מזל תאומים

פרופיל מזל תאומים

מערכת אלטרנטיבלי
בני מזל תאומים מתקשרים עם כל דבר ועניין בסביבתם. הם קלילים וחופשיים אבל בכל הנוגע לעניינים שבלב – לא ממש מסוגלים לשמור על דיסקרטיות.

איפה אתם על המפה: הבית השלישי במפה האסטרולוגית נשלט על ידי מזל תאומים ומייצג חברים וידידים. מזל תאומים מושפע ממזלות מאזניים ודלי, כמו גם מהכוכבים נוגה ואוראנוס. המזל עצמו שייך ליסוד האוויר ונשלט, בשותפות עם הבתולות, על ידי כוכב חמה (מרקורי), שליח האלים, המייצג אינטליגנציה, קלילות, חוש הומור, קסם אישי וחוסר מנוחה.

מי אתם ומה אתם: טיפוסים קלילים ותקשורתיים, בעלי קסם אישי וכישרון לשיווק ותקשורת. יש לכם כושר הבעה מצוין ולרוב אתם מרגישים  צורך עז בתנועה ובנסיעות.

איך נזהה אתכם: סגנון הדיבור שלכם מהיר ושוטף, וחשוב לכם להביע את דעתכם כאן ועכשיו. אתם מצליחים לשכנע אנשים בעזרת הקסם האישי שלכם, ויש לכם חוש ההומור מפותח וכישרון לספרות.


מה עושה לכם טוב: נסיעות בחברת ידידים רבים, ולא חשוב לאן. אתם אוהבים במיוחד להפליג לתוך הלילה על סיפונה של ספינת מלחים פשוטה ואפקטיבית.

כשאתם משועממים אתם: כותבים, אלא מה. גם ארגון קבוצת תמיכה לויכוחים עשוי ללטש את כשרון ההבעה שלהם וכן כל מה שקשור באינטרנט ובתקשורת.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל תאומים
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל תאומים

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


איך אתם פותרים בעיות: לבד ובכיף. תאומים אמיתי מסוגל לייצר לעצמו בעיות רק כדי ליהנות מהאפשרות להיחלץ מהן.

רגש או שכל: גם וגם, לפי מצב הרוח. קשה לנחש מראש כיצד תנהגו במצבי לחץ ועם יד על הלב, גם לכם אין שמץ של מושג.

איך אתם מסתדרים עם תאומים אחר: צפוי רומן תקשורתי, חברותי, צוהל, משעשע וקופצני. מה שכן, לא בטוח שתצליחו להקשיב אחד לשני מרוב רעש.

למי אתם הכי מתאימים: למחזרים הרפתקניים, עצמאיים, פתוחים ובליינים, ובקיצור: לבני מזל קשת. גם האריות והטלאים הפתוחים והנועזים יוכלו להתאים לכם, והעיקר שבן הזוג יהיה עצמאי, חובב חופש, הרפתקן ונמרץ.

מזל תאומים וחודש סיוון: 
שמו של חודש סיוון בא לו מן המילים הקדומות "סיוונו זימנו" שפירושן "מועדים וזמנים" בכוונת חודש המועדים והזמנים, כמו גם על שמו של מדבר סין [צין] ושמו של הר סיני [סין = סיני = סיוון] אשר עליו ניתנה תורה בחודש זה. אגדות קבליות מספרות כי בחודש סיוון ובמעמד הר סיני, הופיעו על רקע השמיים שתי דמויות של התאומים יעקב ועשו: יעקב קיבל את התורה ואילו עשו העדיף לדחות אותה.


איך כדאי להתחיל אתכם: בקלילות ונחמדות, מבלי לחסוך במילים. כלומר, לתת לכם הרגשה שהתקשורת זורמת בלי מעצורים.

כשאתם מאוהבים אתם: מפטפטים ומדברים על אהבתכם ללא הרף, עד שכל העולם ואשתו יודעים על כך ומעבירים את הבשורה גם  לשכנים.

איך אתם במיטה: נהנים מכל רגע ומדברים הרבה תוך כדי הסקס וגם אחריו.

מה קורה כשאתם מקנאים: אתם לא עושים מזה סיפור גדול: הרי בין כה וכה התכוונתם לסיים את היחסים. מה שלא יהיה, לעולם לא תתנו למישהו את התענוג לראות אתכם אחוזי קנאה.

מי אתם בקלפי טארוט: נסיך החרבות, קלף שמייצג בילויים קלילים ונעימים.

לחץ/לחצי לקריאה בטארוט אונליין

נולדו במזל תאומים: בוב דילן (24 במאי 1941), קיילי מינו (28 במאי 1968), קלינט איסטווד (31 במאי 1930), מרילין מונרו (1 ביוני 1926), בר רפאלי (4 ביוני 1985), אנג'לינה ג'ולי (4 ביוני 1975), אלי יצפאן (4 ביוני 1965), ארקדי דוכין (9 ביוני 1963), ג'וני דפ (9 ביוני 1963), נטלי פורטמן (9 ביוני 1981), הרב ישראל מאיר לאו (1 ביוני 1937), אנה פרנק (12 ביוני 1929).


מאמרים קשורים

Back to top button