אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 04.03-10.03

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
סך הכול עוברים עליכם ימים טובים ותחילת השבוע אינה שונה. למרות עליות ומורדות ביחסים האישיים, הרי שאתם שלמים עם מה שקורה ובסך הכול מרוצים למדי. אתם צפויים להשתתף באירוע שיעלה על כל הציפיות. אדם שאתם מכירים מזה זמן רב מגלה בכם עניין, מעבר להתעניינות הרגילה. נהגו בזהירות כדי לא לפגוע! אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא יהלום: העניקו אותה לאנשים הזקוקים לאנרגיה פיסית, או לאלה המתאוששים מאכזבה כלשהי.

מזל שור
צפויה הרגשה של הצלחה ושפע. יש לכם תחושה שהכול מסתדר כמו שרציתם. אתם צפויים לקבל כספים או מתנה ממישהו אשר שייך למזלות דגים או עקרב. אחד מבני המשפחה מגלה את הצד הנדיב שלו ומעניק לכם הרבה תשומת לב. ראיה פילוסופית מאפשרת לכם להבין עמדה של אדם קרוב אליכם. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא ספיר: העניקו אותה לאנשים הנאבקים בין מאוויי-ליבם, לבין עקרונותיהם.

מזל תאומים
הדיכוי של העצמיות והאישיות שלכם גורם להרגיש די רע. קשה לכם לחמוק מהשפעה חברתית של אחרים אך מצד שני חשוב לכם להביע את דעתכם. התנהגויות מסוימות אפשר אולי לשנות ולשפר. מצד שני, אל תוותרו על הערכים והעקרונות הבסיסיים שלכם למען חוות דעת חיובית של אחרים. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא אגת: העניקו אותה לאנשים המתקשים לפתח תקשורת טובה עם הסובבים אותם.



מזל סרטן
אתם מרגישים שקולים ונמרצים במיוחד. לאור תחושות פנימיות אלה, קל לכם לתת תשובות לאדם קרוב שבא להתייעץ אתכם בעניין אישי. עם זאת, קשה לכם להסתיר את הביקורתיות שאתם חשים כלפי מעשים מסוימים שמנוגדים לחלוטין למה שאתם רואים כעקרונות מקודשים בזוגיות. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא פנינה: העניקו אותה לאנשים המתקשים לשמור על קשרים טובים עם בני משפחתם.

מזל אריה
לפעמים לא מתחשק לכם להיות זמינים, לארח חברים ובני משפחה ולעמוד לשירותם. מה שדרוש לכם זה קטע שקט במיוחד עם עצמכם, ואין צורך לעשות מעובדה זאת עניין גדול. תתכן אי הבנה על רקע זה עם בן הזוג. אתם יכולים להסביר ולהתמודד עם זה. אל חשש. אל תוותרו הפעם. חשוב שתביעו את הרצונות שלכם, לפחות מידי פעם. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא אודם: העניקו אותה לאנשים המבקשים לפתח קריירה בימתית, או כזו הקורה בניהול ומנהיגות.

מזל בתולה
יש לכם סיבה טובה לצאת מהבית ולנשום אוויר צח, לתת לנופים והטבע להיכנס פנימה. דרוש לכם שינוי שמאתגר אתכם וממריץ אתכם לחשיבה יצירתית. חזית חדשה לפעולה תפתח בקרוב ועליכם להיות מוכנים. כאמור, כדאי לנצל את האנרגיות לפעילות שונה מהרגיל. העיקר, לא להסתגר. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא שוהם: העניקו אותה לאנשים שהבלגאן שולט בחייהם: נראה כי האבן תעזור להם להשליט סדר.


