מזל קשת

קריסטלים למזל קשת

מערכת אלטרנטיבלי
תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן שמתאימים למזל האסטרולוגי שלך.

כבר בתקופות קדומות, אנשים קישרו אבנים לחודשי השנה או לשנים עשר המזלות. תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן המתאימים למזל אסטרולוגי. הקריסטלים ואבני חן אמורים לחזק תכונות חלשות שבנו, לעזור לנו להגיע להגשמה עצמית, למצוא את הייעוד, להתגבר על פחדים וחרדות, לדעת להתמודד עם דילמות בחיי היום-יום ועוד וכמו כן לעדן את התכונות ה"פחות נחמדות" שבנו.
 
לילדי מזל קשת מתאימים הקריסטלים הבאים:

אובסידיאן– האובסידיאן מהגוני עוזרת במילוי השאיפות של הנעזר בה תוך הסרת חסמים אנרגטיים בדרך, חסמים אשר מפריעים בהגשמה עצמית והשגת מטרות. האובסידיאן שמשה תרבויות עתיקות ליצור כלי נשק חדים, שכן הרכבה הכימי -זכוכית וולקנית- איפשר יצירת כלי נשק חדים.


מלכית– המלכית היא אחת מהאבנים העתיקות בעולם, תיעוד על השימוש באבן זו קיים כבר בשנת ארבעת אלפים לפני הספירה, כאשר המצרים הקדמונים כרו אותה והשתמשו בה כהגנה חזקה כנגד רוחות רעות ושיפור השינה. המלכית מסייעת בשיפור זיכרון חלומות, הגנה, הקלה בבעיות של סיוטי לילה ועין הרע.בתחום הנפשי למלכית יכולת לשפר את האיזון האנרגטי בגוף, לעזור בבעיות בחלק התחתון של הגב, הקלה על כאבים ראומטיים וסיוע במקרים של גידולים.

אבן המלכית מעניקה לנעזרים בה גם הגנה מפני תאונות ופגיעות על ידי כך שהאבן נפגעת במקום המשתמש בה. אנשים רבים שהשתמשו באבן מלכית ספרו כי האבן התפוצצה להם ביד ולאחר מספר ימים ארעה להם תאונה קשה והם לא נפגעו.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל קשת
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל קשת

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


טופז– הטופז היא אחת מהאבנים הידועות והוותיקות בעולם. אבני הטופז שמשו את המצרים להגנה וסימלו את אל השמש, היוונים השתמשו בה להענקת כח וכקמע כנגד רוחות רעות. טופז משמשת להרחקת עצב והרגשת דיכאון, הגברת יצירתיות, הענקת אנרגיה טהורה וחיזוק האהבה העצמית. באבקת טופז, בשילוב נוזלים השתמשו הקדמונים לריפוי אסטמה, עזרה במקרים של נדודי שינה וטיפול בכוויות. אמטסיט- מרגיעה ומאזנת, מקלה על גמילה מהתמכרויות, מחזקת את העין השלישית ומגבירה יכולת רוחנית ולכן מומלצת לשימוש בזמן מדיטציה. ביכולתה להרחיק אנרגיות שליליות, לעודד קבלת רעיונות חדשים, יצירתיות ולימוד. טובה למטבוליזם ומצויינת להרחקת כאבי ראש.


טורמלין שחור– מסייעת באיזון האלקטרומגנטי של הגוף. מעוררת את כל מרכזי האנרגיה. מגבירה יכולת טלפטית ומודעות. מרגיעה עצבים ומסייעת בהסרת לחץ, תוך הגברת הריכוז ויכולת ההתמקדות. מחזקת את יכולת קבלת ההחלטות ומחדדת את המח. מחזקת את הלב פיזית ורגשית. הטורמלין מרגיעה ומצויינת להגנה מאנרגיות שליליות.

לאפיס לזולי–  אבן הלאפיס היא אבן כחולה עם כתמים קטנים של זהב ולבן. המצרים הקדמונים הפכו את האבן לאבקה ולאחר מהילת האבן במים, השתמשו בה כאיפור למלכים, גם משום שצבעה המיוחד והשילוב בין הכחול העמוק והזהב נחשב כצבע האלים.
אבן הלאפיס שימשה כוהני דת רבים שענדו אותה על צווארם כיוון שאבן זו מחזקת מאוד את יכולת התיקשור, קשר עם המודעות העצמית, משמשת כמטהר מנטלי, מגבירה חלומות, מעניקה כוח וחוכמה.
כיום אבן הלאפיס משמשת מתקשרים רבים שנעזרים בה בטיפולים, ניתן להשתמש בה גם לטיפול עצמי והיא עוזרת בבעיות רפואיות-נפשיות רבות כגון: שחרור לחצים, הפחתה והעלמת פחדים ופוביות, הגברת יכולת הקבלה העצמית, חיזוק השלד, הפעלת בלוטת התריס וסיוע בבעיות עיניים וגרון.

אזורית– האזורית בעלת הצבע הכחול מעוררת את ההכרה ומשפרת את יכולת קבלת ההחלטות במצבי לחץ. היא מגבירה את היכולת לחלום, מקלה על דיכאונות ומטהרת מנטלית. האזורית טובה לחיזוק עצמות והטחול ולכן טובה במצבים של תאונות, שברים, חוסר סידן ובגיל ההתבגרות. האזורית בשילוב עם אבנים נוספות יכולה להיות גורם אנרגטי חזק מאוד, במיוחד בשילוב עם האבן מלכית.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל קשת
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל קשת

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


 


מאמרים קשורים

Back to top button