מזל קשת

פרופיל מזל קשת

מערכת אלטרנטיבלי
בני מזל קשת הם אנשים של חוק וסדר. שום דבר לא חשוב להם כמו החופש שלהם, והם לא בדיוק מסתדרים עם מחויבות. אלא אם כן מדובר במחויבות לטיולים בחו"ל.

איפה אתם על המפה: הבית התשיעי במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל קשת ומייצג לימודים ונסיעות לחו"ל. מזל קשת מושפע ממזלות טלה ואריה, כמו גם מהכוכבים מאדים ושמש. המזל עצמו שייך ליסוד האש ונשלט על ידי כוכב צדק (יופיטר) הקרוי על שמו של אל השמיים  ומקרין עצמאות, חופש, מרחבים, ידע והשכלה.

מי אתם ומה אתם: אתם הרפתקנים ואוהבים חופש, פתיחות, ידע, אינטלקטואליות, שנינות, ואהבה ללא גבולות.

איך אתם חושבים ומדברים: ניחנתם בחשיבה פתוחה, אופטימית, חכמה ויצירתית. קיימת אצלכם נטייה להגיע להחלטה מהירה תוך כדי נטילת צ'אנסים ואתם בעל סגנון דיבור ישיר, ללא התפלספויות מיותרות.

מה עושה לכם טוב: אקשן, אלא מה. הבילוי האידיאלי מבחינתכם הוא לצאת לטיול שאתם יודעים איך הוא מתחיל אבל לא איך הוא מסתיים,  ועדיף שזה יקרה מחוץ לגבולות הארץ.


כשאתם משועממים אתם: מארגנים משפט שיספק את הצורך שלכם בצדק. אתם כבר תדאגו לנאשם, פרקליט ותובע ואם יש צורך, תצרפו  גם חבר מושבעים.

איך אתם פותרים בעיות: קשת אמיתי הוא לוחם מטבעו ואינו מתחמק מבעיות, להיפך: הוא מסתער עליהן ומכסח להן את הצורה.

רגש או שכל: רגש, כמובן. הקשת, כאמור, הוא לוחם, וכמו כל פייטר הוא פותר את בעיותיו בדרך הקצרה, המהירה והרגשנית ביותר.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל קשת
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל קשת

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


איך אתם מסתדרים עם קשת אחר: צפוי לכם רומן הרפתקני, נייד, זורם, חופשי, משוחרר וכייפי, כשכל אחד מבני הזוג מאפשר לאחר מרחב  מחיה אישי משלו.

למי אתם הכי מתאימים: למחזרים תקשורתיים, קלילים, מקסימים וחברותיים, או בקיצור: לבני מזל תאומים. אתם מאהבים חמים, רומנטיים, נדיבים ופתוחים אבל לא מתלהבים מהתחייבויות כובלות מדי. לכן מתאים לכם בן זוג קליל ותקשורתי, שלא מעיק ולא מנג'ס וניחן בהמון קסם אישי ויכולת להתאים את עצמו למצבים משתנים.

איך כדאי להתחיל אתכם: עם המון פתיחות ושובבות. מי שמחזר אחריכם צריך לתת לכם הרגשה שהקשר הרומנטי לא יפגע בחופש האישי  שלכם או בעצמאותכם.


כשאתם מאוהבים אתם: מודיעים על כך לצד השני בלי היסוס, אבל מיד מבהירים שאתם לא מתכוונים לוותר על העצמאות שלכם.

איך אתם במיטה: נתחיל בתפאורה: רצוי בחוף הים או בכל מקום אחר בחיק-הטבע, באווירה הרפתקנית ונועזת ורצוי גם עם טיפת סיכון, שתגביר לכם את ההנאה. מלבד זאת, אם היה לכם טוב, אתם מתעקשים לקבוע בעצמכם את מועד ההשתובבות הבאה וכדאי שבני הזוג שלכם יבינו את זה.

מה קורה כשאתם מקנאים: אתם מסבירים לעצמכם בשלווה פילוסופית שככה זה בחיים: פעם מנצחים ופעם מפסידים.

מי אתם בקלפי טארוט: נסיך המטות, קלף שמסמל נדודים והרפתקאות.

לחץ/לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל קשת: שלמה ארצי (26 בנובמבר 1949), טל פרידמן (20 בדצמבר 1963), אורנה בנאי (25 בנובמבר 1969), סקארלט ג'והנסון (22 בנובמבר 1984), וודי אלן (1 בדצמבר 1935), בראד פיט (18 בדצמבר 1963), סטיבן ספילברג (18 בדצמבר 1946), ג'קו אייזנברג (30 בנובמבר 1980), בריטני ספירס (2 בדצמבר 1981), לודוויג ואן בטהובן (16 בדצמבר 1770), חנוך לוין (18 בדצמבר 1943), מרגלית צנעני (19 בדצמבר 1953).


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל קשת
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל קשת

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


 


מאמרים קשורים

Back to top button