מזל תאומים

קריסטלים למזל תאומים

מערכת אלטרנטיבלי
תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן שמתאימים למזל האסטרולוגי שלך.

כבר בתקופות קדומות, אנשים קישרו אבנים לחודשי השנה או לשנים עשר המזלות. תורת האסטרולוגיה מאפשרת לנו למצוא את הקריסטלים ואבני החן המתאימים למזל אסטרולוגי. הקריסטלים ואבני חן אמורים לחזק תכונות חלשות שבנו, לעזור לנו להגיע להגשמה עצמית, למצוא את הייעוד, להתגבר על פחדים וחרדות, לדעת להתמודד עם דילמות בחיי היום-יום ועוד וכמו כן לעדן את התכונות ה"פחות נחמדות" שבנו.
 
לילדי מזל תאומים מתאימים הקריסטלים הבאים:

אגת בוטצוואנה– מחזקת את יכולת הבנת הבלתי נודע. מעודדת יצירתיות ומסייעת בשחרור רגשות. מקלה על רגשות דיכאון. מעוררת את צ'אקרת הכתר ומעניקה אנרגיה המחזקת את ההילה. מסייעת בריפוי, מצבים של חוסר איזון ותפקוד ומרחיקה רעלים.


ספיר– הספיר היא האבן השניה בקשיותה בטבע, אחרי היהלום. צבעי אבן הספיר הם רבים וכוללים את כל הצבעים, פרט לאדום. לאורך היסטוריה השתמשו גורמים שונים באבן הספיר: מלכים השתמשו בה להגנה והיא אחת מאבני החושן. אבן הספיר משפרת מצב רוח ומקלה במצבי דיכאון וייאוש, יוצרת איזון ויציבות, מחזקת את החוכמה הפנימית והרוגע הנפשי, ומסייעת בניקוי רעלים מהגוף.


עכשיו ניתן להשיג את כל סוגי הקריסטלים למזלות ולפי תכונות בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי: https://wshop.co.il
– קריסטלים למזל תאומים
– קריסטלים לזימון וחיזוק אהבה
– ערכות מתנה למזל תאומים

יעוץ חינם לפני רכישה מהמומחים של אלטרנטיבלי


טופז– הטופז היא אחת מהאבנים הידועות והוותיקות בעולם. אבני הטופז שמשו את המצרים להגנה וסימלו את אל השמש, היוונים השתמשו בה להענקת כח וכקמע כנגד רוחות רעות. טופז משמשת להרחקת עצב והרגשת דיכאון, הגברת יצירתיות, הענקת אנרגיה טהורה וחיזוק האהבה העצמית. באבקת טופז, בשילוב נוזלים השתמשו הקדמונים לריפוי אסטמה, עזרה במקרים של נדודי שינה וטיפול בכוויות. הטופז השקופה היא הפופולרית ביותר מבין גווני הטופז והיא עוזרת ליכולת הריכוז, יכולת קבלת החלטות ואיזון נפשי רוחני.


קריסופראס– הצבע הירוק המדהים של אבן הקריסופראס מעניק למביטים בה רוגע ושלווה, תחושת קבלה עצמית וקבלת האחר. האבן המיוחדת הזו תלמד את הנעזרים בה לסלוח בייתר קלות ותצמצם גישה ביקורתית. הרוגע שמשרה אבן זו עוזרת לבעיות רגשיות רבות והיא הייתה ידועה בתרבויות עתיקות כאבן שיועצי המלכים היו משתמשים בה כאשר המלכים נמצאו במצבי לחץ, כעסים ונטו להתרגזויות תכופות תוך שקיעה במצבי רוח דכאוניים.

ג'ספר אדום– לאבן הג'ספר האדומה יכולות מיוחדות. היא מסיעת באיחוד תת ההכרה והמודעות העצמית. היא מכוונת את האנרגיות של הצ'קרות ומאזנת את ההילה. ביכולתה להקל בתקופות של אשפוז ממושך ומצבים של חוסר אנרגיה. היא מסייעת בטיפול בתאי הגוף, בבעיות באיברים הפנימיים ככליות, טחול, שלפוחית השתן, הכבד והבטן.


מאמרים קשורים

Back to top button