טלה אמיתי אף פעם לא יפספס הזדמנות לנהל איזה קרב: אתם קשוחים, אימפולסיביים, עצבניים, בטוחים  בעצמכם ומשוכנעים שכסאח הוא אחלה פיתרון. במאפיה, למשל, הייתם מסתדרים מצוין. מה שכן, אתה מתקררים באותה מהירות שבה אתם רותחים, כך שמדובר בקרב קצר. 

רגש או שכל: רגש, אלא מה. אין מצב שאתם נותנים להיגיון לקלקל לכם את החגיגה.

איך אתם מסתדרים עם טלה אחר: מצוין. שניכם פצצות אנרגיה מהלכות על שתיים וצפוי לכם רומן סוער, מדליק, בוער, גועש, רועש ורותח.

אבל למי אתם הכי מתאימים: למחזרים חביבים, ידידותיים, מתחשבים ומעניקים, ובאופן ספציפי – לילידי מזל מאזניים. אתם מחפשים בן זוג מקסים, חביב וחברותי, רודף שלום, פייסן וגמיש, ובעל חוש טבעי ליופי ולאמנות. מצד שני, כל מה שמאותת לכם אקשן רק מגביר את סקרנותכם והתלהבותכם. זו אולי הסיבה שבליינד-דייטים תפורים עליכם בול.

איך כדאי להתחיל אתכם: בספונטניות ישירה וללא היסוסים. אתם שונאים מחזרים שלא יודעים לבטא רגשות.


כשאתם מאוהבים אתם: מכריזים על זה בקולי קולות ועושים הכול כדי שהמסר יגיע אל הצד השני, וכמה שיותר מהר. משוויצים, בקיצור.

איך אתם במיטה: לוהטים ופראיים. אתם מסתערים על הפרטנר ולא מתפתים להפסקת אש או שביתת נשק. רק כניעה מוחלטת מצד בן הזוג היא תוצאה שתהיו מוכנים לדון בה.

מה קורה כשאתם מקנאים: או-הו, ממש לא כדאי להסתבך אתכם בקטע כזה, כי כמה שאתם טובי לב, ככה אתם היסטריים כשמעלים לכם את הסעיף.

מי אתם בקלפי טארוט: מלך המטות, קלף שמסמל התחלות חדשות ובשורות משמחות.

לחץ / לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל טלה: ריטה (24 במרץ 1962), שרה ג'סיקה פרקר (25 במרץ 1965), מריה קארי (27 במרץ 1970), וינסנט ואן-גוך (30 במרץ 1853), צביקה הדר (7 באפריל 1966), ראסל קרואו (7 באפריל 1964), קופי אנאן (8 באפריל 1938), יו הפנר (9 באפריל 1926), ליאונרדו דה וינצ'י (15 באפריל 1452), ויקטוריה בקהאם (17 באפריל 1974).


מאמרים קשורים

Back to top button