מזל סרטן

קריסטלים למזל סרטן

מערכת אלטרנטיבלי
תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן שמתאימים למזל האסטרולוגי שלך.

כבר בתקופות קדומות, אנשים קישרו אבנים לחודשי השנה או לשנים עשר המזלות. תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן המתאימים למזל אסטרולוגי. הקריסטלים ואבני חן אמורים לחזק תכונות חלשות שבנו, לעזור לנו להגיע להגשמה עצמית, למצוא את הייעוד, להתגבר על פחדים וחרדות, לדעת להתמודד עם דילמות בחיי היום-יום ועוד וכמו כן לעדן את התכונות ה"פחות נחמדות" שבנו.
 
לילדי מזל סרטן מתאימים הקריסטלים הבאים:

טורמלין שחור– מסייעת באיזון האלקטרומגנטי של הגוף. מעוררת את כל מרכזי האנרגיה. מגבירה יכולת טלפטית ומודעות. מרגיעה עצבים ומסייעת בהסרת לחץ, תוך הגברת הריכוז ויכולת ההתמקדות. מחזקת את יכולת קבלת ההחלטות ומחדדת את המח. מחזקת את הלב פיזית ורגשית. הטורמלין מרגיעה ומצויינת להגנה מאנרגיות שליליות.


אגת אש – האבן שמקורה במקסיקו, מעודדת עשייה, החלטיות, ומשיכת המשתמש בה לקידום משימות ואתגרים. האגת-אש מחזקת את תחושת הסיפוק והביטחון העצמי וכמו כן ביכולתה לסייע בטיפול בבעיות של זרימת דם, איבוד כוון ורצון לעשייה.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל סרטן
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל סרטן

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


אמרלד– אבן האמרלד היא אבן ששימשה תרבויות קדומות לראיית הנסתר, חיזוק הזיכרון, הרחקת כוחות הרשע וחשיפת האמת בין בני זוג זאת כאשר ענדו את האמרלד על הצוואר. את המצרים שימשה אבן האמרלד כסמל לפוריות נשים ולידה, מרפאים השתמשו בה לריפוי וטיפול בבעיות עיניים, הרחקת רעלים וטיהור הגוף. האמרלד טובה לאנשים הרואים את העולם בפסימיות ולאלה הסובלים מבעיות רגשיות של אחרים. האבן מקלה על לחצים, עוזרת לטיפול בבעיות גב ומשפרת את כושר ההבעה.
 


אופל – האופל היא אחת האבנים הידועות בעולם ואחת הנמכרות ביותר מאז ומעולם. תרבויות קדומות האמינו כי לאופל תכונות קדושה, יכולת ראיית הנולד והגנה חזקה מפני מחלות. לאבן האופל יכולות רבות והיא עוצרת בתוכה עוצמות חזקות. האופל גורמת ליציאת האמת הפנימית החוצה: לאנשים פתוחים אבן האופל תעניק אושר, שמחה, ביטחון עצמי ותגביר את המודעות לרגש. לאנשים בעלי בטחון עצמי נמוך היא עלולה להיות שלילית משום שהיא תגרום לחיזוק התחושות השליליות.

סיטרין– הסטירין הצהובה מוכרת בכל העולם כאבן השפע, כיוון שהיא משפיעה באופן חיובי על תחומי החינוך, העסקים, הקניות והיחסים הבינאישיים. מסייעת בפתרון בעיות משפחתיות וחברתיות. מחזקת יצירתיות, פיתוח אינטואיציה ואינטלקט. מעלה בטחון עצמי ושאיפה. מעניקה תחושת אופטימיות, מרחיקה כעס. טובה למערכת העיכול.

קריסופראס– הצבע הירוק המדהים של אבן הקריסופראס מעניק למביטים בה רוגע ושלווה, תחושת קבלה עצמית וקבלת האחר. האבן המיוחדת הזו תלמד את הנעזרים בה לסלוח בייתר קלות ותצמצם גישה ביקורתית. הרוגע שמשרה אבן זו עוזרת לבעיות רגשיות רבות והיא הייתה ידועה בתרבויות עתיקות כאבן שיועצי המלכים היו משתמשים בה כאשר המלכים נמצאו במצבי לחץ, כעסים ונטו להתרגזויות תכופות תוך שקיעה במצבי רוח דכאוניים.


מאמרים קשורים

Back to top button