מזל עקרב

פרופיל מזל עקרב

מערכת אלטרנטיבלי
בני מזל עקרב חזקים במסתורין ובדברים שהשתיקה יפה להם. הם אוהבים עצבים מתוחים, ריגושים חדשים ורומנטיקה. לא מפתיע, אם כך, שמדובר גם בחיות מיטה.

איפה אתם על המפה: הבית השמיני במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל עקרב ומייצג רומנטיקה וחושניות. מזל עקרב מושפע ממזלות דגים וסרטן, כמו גם מהירח וכוכב נפטון. המזל עצמו שייך ליסוד המים ונשלט על ידי כוכב פלוטו הקרוי על שמו של אל מסתורי ומסמל התחדשות, כוח, חוכמה ורומנטיקה.

מי אתם ומה אתם: רומנטיים, רגשנים, מסתוריים ובעלי כוח משיכה, עומק, חוכמה, יכולת התחדשות, פיקחות ותחכום.

איך אתם חושבים ומדברים: החשיבה שלכם עמוקה, יסודית, מסתורית ונועזת. אתם מצטיינים בעוצמת ביטוי וכושר שכנוע  והולכים עם עצמכם עד הסוף. סגנון הדיבור שלכם כריזמטי ודרמטי, אך כדאי לכם שים לב למסרים הסמויים שאתם אולי מעבירים באמצעותו.

מה עושה לכם טוב: אהבה וכל מה שקשור בה: מבטים מסתוריים, פרפרים בלב, לחישות, רמזים ומחוות רומנטיות.


כשאתם משועממים אתם: משתעשעים בכתיבת מחזה בלשי ובמשחקי תפקידים עם חבריכם. הסוף, כמובן, לא יהיה ידוע  מראש ויירקם תוך כדי התפתחות העלילה. אלמנטרי, לא?

איך אתם פותרים בעיות: העקרב הוא טיפוס יסודי שאינו מתחמק מקשיים ונוהג להסיר את המכשולים מהדרך בשיטות מסתוריות שמוכרות רק לו.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל עקרב
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל עקרב

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


רגש או שכל: גם וגם. אתם מסוגלים לקחת את ההיגיון ולהמריא איתו לשמיים או לצלול בבת אחת למצולות הרגש. בדרך  כלל אתם נוטים להעניק עדיפות לרגש.

איך אתם מסתדרים עם עקרב אחר: צפוי לכם רומן לוהט, רומנטי, משגע, מטריף, חלומי, מסתער, מסתורי, סודי, חם  ומגנטי. פשוט חגיגה לעיניים וללב.

למי אתם הכי מתאימים: למחזרים רגועים, אסרטיביים, יצירתיים ויציבים, או בפשטות: לילידי מזל שור. מתאים לכם בן זוג מעשי, עקשן, מגשים, בעל כושר התמדה ורצון עז, סבלני וכזה שמעדיף להתרחק מהרפתקאות. בשבילכם הרומנטיקה היא אקשן ולא בלבולי מוח: ככל שהעניין מסתורי יותר, כך אתם מתרגשים יותר.


איך כדאי להתחיל אתכם: בעוצמה אישית עם המון אהבה. המחזר צריך לשכנע אתכם שאתם עלולים להחמיץ משהו שלא מן העולם הזה אם לא תגידו לו כן.

כשאתם מאוהבים אתם: מתעטפים באינספור צעיפים של ערפל, מסתורין וסודיות עד שכולם יודעים שנפלתם במלכודת.

איך אתם במיטה: גדולים מהחיים: כל מה שנותר לבני הזוג שלכם לעשות אחרי הסקס זה לשאול את עצמם איפה הייתם עד עכשיו. הביצועים שלכם מרהיבים ולמעשה, הפרטנרים שלכם יכולים לעצום עיניים ולהפקיד את עצמם לחלוטין בידיכם.

מה קורה כשאתם מקנאים: אתם משחקים אותה כאילו זה לא ממש מזיז לכם, בפוזה של "ידעתי מראש שזה יקרה", אבל בסתר לבכם אתם מסמנים איקס גדול על מי שבגד בכם. איקס מאוד מאוד גדול.

מי אתם בקלפי טארוט: מלכת הגביעים, קלף שמביע אהבות סוערות וסודיות.

לחץ/לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל עקרב: יאיר לפיד (5 בנובמבר 1963), הילארי קלינטון (26 באוקטובר 1947), ביל גייטס (28 באוקטובר 1955), נוחי דנקנר (13 בנובמבר 1954),  ג'וליה רוברטס (28 באוקטובר 1967), מאיה בוסקילה (9 בנובמבר 1977), ליאונרדו דיקפריו (11 בנובמבר 1974), דמי מור (11 בנובמבר 1962), צופית גרנט (13 בנובמבר 1964), פבלו פיקאסו (25 באוקטובר 1881).


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל עקרב
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל עקרב

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


 


מאמרים קשורים

Back to top button