אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 25.02-03.03

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
פרק זמן טוב מבחינה משפחתית. חדשות מרנינות מגיעות אליכם בדרך עקיפה. למרות שהמצב החברתי שלכם השתפר פלאים לאחרונה, יש באוויר תחושה של חוסר סיפוק. מן הסתם יש לכם שאיפה למערכות אינטימיות יותר ועמוקות יותר ממה שיש. אל דאגה. אתם על סף היציאה מהתחושות הלא מוסברות של חוסר בטחון. הרקיע צופה מכתב חשוב הצופן בשורות טובות.

מזל שור
מתרחבות האופציות שלכם לעשיית רווחים. צפויה נסיעה הקשורה בלימודים ובהזדמנות לפתח תחום חדש בחיים. הרצון שלכם להתקדם לכיוונים חדשים עלול לגרום לעימות עם מישהו במשפחה שלא ממש מבין לליבכם. הדרך היחידה לעבור את המכשול הזה תוך כדי הגשמה עצמית, הוא דיבור מתוך אמון הדדי. הרקיע צופה נסיעה נעימה ומועילה. אתם מושפעים מן האנרגיות של כוכב אהבה ששמו ונוס. כדאי לכם להמר על פגישות עיוורות.

מזל תאומים
אתם חווים עומס בעבודה ומנסים לסיים פרויקט מסוים טרם זמנו. יתכנו עימותים על רקע זה. המעשים שלכם עלולים להתפרש לא כהלכה. נסו להסביר בלי להצטדק. סערת נפש מתחוללת בחיי הרגש. זה קשור למישהו שאתם רוצים מאוד בקרבתו. לכו על סגנון תקשורת ישירה. הימנעו משתיקות רועמות המאפיינות אתכם בדרך כלל וגורמות לאחרים לצאת מהכלים. הרקיע צופה בשורה טובה.



מזל סרטן
השינויים המתרחשים עתה מערערים את היציבות הנפשית שלכם. צפויה הודעה שתגרום לכם להרגיש תסכול. אל תאבדו שיווי משקל ואל תגיבו מיד, למרות שנורא בא לכם לנטרל את המתח הנפשי שנוצר. קחו לעצמכם זמן לחשוב מה הכי כדאי לכם לעשות. יש לכם מספר אופציות כלל לא רעות. הרקיע רומז על צורך לנהוג בטאקט ובדיפלומאטיות.

מזל אריה
קשה לכם מאוד בעבודה למרות המאמצים לשחק אותה כאילו הכול בסדר. גם 'סופר מן' מתעייף לפעמים. למישהו בסביבתכם נמאס לשמוע את הסיפורים שלכם. כבדו את רצונם של אחרים למרחב נשימה. אתם יכולים להיות מעייפים לעיתים. ייתכן כי יקרה משהו בקשר הזוגי שיגרום לכם לאכזבה. הרקיע רומז על בשורות טובות בחוג המשפחה, בעיקר לצעירים.

מזל בתולה
הזוגיות דורשת מכם השקעה לא קטנה ואתם עומדים במבחן. אל תגזימו בהשתפכויות ובפיזור מידע לא רלוונטי. הצד השני עלול להתעייף ואף להתרגז. אתם משוועים לשינוי אווירה. כדאי כבר עכשיו להתחיל לתכנן את סוף השבוע. מישהו בבית יפתח ויכוח שאין לכם כל עניין לקחת בו חלק. יחד עם כל אלה נראה כי הרקיע רומז על כיבושים ועל ניצחונות.


מזל מאזניים
למרות שאתם יודעים שאוהבים אתכם, יש תחושה של שגרה שקצת מקלקלת לכם את מפלס הרומנטיקה. אל תצפו לגלים אינסופיים של ריגושים. צאו לבלות אך אל תצפו לפרפרים בבטן אשר נובעים מהתאהבות מיידית. אתם עלולים להיסחף אחרי אדם שהכריזמה שלו בשמיים אך שאר תכונותיו לא ממש מרקיעות שחקים. הגיע הזמן להתבגר ולקבל את ההבנה שמערכת יחסים אמיתית לא בונים בלילה אחד. הרקיע רומז על הצורך בשינוי תוכניות.

מזל עקרב
זהו פרק זמן שמתחיל ככה-ככה ונגמר ב'כיף'. זה לא שאתם צריכים להיות אטומים למה שקורה סביבכם, אבל מה שקובע באמת את הלך הרוח היא הגישה השלילית שמשתלטת עליכם לעיתים קרובות מידי. ציפיות לא הגיוניות שיש לכם מאחרים, גורמות למצבי מתח מיותרים. טיפ – אתם קובעים את מצב הרוח שלכם. תכניסו את זה לעצמכם טוב טוב לראש! הרקיע מצביע על דאגות שווא שאתם צריכים להיפטר מהן.

מזל קשת
האווירה בבית מצוינת ומכיוון שאווירה של הרמוניה ושלווה חשובה לכם מאוד, יש לכם פרק זמן של נחת. אתם מרגישים אופטימיות יתרה שאופיינית לכם בזמן האחרון, למרות קשיים כאלה ואחרים שצפים כל הזמן על פני השטח. יכולת התקשורת והיצירתיות שלכם מצילות אתכם כל פעם מחדש. צפויים קטעים שאיכשהו קשורים לתצלומים, תמונות או סרטים. אתם מתלבטים בנוגע לאדם שהתנשאותו מעצבנת אתכם. אם כל השאר הוא בגדר מעלות, כדאי שתתגמשו.


מזל גדי
איך שהוא למרות כל המכשולים אתם מצליחים לשמור על שלוות נפש ומשכנעים את עצמכם שהכול ממש בסדר. ייתכן כי בן הזוג שלכם מתפוצץ מזעם בעוד שאתם מרגישים נפלא עם המצב. הרעיון הכללי הוא לפוצץ את הבועה שבניתם סביבכם ולומר את מה שיושב אצלכם בבטן כבר הרבה זמן, התכוננו לשלם את המחיר שבגילוי הלב. הרקיע צופה שינוי בתוכניות.

מזל דלי
מבחינה רומנטית יש לכם מספר אפשרויות וכל מה שעליכם לעשות זה להפסיק לחשוב יותר מידי אלא פשוט לפעול ולהתנסות. יש לכם צורך באינטימיות ובריגושים אך משהו עוצר בעדכם. מישהו שבשמו מופיעה האות ל' מספר לכם סיפורי מעשיות כדי לעורר את קנאתכם. אל תתנו לאחרים להשפיע על ההחלטות שלכם. הרקיע צופה הצלחה בנכסים חומריים.

מזל דגים
אתם מתחילים את השבוע ברגל ימין. בין היתר מכיוון שסוף סוף הייתה לכם הזדמנות לישון ממש טוב בלילה. נסו לממש פגישה עם אדם שבשמו מופיעה האות מ'. אדם זה יוכל לשפוך אור על בעיה שמטרידה אתכם מזה זמן מה. אחד המכשולים בדרך לתקשורת טובה יותר עם בן הזוג, הוא – המכשול – העקשנות שלכם. נסו להשתחרר קצת. זאת לא פחיתות כבוד! הרקיע צופה חוויה רוחנית. יותר מכל אתם זקוקים למלא את המצברים הנפשיים שלכם.

מאמרים קשורים

Back to top button