מזל מאזניים
בימים אלה תהיה לכם הזדמנות מצוינת לשלב ביזנס עם בילוי. מפגשים בשעות הערב של ימי השבוע, יאפשרו לכם להיחשף למספר אנשים שכבר מזמן רציתם לפגוש. כדי להעביר הצעות עסקיות תצטרכו להתאזר בסבלנות עד לשבוע הבא אולם בהחלט תהיה לכם התחלה טובה. זהו צ'אנס בלתי חוזר להציג את עצמכם ולהרשים את מי שצריך, אל תפספסו. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא ירקן: העניקו אותה לאנשים שתוקפנותם עומדת להם לרועץ: נראה כי האבן תסייע להם להתרכך.

מזל עקרב
מקומכם במשפחה מתחזק. הדרך הנכונה כדי לא להרגיש מקופח היא למצוא איזון בין הצרכים שלכם ושל אחרים. תמצאו דרכים למימוש, אם תעשו מאמץ. וזה בהחלט כדאי! גישה אופטימית תביא אווירה נינוחה לקראת אמצע השבוע ותאפשר תקשורת בונה. למי שנמצא בזוגיות: רצון טוב לפינוק הדדי יאפשר שבוע אינטימי בעל איכויות בלתי רגילות. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא לשם: העניקו אותה לאנשים שחייהם האינטימיים נמצאים בנסיגה, כמו גם לחבריכם העוסקים בתורת הנסתר.

מזל קשת
חברים מציעים לכם בילוי משותף אבל אתם מתלבטים. לפני שאתם מסכימים רק בכדי לא להיות יוצאי דופן ולהשבית שמחה, הזכירו לעצמכם שזה עניין של זכות בסיסית וטעם אישי. אתם לא חייבים להיות תמיד חלק מאירועים חברתיים שאינם עולים בקנה אחד עם תחומי העניין שלכם. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא טופז: העניקו אותה לאנשים הזקוקים להכניס אל חייהם מעט ספונטאניות והרפתקנות. נראה כי האבן תעזור להם לשבור את השגרה.


מזל גדי
אתם מנסים לפתוח את עצמכם לאירועים ולאנשים חדשים שפגשתם לאחרונה. יש אנשים קרובים לכם שלא מפרגנים לכם את ההיכרויות החדשות שנראות כאילו הן מסכנות את מעמדם. טיפ: על מנת למנוע מתיחות מיותרת ולפגוע בקשרים ישנים, כדאי להבהיר את הצורך שלכם בחידושים ובריגושים. תקשורת – היא הפתרון. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא טורקיז: העניקו אותה לאנשים שהמהומה שולטת בחייהם. נראה כי האבן תעזור להם להשליט סדר וארגון. כמו כן היא מעניקה תהילה ופרסום.

מזל דלי
אתם קצת עייפים מחיטוט פנימי. שאלות לגבי המהות הפנימית שלכם גורמות לכם לשקוע. חלקים מסוימים באישיות מפעילים אתכם לעיתים לעשות דברים שלכאורה אינם הכרחיים ואפילו גורמים לכם לחרטה מאוחר יותר. כל זה הופך למאבק מתיש. קחו לעצמכם חופש ממחשבות. פשוט תהיו במישור העכשווי בלי להתעמק יותר מידי. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא אחלמה: העניקו אותה לאנשים בעלי אורח חשיבה מרובע ושמרני: האבן תזרים אליהם אנרגיות המעניקות מקוריות ופתיחות.

מזל דגים
יש לכם צורך בחופש ואתם מיישמים את הרצונות הללו בקנה מידה קטן, בהתאם ליכולות ולמצב. חיי החברה תוססים אבל אתם בוחרים בקפדנות לאן ללכת ועם מי להיות. דרוש לכם קצת שקט לאחר אירוע עמוס ואתם מצליחים לשכנע את האחרים לכבד את הצרכים הללו. אחת מאבני החן האופייניות למזלכם האסטרולוגי ואשר מתארת את האנרגיות החיוביות שלכם היא אקוואמארין: העניקו אותה לאנשים הסובלים מסיוטי לילה ונדודי שינה. האבן תעניק להם שלווה וחלומות נעימים.

מאמרים קשורים

Back to top button