אסטרולוגיה שבועית

אסטרולוגיה שבועית למזלות 11.03-17.03

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית שבועית. הורוסוקופ שבועי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית שבועית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לתחזית המלאה והשפעת הכוכבים על חיי האהבה, פרנסה , קריירה ועוד – לחצו כאן

 

מזל טלה
אתם מגלים מחדש את הקסם הישן והטוב ואת יכולת ההשפעה שיש לכם על אחרים. אתם מושכים אליכם אנשים ומצליחים להיכנס בקלות לנעליים של מנהיג. אל תתבלבלו ואל תתלהבו יתר על המידה מתחושת הצלחה, ושלא יעלה לכם לראש. במצב כזה נחוצה מידה לא מבוטלת של אחריות. ספונטאניות היא תכונה מוערכת אך כדאי שתפסעו עקב בצד אגודל, בעיקר אם מדובר ברכישה משמעותית.

מזל שור
מצב הרוח שפוף מעט כיוון שאתם קולטים שהציפיות שלכם מעצמכם ומאחרים, אינן מציאותיות. לפעמים יש לכם הרגשה שאתם יכולים להיות "סופר מן". אומנם היכולות הגבוהות שלכם מאפשרות להספיק המון, אבל הצבת מטרות לא מציאותיות רק תביא תסכול, נסו להירגע. רמת ביקורת גבוהה כל כך, לא יכולה לתרום לכם בשום פנים ואופן. נסו לבדוק אם יש לכם אפשרות לפעול בדרך אחרת.

מזל תאומים
ה'ריצה' לאנשים שייעצו לכם והשיחות המרתוניות עם חברים, לא יועילו להוריד את מפלס החרדה שתקפה אתכם בימים אלה. מה שאתם זקוקים לו הוא לתפוס שקט ולחשוב בקור רוח על מה שקורה לכם בחיים. הזוגיות היא משהו שמטריד את מנוחתכם. במקום לנתח, רצוי פשוט ליהנות ולזרום עם הדברים. אל תנסו לחנך אף אחד. הישמרו מפני הצעה שנראית טובה מכדי להיות מציאותית, בעיקר אם מדובר בהבטחה שאין עימה חוזה.



מזל סרטן
צפויה התפתחות מרגשת בתחום הרומנטי. אתם מקבלים הצעה שאינכם יכולים ואינכם רוצים לסרב לה. קחו את המצב בקלילות עם חיוך גדול. אל תהיו כבדים כל כך ואל תנסו לצפות את העתיד. פשוט לכו עם מה שקורה מכל הלב. אתם תגלו את התשובות בזמן הקרוב. בתחום המקצועי צפויה לכם הפתעה נעימה. חתימת הסכם או העלאה במשכורת בהחלט באה בחשבון בתקופה זו.

מזל אריה
אתם מגיעים למסקנות מפתיעות בעקבות התפתחות לא צפויה בעבודה. אל תנהגו בפזיזות. יש לכם עדיין זמן לבדוק לעומק מה באמת קורה והאם אתם לא נופלים קורבן למניפולציה זולה. קשה לכם להחליט גם בענייני הלב. אתם מתלבטים בין התחייבות של ממש ובין חופש אישי. נוצר בלבול מסוים שאתם משדרים אותו לסביבה. צפויה אנרגיה הרמונית לראיונות עבודה והצעות עסקיות. כדאי שתתמקדו בחומריות, גם אם מטבעכם אתם רוחניים.

מזל בתולה
אתם עדיין ירודים למדי אולם חשים את השיפור המתרחש לאיטו. אנשים מנוסים מכם מנסים לעזור ולהשפיע אך עד עכשיו לא הייתם ממש קשובים למה שנאמר לכם. התבודדתם רוב הזמן ולא נפתחתם לפגוש אנשים חדשים. זה בדיוק מה שדרוש לכם, גם אם אין לכם 'חשק' לוותר על התנוחה הנוחה על הספה הביתית. רק כך יחול שינוי ממשי לטובה! דווקא אדם שהרגיז אתכם עשוי לשדך לכם אנשים שאתם זקוקים להם. זו עסקת חבילה, הדבש עם העוקץ.


