מזל מאזניים

קריסטלים למזל מאזניים

מערכת אלטרנטיבלי
תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן שמתאימים למזל האסטרולוגי שלך.

כבר בתקופות קדומות, אנשים קישרו אבנים לחודשי השנה או לשנים עשר המזלות. תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן המתאימים למזל אסטרולוגי. הקריסטלים ואבני חן אמורים לחזק תכונות חלשות שבנו, לעזור לנו להגיע להגשמה עצמית, למצוא את הייעוד, להתגבר על פחדים וחרדות, לדעת להתמודד עם דילמות בחיי היום-יום ועוד וכמו כן לעדן את התכונות ה"פחות נחמדות" שבנו.
 
לילדי מזל מאזניים מתאימים הקריסטלים הבאים:

סיטרין– הסטירין הצהובה מוכרת בכל העולם כאבן השפע, כיוון שהיא משפיעה באופן חיובי על תחומי החינוך, העסקים, הקניות והיחסים הבינאישיים. מסייעת בפתרון בעיות משפחתיות וחברתיות. מחזקת יצירתיות, פיתוח אינטואיציה ואינטלקט. מעלה בטחון עצמי ושאיפה. מעניקה תחושת אופטימיות, מרחיקה כעס. טובה למערכת העיכול.

אמטסיט– מרגיעה ומאזנת, מקלה על גמילה מהתמכרויות, מחזקת את העין השלישית ומגבירה יכולת רוחנית ולכן מומלצת לשימוש בזמן מדיטציה. ביכולתה להרחיק אנרגיות שליליות, לעודד קבלת רעיונות חדשים, יצירתיות ולימוד. טובה למטבוליזם ומצויינת להרחקת כאבי ראש.


טורמלין שחור– מסייעת באיזון האלקטרומגנטי של הגוף. מעוררת את כל מרכזי האנרגיה. מגבירה יכולת טלפטית ומודעות. מרגיעה עצבים ומסייעת בהסרת לחץ, תוך הגברת הריכוז ויכולת ההתמקדות. מחזקת את יכולת קבלת ההחלטות ומחדדת את המח. מחזקת את הלב פיזית ורגשית. הטורמלין מרגיעה ומצויינת להגנה מאנרגיות שליליות.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל מאזניים
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל מאזניים

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


קוורץ– אבן הקוורץ מטהרת ומעניקה אנרגיה לגוף הפיסי והמנטלי. היא מסייעת בפתיחת העין השלישית ותורמת להתפתחות המודעות. ניתן להשתמש בקוורץ כדי לשמר אנרגיה והישגים רוחניים. היא קולטת אנרגיה מהיקום ומעבירה אותה לאני הפנימי. מגבירה תחושות ומחזקת כוחן של אבנים אחרות.

לאפיס לזולי– אבן הלאפיס היא אבן כחולה עם כתמים קטנים של זהב ולבן. המצרים הקדמונים הפכו את האבן לאבקה ולאחר מהילת האבן במים, השתמשו בה כאיפור למלכים, גם משום שצבעה המיוחד והשילוב בין הכחול העמוק והזהב נחשב כצבע האלים. 
אבן הלאפיס שימשה כוהני דת רבים שענדו אותה על צווארם כיוון שאבן זו מחזקת מאוד את יכולת התיקשור, קשר עם המודעות העצמית, משמשת כמטהר מנטלי, מגבירה חלומות, מעניקה כוח וחוכמה. 
כיום אבן הלאפיס משמשת מתקשרים רבים שנעזרים בה בטיפולים, ניתן להשתמש בה גם לטיפול עצמי והיא עוזרת בבעיות רפואיות-נפשיות רבות כגון: שחרור לחצים, הפחתה והעלמת פחדים ופוביות, הגברת יכולת הקבלה העצמית, חיזוק השלד, הפעלת בלוטת התריס וסיוע בבעיות עיניים וגרון.


סנדלית כחולה– הסנדלית הכחולה מחזקת את הבטחון העצמי. טובה להגברת הזרימה והתקשורת, מרגיעה. מעניקה הרמוניה ואומץ. צבעה הכחול החודרני מאזן ומחזק את בלוטת התריס ואת יכולת התקשורית הבינאישית. מקלה על אלרגיות.

אקוומארין– צבעה הבהיר של אבן האקוומארין נתן לה את הכינוי "אבן הנעורים". לאבן זו תכונות ראיית הנולד, תקשור, כוחות למעבר מכשולים וקשיים. שימוש נפוץ לאבן זו היא "השרייתה" במים ושטיפת הפנים במים המושרים. אבן האקוומרין עוזרת לבעיות נשימה, בעיות ראייה ועוזרת בפתרון חסמים רגשיים כגון: רגשות מבוכה, חוסר בטחון עצמי, מחזקת יכולת הבעה ותקשורת בינאישית.

פרידות– הפרידות היא אבן שהיה נהוג ע"י הרומאים לענוד אותה כסגולה כנגד עין הרעה ואנרגיות שליליות. האבן נחשבת למחזקת זוגיות וטובה לאהבה, מוסיפה אושר ושמחה לחיים. היא מחזקת קשרים בינאישיים לקויים ועוזרת בהגברת האהבה לאחר. בשעת מדיטציה היא מגבירה את היכולת האינטואיטיבית.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל מאזניים
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל מאזניים

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


ספיר– הספיר היא האבן השניה בקשיותה בטבע, אחרי היהלום. צבעי אבן הספיר הם רבים וכוללים את כל הצבעים, פרט לאדום. לאורך היסטוריה השתמשו גורמים שונים באבן הספיר: מלכים השתמשו בה להגנה, הכנסייה כאבן המבטאת את השמיים וקוסמים ומכשפים אוהבים לשליטה ברוחות ובישויות חיצוניות. אבן הספיר משפרת מצב רוח ומקלה במצבי דיכאון וייאוש, יוצרת איזון ויציבות, מחזקת את החוכמה הפנימית והרוגע הנפשי, ומסייעת בניקוי רעלים מהגוף.


מאמרים קשורים

Back to top button