מזל שור

פרופיל מזל שור

מערכת אלטרנטיבלי
בני מזל שור הם טיפוסים סבלנים ויציבים שאוהבים לפעול לפי שעון פנימי שלהם. אין טעם להלחיץ אותם כי זה לא יעזור, וממש לא כדאי לגעת להם בדברים.

איפה אתם על המפה: הבית השני במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל שור ומייצג ענייני רכוש ונכסים. השור מושפע ממזלות בתולה וגדי, כמו גם מהכוכבים מרקורי ושבתאי. המזל עצמו שייך ליסוד האדמה ונשלט (בשותפות עם מזל מאזניים) על ידי כוכב נוגה, הלא היא ונוס, אלת היופי והאהבה, המקרינה חום, ידידות ויצירתיות.

מי אתם ומה אתם: תתפלאו, אבל חוץ מעיקשות יש לשוורים עוד כמה תכונות בולטות. הם סבלנים, מתמידים, יציבים, אוהבים את החיים הטובים ונמשכים לאמנות ולאסתטיקה.

איך אתם חושבים ומדברים: ניחנתם בחשיבה שקולה ומעשית. לפני כל החלטה אתם מתלבטים, אבל ברגע שהחלטתם, אין הרבה סיכוי  לשנות את דעתכם. סגנון הדיבור שלכם מחושב ואתם חיים לפי המוטו "שום דבר לא בוער ואין לאן למהר".

מה עושה לכם טוב: בילוי בסטייל. לא תתנגדו גם לאיזו בריכה קטנה, עדיף מחוממת, שתוכלו לטבול בה כשמתחשק. ואם כבר, אז מה רע  בג'קוזי עם בועות? ואיזו כוס שמפניה בצד?


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל שור
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל שור

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


 

כשאתם משועממים אתם: צריכים להשקיע בציור ובפיסול. גם עיצוב תכשיטים ועיצוב בכלל עשויים לעזור לכם לפתח את כישרונכם הייחודי. בקיצור, כשאין לכם מה לעשות, תתחילו לעצב מחדש את הבית.

איך אתם פותרים בעיות: בזהירות, אחרי מחשבה רבה ומתוך שיקול דעת. השור שייך ליסוד האדמה וככזה הוא מעדיף לשחק אותה באיזי ולא לשבור סתם את הראש. חכם, לא?

רגש או שכל: שכל. אתם פוסעים אט אט לעבר מטרותיכם ולא מאפשרים לרגשות לשלוט בכם, אפילו כשדמעות חצופות מתעקשות לחנוק לכם את הגרון.

איך אתם מסתדרים עם שור אחר: צפוי לכם רומן רגוע, שליו, זורם, חלומי וממושך. שניכם אנשים שרק רוצים ליהנות מהחיים, ויודעים  בדיוק איך לעשות זה.

למי אתם הכי מתאימים: למחזרים מסתוריים, רומנטיים, חכמים ומתוחכמים, או במילים אחרות – לילידי מזל עקרב. מתאים לכם בן זוג מרתק, שיודע להעניק המון אהבה אבל גם לבקש את המגיע לו. סבלנותכם ושלוותכם מאפשרות לכם לבחון כל קשר רומנטי לעומק כדי להימנע מאכזבות, ולכן אתם תמיד הולכים על בטוח. למשחק פוקר בעירום, למשל, בטח לא הייתם נקלעים.


איך כדאי להתחיל אתכם: עם המון נינוחות וסבלנות. צעד פזיז מדי עלול להבריח אתכם אל הגבעות.

כשאתם מאוהבים אתם: מסמנים בנחת את המטרה הרומנטית שלכם ומתקדמים לעברה לאט אבל בטוח.

איך אתם במיטה: גם פה אתם זזים לאט אבל בטוח, כי (כולם ביחד) שום דבר לא בוער לכם. אתם צריכים למצות כל עניין עד תום ואת המהירות מעדיפים להשאיר לאחרים. מבחינתכם הכל חייב להתרחש בסלואו מושן, כדי שחלילה לא תפספסו איזושהי נקודה בגוף או בנפש.

מה קורה כשאתם מקנאים: תוהו ובוהו. בגדול, אתם לא ממש סובלים את הרעיון שמישהו נוגע בדברים שלכם. אז נכון שברוב המקרים לא תעשו מזה שערורייה כזאת גדולה, אבל לא מומלץ למזלות אחרים לקחת איתכם צ'אנס.

מי אתם בקלפי טארוט: מלכת המטבעות, קלף שמייצג אהבות יפות, יציבות וממושכות.

לחץ/לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל שור: אביב גפן (10 במאי 1973), ויליאם שייקספיר (26 באפריל 1564), ג'רי סיינפלד (29 באפריל 1954), ג'ק ניקולסון (22 באפריל 1937), שירי מימון (17 במאי 1981), דיוויד בקהאם (2 במאי 1975), גולדה מאיר (3 במאי 1898), אודרי הפבורן (4 במאי 1929), זיגמונד פרויד (6 במאי 1856), סלבדור דאלי (11 במאי 1904), משה דיין (20 במאי 1915).


מאמרים קשורים

Back to top button