מזל תאומים

מזל תאומים- השיעור והתיקון על פי הקבלה

מערכת אלטרנטיבלי
כל המאפיינים של המזל כולל התיקון, השיוך האסטרולוגי והקשרים נוספים על פי תורת הקבלה.

קבלה:  
בספר קבלי עתיק ששמו ספר יצירה כתוב לאמור "המליך [כלומר, האלוהים] אות "זין" וקשר לה כתר וצר בו: מזל תאומים בעולם, וחודש סיוון בשנה, ורגל ימין בנפש". מכאן נובע כי קיים קשר קבלי מיסטי בין האות "זין" ובין מזל תאומים בשילוב עם חודש סיוון.

מזל תאומים והאות "זין": 
תורת הקבלה רואה באות "זין" [ז] מעין כלי נשק כדוגמת כידון או רומח, ולכן היא מקשרת אות זו אל תכונות כגון כוח ועוצמה. האות ז' נחשבת לבעלת אנרגיות זכריות וגבריות והיא מופיעה לפני האות ח' הנחשבת לבעלת אנרגיות נקביות ונשיות. גם מזל תאומים נחשב לבעל אנרגיות זכריות וגבריות ואף הוא מופיע לפני מזל סרטן שהינו בעל אנרגיות נקביות ונשיות. הקבלה רואה בזה מערכת יחסים בין הכוחות הזכריים הפולטים לבין הכוחות הנקביים הקולטים.


מזל תאומים וחודש סיוון: 
שמו של חודש סיוון בא לו מן המילים הקדומות "סיוונו זימנו" שפירושן "מועדים וזמנים" בכוונת חודש המועדים והזמנים, כמו גם על שמו של מדבר סין [צין] ושמו של הר סיני [סין = סיני = סיוון] אשר עליו ניתנה תורה בחודש זה. אגדות קבליות מספרות כי בחודש סיוון ובמעמד הר סיני, הופיעו על רקע השמיים שתי דמויות של התאומים יעקב ועשו: יעקב קיבל את התורה ואילו עשו העדיף לדחות אותה.


השיעור של מזל תאומים: 
תכונותיו של מזל תאומים הן – קלילות, אינטליגנציה, קסם אישי, תקשורתיות, יכולת מופלאה לענייני משא ומתן, כשרון מסחר ושיווק. התאומים צריכים ללמוד שיעור מן המזל הקוטבי להם על גלגל המזלות שהוא קשת, שתכונותיו הן – הרפתקנות, פתיחות, נאורות, כריזמה, תאווה להשכלה, צורך תמידי בחופש ועצמאות, שחרור מכבלים וממגבלות, נטיות פילוסופיות.

התיקון של מזל תאומים:
התיקון של מזל תאומים מבוסס על שבט זבולון שמזל תאומים קשור בו על פי ילקוט שמעוני: אנשי שבט זבולון עסקו במסחר ימי ותפקידם היה לפרנס את אחיהם אנשי שבט יששכר אשר עסקו בתורה ובערכים מופשטים. התיקון של מזל תאומים צריך להיות קשור בהשלמת פערי השכלה ופילוס דרך בעולם הרוח, הידע והדעת.


מאמרים קשורים

Back to top button