מזל מאזניים

פרופיל מזל מאזניים

מערכת אלטרנטיבלי
בני מזל מאזניים הם טיפוסים שקולים ושובי לב שכיף להקשיב להם. חוץ מזה, הם מסוגלים לשים את עצמם בנעליים אחרות ולרקוד איתם עד הבוקר. פלא שהם כל כך מבוקשים?

איפה אתם על המפה: הבית השביעי במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל מאזניים ומייצג זוגיות ושותפויות. מזל מאזניים מושפע ממזלות דלי ותאומים, כמו גם מהכוכבים אוראנוס ומרקורי. המזל עצמו שייך ליסוד האוויר ונשלט, בשותפות עם מזל שור, על ידי כוכב נוגה (וונוס), אלת היופי והאהבה המקרינה חום, ידידות ויצירתיות.

מי אתם ומה אתם: חביבים, אופטימיים, פייסנים, גמישים, רודפי שלום ובעלי יכולת לראות את הדברים גם מנקודת מבטו של הצד השני.

איך אתם חושבים ומדברים: יש לכם חשיבה יצירתית, הרמונית שקולה ומאוזנת. אתם מצטיינים בחשיבה אובייקטיבית ומסוגלים להיות שקולים וניטרליים. סגנון הדיבור שלכם מתנגן והרמוני וכיף להקשיב לו.

מה עושה לכם טוב: ריקודים ותנועה, מחול וקצב. כשאתם חשים ברע, הקצב והמוזיקה משפרים לכם את ההרגשה ואפילו בן הזוג שלכם לא יכול להרשות לעצמו להיות מסורבל.


כשאתם משועממים אתם: מתחילים להזיז את הגוף. קבוצת מחול תפתור לכם את בעיית השעמום וכך גם סטפס ואירובי. לפרקט אין שום סיכוי כשאתם בסביבה.

איך אתם פותרים בעיות: בן מאזניים אמיתי ישקיע המון בשביל להסתדר עם כולם. אתם שונאים בעיות ועושים הכול בשביל להימנע מהן.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל מאזניים
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל מאזניים

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


רגש או שכל: כשמכם כן אתם: מאוזנים, הרמוניים, ומשלבים יופי בין רגש להיגיון. אתם משתדלים להימנע מחילוקי דעות ותמיד משתדלים להביא את הדברים לידי איזון.

איך אתם מסתדרים עם מאזניים אחר: ברומן מהסרטים: הרמוני, פייסני, רגיש, עדין, מתחשב, סלחני, מבין ותומך. זר לא יבין זאת.

למי אתם הכי מתאימים: למחזרים סוערים, נמרצים, תוססים ומסתערים, או בקיצור, לבני מזל טלה. מתאים לכם בן זוג נדיב, הרפתקן, ספונטאני, וכחן, פזיז, רגשן, אנרגטי, סלחן, גלוי, הגון וישר. אגב, כולם רוצים לחזר אחריכם: אחרי הכל, איפה עוד הם ימצאו בני זוג זורמים וחברותיים כמוכם?


איך כדאי להתחיל אתכם: בכיף, בהרמוניה ועם המון קסם אישי. כדאי לתת לכם להרגיש שצפוי לכם קשר רגוע, שלו, שקט וזורם.

כשאתם מאוהבים אתם: מסמנים את המטרה ועושים הכול כדי להימצא בחברתה נון-סטופ, 24 שעות ביממה.

איך אתם במיטה: מוכנים לעשות הכל, אבל הכל, כדי שבני הזוג שלכם יצאו מרוצים. אתם מה שנקרא משקיענים, נותנים את עצמכם עד הסוף ורק שלא יגידו שאתם לא בסדר. התוצאה: סקס מהנה ונינוח שעושה חשק לחזור אתכם לחיק הסדינים כמה שיותר מהר.

מה קורה כשאתם מקנאים: "רגע אחד – זה שהוא עשה לה עיניים וזה שהיא עשתה לו חזרה עדיין לא אומר שהייתה פה בגידה. קודם כל צריך לשמוע מה יש להם לומר ולא לקפוץ למסקנות". במילים אחרות, אתם שקולים. מאוד שקולים.

מי אתם בקלפי טארוט: מלך החרבות, קלף שמייצג יחסים זורמים וידידותיים.

לחץ/לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל מאזניים: אסי כהן (10 באוקטובר 1974), נינט טייב (21 באוקטובר 1983), בנימין נתניהו (21 באוקטובר 1949),  ג'ון לנון (9 באוקטובר 1940), מהאטמה גנדי (2 באוקטובר 1869), סטינג (3 באוקטובר 1951), צביקה פיק (3 באוקטובר 1949), סימון קאוול (7 באוקטובר 1959), עודד קטש (10 באוקטובר 1974) וויל סמית (25 בספטמבר 1968), גווינת' פלטרו (28 בספטמבר 1972).


מאמרים קשורים

Back to top button