מזל מאזניים
מצב הרוח משתפר לאחר שאתם מקבלים מחמאות ותשומת לב מאדם קרוב. עם זאת, אל תכנסו לאופוריה. המצב רחוק מלהיות תקין ויהיה עליכם לעשות מאמץ רב בימים הקרובים כדי לתרום ולהחזיר את האמון שהופר. בן/ת הזוג מחכים לצעד הראשון. אם תנהגו בדיפלומטיות, תזכו בפידבק חיובי שיעזור גם לכם להמשיך בכיוון הנכון, המאמץ בהחלט כדאי.

מזל עקרב
משהו לא ממש ברור קורה בתחום הכספי. כמה שאתם מנסים לחסוך ולהצטמצם, אינכם מצליחים. לשם שינוי, מוטב לשתף את בני המשפחה בתנאים החדשים שנוצרו בשטח. יהיה קשה מאוד להתמודד עם כל זה לבד. גם אין סיבה שתיקחו את כל העול על הכתפיים שלכם. כדאי ללמד את האחרים לחלוק אחריות ולנהוג בצורה בוגרת. בעיה שאתם מתחבטים בה תזכה בסיוע אנרגטי שמקורו בחו"ל. השאלה היא עד כמה אתם סגורים על העניין.

מזל קשת
אל תגיבו להתגרויותיהם של אלה המקנאים בכם. כל שאתם צריכים הוא להותיר רושם טוב על מקבלי ההחלטות. כדאי לרדת לשורש הבעיה המטרידה אתכם ולהפסיק לטאטא דברים מתחת לשטיח. מחויבות אישית שמגבילה אתכם משפיעה עליכם לרעה. הרגישות הגבוהה, גם היא לא תורמת לבריאות הנפשית שלכם. לפני שאתם ממהרים להיעלב מאחרים, קחו נשימה עמוקה והחליטו האם בכלל בא לכם להיות מושפעים מאותם אנשים ועד כמה יש להם חשיבות ממשית בחיים שלכם.


מזל גדי
חוסר השקט הפנימי גורם לכם להיות אגרסיביים ופחות קשובים לזולת. גם נושאי כספים מטרידים אתכם והניסיון 'לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה' לא עולה יפה. אין סיכוי ליהנות מכל העולמות בלי לשלם מחיר. הגיע הזמן שתתנו לעצמכם הזדמנות לפתוח דף חדש, להפסיק לחפש שלמות בכול מקום ופשוט ליהנות. בעצם למה לא? מגיע לכם. באמת.

מזל דלי
התחושה היא כאילו אתם נתקלים בקירות בכל מקום בו תפנו. חוסר אונים ואוזלת יד הולכים אצלכם ביחד והדרך היחידה לפרוץ את המעגל היא לנקוט בצעדים דרסטיים. מרכז תשומת הלב צריך להיות בנושאי עבודה. עליכם להיות הרבה יותר אסרטיביים ולהתחבר למציאות. הגיע הזמן להתבגר! גם בתחום הביתי יש מה לשפר. תעשו מאמץ להתמקד.

מזל דגים
לא קל להתמודד עם הקריזות שלכם. בן/ת הזוג עלול להפוך את היחס שלו לקיצוני ואתם עלולים להצטער על שהרשיתם לעצמכם לנהוג בפזיזות. הגיע הזמן להחליט מה אתם רוצים ולעשות את מה שצריך. ענייני עבודה דורשים גם הם תשומת לב מרבית וממוקדת. אתם נוטים לפסול אפשרות עסקית שנמצאת ממש "מתחת לאף". חשבו שוב! כל שאתם זקוקים לו הוא אדם שייפתח בפניכם את הדלתות הנכונות, מה שמזמין אתכם להשקיע ביחסי ציבור.

מאמרים קשורים

Back to top button